دعوت رسمی امیر قطر توسط رئیسی

[ad_1]

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در دیدار با رئیس جمهور کشورمان دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رئیسی را برای حضور در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز صادر کرد.

به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در خصوص اهمیت همکاری های منطقه ای گفت: تقویت روابط و همکاری بیشتر با کشورهای همسایه. می تواند امنیت را تامین کند.”

رئیسی با تاکید بر اهمیت نظام چندجانبه در تامین امنیت به ویژه در بخش انرژی، گفت: حفظ و تقویت هماهنگی و همکاری در سیاست انرژی در کشور تولیدکننده ضروری است.

رئیسی اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید را توسعه و تسهیل روابط و همکاری ها با منطقه و کشور دانست و تاکید کرد: تهران همکاری های منطقه ای را به نفع صلح می داند و از آن استقبال می کند. امنیت. و توسعه ملی

رئیس‌جمهور در خصوص امکان همکاری تهران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: آمادگی داریم همه بخش‌ها را برای توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای به نفع دو کشور بسیج کنیم.

رئیسی گفت: بیگانگان به جای اینکه روحیه غرور و استکبار و هویت خود را کنار بگذارند، به هویت و شخصیت کشور و دولت منطقه احترام نمی گذارند و خود را خدای جهان می پندارند. کشور.

رئیسی گفت: ملت ایران همواره موضع خود را ثابت کرده و بدون توجه به میل دشمن با قدرت پیش می‌رود، به گونه‌ای که آمریکایی‌ها رسماً بی‌اثر بودن آن را بالاترین فشاری است که او وارد کرده است.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر گفت: قطر مصمم است تمام تلاش خود را برای افزایش سطح ارتباطات انجام دهد. با جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و امیر قطر به طور خاص توسعه روابط دو کشور را دنبال می کند.

وزیر امور خارجه قطر خاطرنشان کرد: قطر نیز با ایران موافق است که حضور نیروهای خارجی در منطقه تاثیر منفی دارد و معتقدیم کشورهای منطقه باید در گرو همکاری های منطقه ای مسیر صلح و پیشرفت باشند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه
۱۰ جایگزین عالی برای واتساپ! ۱۰ جایگزین عالی برای واتساپ!
بررسی مشخصات بشکه فولادی با کیفیت برای استفاده در صنعت
مکمل کراتین بدنسازی: ابزاری برای افزایش قدرت و حجم عضلات
تنوع و هیجان بازی انفجار ایرانی
تعمیرات پرینتر: گامی مهم در حفظ کیفیت چاپ و بهره‌وری
تماس با ما