خرید بک لینک دائمی قوی و طبیعی برای ارتقای کلمات سئو طلوع

در این روش محتوای آماده شده شما با چندین کلمه کلیدی مختلف در سایت های مختلف قرار داده شده و لینک های ساخته شده به صفحات مورد نظر شما پیوند داده می شود. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید. ایجاد لینک در دایرکتوری ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی معمولا به سایت شما آسیب نمی رساند، اما تأثیر کمی بر رتبه شما خواهد داشت. دلیلش این است که الگوریتم گوگل معمولا این نوع پیوندها را نادیده می گیرد. مورد دوم ممکن است یک اقدام دستی از Google دریافت کنید به این معنا که یک بازبین انسانی تصمیم می گیرد که سایت یا صفحات سایت شما با دستورالعمل های گوگل مطابقت دارد یا خیر. این موضوع می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت شما شود و بازگشت از آن بسیار دشوار است، حتی ممکن است ببینید سایت شما به طور کامل از نتایج گوگل حذف شده است.

توصیه ما این است که ابتدا شروع به ساخت صفحات و تولید محتوا برای سایت کرده و سپس برای هر محتوا، پکیج های کوچک و معمولی بک لینک را خریداری کنید. همچنین می توانید در ابتدا اقدام به ساخت بک لینک های رایگان کرده و پس از گذشت چند ماه، اقدام به خرید پکیج نمایید. امروزه بک لینک‌های و رپورتاژهای دانشگاهی یکی از معتبرترین بک لینک‌های موجود بوده که تأثیر خارق‌العاده‌ای در بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها دارند. ازاین‌رو اگر موفق به دریافت بک لینک دانشگاهی شوید، وب‌سایت شما افزایش رتبه چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد. ولی این بک لینک‌ها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند اثرگذاری موردنظر خود را ارائه دهند. انتشار رپورتاژ دانشگاهی با کامنت‌های بسته، درج لینک به‌صورت فالو و ارائه محتوای متنی غنی از این شرایط مهم هستند.

این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است. ممکن است انواع دیگری از لینک ها نیز وجود داشته باشند که به دلیل عدم اهمیتشان، اشاره ای نمی شوند. فرض کنید که دو نفر داریم به نام های آقای «الف» و آقای «ب» که هر دو می خواهد فروش اینترنتی عطر را انجام دهند.

به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد. در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید. به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند.

برای این که بتواند در نتایج موتورهای جستجو دیده شود می‌بایست علاوه بر سفارش تولید محتوا به سئو خارجی سایت خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید خرید بک لینک یکی از بهترین راهکارهای بهبود رتبه کلمات است. از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید. یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن، لینک‌سازی باکیفیت است چرا که سفارش بک لینک باکیفیت موجب می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به صفحات اول گوگل برسید. ارتقا رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید بک لینک است.

حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید.

هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. اگر به دنبال سرویس بک لینک از سایتهای با اعتبار هستید بدون شک این سرویس یک پکیج کاملا حرفه ای و استثنائی برای دریافت بک لینک دائمی است.

بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند). خرید بک لینک فالو، به‌خصوص برای وبسایت های تازه راه‌اندازی شده اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا بک لینک ها به سریع‌تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می‌کنند. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند. در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود. برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود.

هرگز به لینک دهی در یک کلمه کلیدی، دسته‌بندی، مقاله یا صفحه سایت بسنده نکنید و یک بسته و پلن بک را برای کل سایت خود و تمامی قسمت های آن اجرا نمایید. همچنین، در الگوریتم PageRank اهمیت لینک دهنده‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. لینک‌هایی که از صفحات معتبر و با رأسیت بالا به یک صفحه اشاره می‌کنند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند رأسیت صفحه مقصد را بهبود بخشند. اکنون همه کسب و کارها تلاش می‌کنند نظر مخاطبان را به خود جلب و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند.

اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. برخی از ابزارهای رایگان شما را از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) راهنمایی می کنند که به حذف و یافتن شباهت های معنایی بین کلمات کلیدی کمک می کند. هیچ مشکلی برای شروع از آنجا وجود ندارد، اما آنها به ناچار محدود هستند. از جمله داده‌های روی صفحه و لینک‌ها به ویژه خرید بک لینک و برای ارائه …

همان لینک های معمولی هستند که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شوند. گوگل، مقصد این لینک ها را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد. در این حالت گوگل می تواند به لینک سر بزند و آن را مورد ارزیابی قرار دهد. یکی از بهترین استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کند که دارت بیزینس خود را به خال بزنید و به بهترین شکل ممکن، جایگاه‌های عالی گوگل را در بلند مدت از آن خود کنید، خرید بک لینک است.

ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید.

جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است.

در ابتدای امر شاید بک لینک هایی که از کار افتاده یا خراب را بک لینک بد بدانیم اما در اصل، اصطلاح بک لینک بد صحیح نیست. چرا که ما با بک لینک های بی کیفیتی سروکار داریم که از مبدا اشتباه یعنی سایت نادرست دریافت شده اند. یا در حالتی بدتر به واسطه ی نداشتن اطلاعات کافی از آنها به شکل نادرستی استفاده کرده ایم.

سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای پکیج ها

سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد. این مجموعه با هدف ارائه خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. این تیم در حال حاضر با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات مشاوره سئو و طراحی سایت مشغول به فعالیت می باشد.

وب سایت فرین ایجنسی اقدام به فروش بک لینک به صورت پکیج نیز میکند. بک لینک های دائمی باکیفت بهترین و کم هزینه ترین روش برای کسب رتبه نخست در موتورهای جستجو می باشند. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.

اگر نمی دانید کدام بسته بک لینک برای شما مفید است کافیست از طریق واتساپ درخواست مشاوره دهید تا خیلی زود سایت شما را بررسی نموده و بهترین پیشنهاد را برای وب سایت شما ارائه دهیم. در صورت سفارش پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای و خرید بک لینک، لینکی برای مشتری ارسال می‌شود که به‌صورت روزانه می‌تواند رتبه کلمات‌کلیدی داخل پروژه را بررسی کند. خدمات خرید بک لینک قوی تضمینی و باکیفیت دائمی، انبوه، هرمی، فالو، واقعی، طبیعی، لایه ای و … با تضمین %۱۰۰ عدم پنالتی گوگل
قوی ترین پکیج‌های خرید بک لینک را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. پس هر شخص یا شرکتی می‌داند سایت‌هایی هستند که خدمات خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی ارائه می‌دهند و این را گوگل و دیگر موتورهای جستجو کاملا می‌دانند! پس هر سایت و شرکتی به راحتی با تقبل هزینه می‌تواند به راحتی لینک دریافت کند! داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود.

هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است. مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد.

وب سایت نوپای 7 بک لینک اقدام به فروش بک لینک دائمی و موقت میکند. در فرایند لینک سازی، انتخاب انکرتکست مناسب برای لینک دادن به صفحات وب، بسیار حائز اهمیت هستند. انکرتکست، متنی است که به صورت لینک قرار می گیرد و با کلیک بر روی آن، کاربر به صفحه مورد نظر هدایت می‌شود. برای ارتقا دادن کلمات کلیدی خود، باید از انکر تکست‌هایی استفاده کنید که شامل کلمات کلیدی مد نظرتان باشند. به‌عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی شما “آموزش زبان انگلیسی” باشد، انکرتکست شما باید حاوی این عبارت باشد و نه فقط کلماتی مانند “اینجا” یا “برای اطلاعات بیشتر” که معنای دقیقی ندارند و کلمات هدف شما نیستند.

گروه دوم : بک لینک های نو فالو nofollow

در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند. به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود. یکی از دلایل کیفیت بالای منابع رپورتاژی سئوسل، فعال بودن این منابع بوده که به صورت مستمر به روزرسانی می شوند و از این جهت دارای قدرت اثرگذاری بالایی نیز هستند.

همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد). پس از آنکه هر نوع از لینک سازی را اجرا می کنید یا اقدام به خرید بک لینک های مختلف می کنید، در مراحل بعدی لازم است آنها را به صورت چند لایه ای قدرتمندتر کنید. وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید.

خرید بک لینک و ثبت آن با اسم برند موجب می‌شود اسم برند شما دیده شود و اعتبار زیادی بگیرد. چنانچه بتوانید از وب سایت‌های معتبر زیادی بک لینک دریافت کنید و اسم برند خود را نیز در آن‌ها تکرار کنید علاوه بر این که قدرت و اعتبار زیادی را به سایت شما منتقل می‌شود برند کسب و کار شما نیز بهتر شناخته می‌شود. اگر از پکیج های خرید بک لینک انبوه استفاده کنید، امکان پنالتی و جریمه شدن سایت شما از سمت گوگل بسیار زیاد است و قابل مقایسه با بک لینک سازی طبیعی در قالب فروم ها و رپورتاژها نمی باشد.

پکیج حرفه ای افزایش دامین آتوریتی (DA)، باعت ایجاد یک تحول در کیفیت سایت شما می شود. در این پکیج، قدرت دامنه سایت شما را بدون افزایش اسپم اسکور به بالای 50 می رسانیم. بک لینک هایی که به این منظور ساخته می شوند، باکیفیت،  قوی، و دائمی هستند. این پکیج شامل گزارش کار نبوده و این گزارش به شکل افزایش قدرت دامنه نشان داده می شود. خرید بک لینک از طریق سیستم بکوریتی می تواند بهترین نتیجه ممکن را روی سایت شما بگذارد .

اگر به دنبال یک شرکت خوب و باتجربه در زمینه لینک‌سازی حرفه‌ای و همچنین بسیاری دیگر از تاکتیک‌های ساخت بک لینک کلاه سفید هستید، با شرکت پیشگامان دامنه فناوری تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده کنید. توجه کنید که معیارهای دامنه یا دامین اتوریتی به تنهایی به شما نمی گوید که یک سایت با کیفیت است یا خیر. بسیاری از سایت‌های مورد استفاده در PBN بر روی دامنه‌هایی ساخته شده‌اند که قبلاً دارای اعتبار دامنه بالایی (DA) هستند، که معیاری برای ارتباط یک وب‌سایت با یک جایگاه خاص است. به دنبال سایتی با طراحی خوب، مقاله‌های اصلی، موضوع واضح و چند پست با عنوان «نویسنده مهمان» باشید. الگوریتم PageRank بر اساس ایده اصلی “صوت دموکراسیک” کار می‌کند، به این معنی که صفحات وب با بیشترین بک لینک‌ها وارد رأسیت بیشتری در شبکه می‌شوند و این رأسیت به صفحات دیگر منتقل می‌شود.

در صورتی عدم استفاده از لینک سازی خارجی و با توجه به افزایش رقبا در آینده جایگاه‌های فعلی که دارید را نیز از دست خواهید داد و پس از مدتی بی خیال کسب و کار اینترنتی خواهید شد. اما، مشکل ساخت لینک طبیعی چیست؟ ساخت بک لینک به صورت طبیعی به ندرت اتفاق می افتد و این لینک ها معمولا نوفالو هستند. از این رو، سایت های جدید نیاز به خرید بک لینک با کیفیت و مناسب با کسب وکار خود دارند. وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو یا دوفالو (DoFollow) به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد.

فروش بک لینک از خدمات بکوریتی هست و درواقع شما می توانید از راه فروش بک لینک کسب درآمد کنید. پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد. بسیاری نیز با کلیک بر روی بک لینک‌های خود سعی می‌کنند، آن‌ها را سودمند جلوه دهند. استفاده از آی‌پی‌های مختلف یا کمک گرفتن از همکاران و دوستان به‌منظور کلیک بر روی بک لینک نیز اثر خاص خود را دارد.

سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . با گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، گوگل به پاس اعتبار آن سایت ارزش ویژه ای برای شما قائل می شود و این موضوع باعث می شود اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا کند. اما کارکرد دومشان جذب مخاطب و بازدیدکننده است که میتواند با جذب ترافیک طبیعی از مسیر جهت دهی به ترافیک دامنه نیز، به بالا رفتن رتبه سایت کمک کند. بدین جهت میتوانید از سایت های هم موضوع نیز در جهت بالا بردن ترافیک طبیعی سایت و سئو و بهینه سازی طبیعی نیز کمک بگیرید.

همچنین، بک لینک‌ها موتورهای جستجو را به محتوا و صفحات مرتبط سایت هدایت می‌کنند و باعث افزایش شناخت برند و اعتماد به سایت شما می‌شوند. اگر رقبایی که در صفحه اول گوگل دارید را بررسی کنید خواهید دید که یکی از دلایل رتبه بهتر آن‌ها، داشتن بک لینک قدرتمند است. همان‌طور که شما برای وب سایت خود اقدام به سفارش بک لینک می‌کنید رقبا نیز برای بهبود رتبه و رشد وب سایت خود لینک‌سازی می‌کنند. لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده می‌شود بک لینک (Backlink) نام دارد.

برای دیدن لیست سایتهای خارجی و دانشگاهی در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. به دنبال سایت‌هایی باشید که ترافیک ثابت و باکیفیتی از Google ایجاد می‌کنند. روند نزولی، افت ناگهانی، کلمات کلیدی اسپم یا ترافیک کم همه نشان می دهد که یک سایت ارزش دریافت بک لینک را ندارد. یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است.

اگر بخواهید محتوا به هر زبان دیگری باشد، نوشتن آن بر عهده شما است. برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است. با آپدیت و بروزرسانی سفارش بک لینک الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و بیش از حد یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست تخلفات گوگل قرار گرفته است. در این پروژه نیز در میزان کلیک، ایمپرشن، CTR و رتبه میانگین رشد داشته ایم.

سفارش بک لینک تأثیر بسیار خوبی بر سرعت ایندکس دارد و باعث می‌شود صفحات سایت با سرعت بیشتری ایندکس شوند و رتبه بهتری بگیرند. بسیاری از مدیران و سئوکاران حرفه‌ای با سفارش بک لینک و ثبت آن در سایت‌های مختلف از جمله سوشیال‌ها مشکل ایندکس نشدن مطالب و صفحات سایت خود را رفع کرده‌اند. من میتونم با کاره هایی که در صفحه خودم دارم رتبه سایت تون رو بهبود بدم .همچنین میتونم کلمه کلیدی مدنظرتونو به صفحه اول گوگل بیارم.

  • بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند.
  • اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد.
  • بکوریتی در تابستان 96 پیاده سازی شد و از هفته اول مهر 1396 فعالیت خودش را آغاز کرده و با استقبال بسیاری روبرو شد.
  • همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی.

یکی از مزایای خرید بک لینک افزایش اعتبار و قابل اعتمادیت وبسایت شماست. با خرید بک لینک‌ های با کیفیت، سایت شما به عنوان یک منبع مرجع و معتبر تلقی می‌شود و این می‌تواند تأثیر مثبتی بر رتبه‌ بندی وبسایت شما داشته باشد. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

اگر در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید، این امر از دید گوگل دستکاری در نتایج به حساب می‌رود و در حال نقض قوانین گوگل هستید. بنابراین خرید بک لینک انبوه از هر شرکتی که در بازه کوتاهی این کار را برای وبسایت شما انجام می‌دهد، کار اشتباهی است. در صورت خرید پکیج‌های لینک سازی انبوه خارجی سئو ارزان، تعداد محدود و مشخصی بک لینک در طول روز دریافت خواهید کرد و این پکیج‌ها از تمامی مواردی که به صورت الگوریتمیک قابل تشخیص هستند، در امانند. همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید. همان‌طور که در بالا بیان شد، به کارگیری تخصص و تجربه در خرید بک لینک طبیعی و لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین ارکان این کار است. پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید.

در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند. چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه (Domain Authority) بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند.

خرید رپورتاژ آگهی خبری در کنار بک لینک ها مکملی قوی برای سئو محسوب می شود و در پنل بکوریتی می توانید رپورتاژ آگهی دائمی و فالوو را از بین 100 ها سایت انتخاب و آنلاین سفارش رپورتاژ را ثبت کنید . سعی نمایید تمام کلمات کلیدی که کاربر ممکن است صفحه شما را سرچ کند پیدا کنید و با گسترش آن‌ها به مجموعه‌ای وسیعی برسید که لینک سازی شما را تقویت نموده و درعین‌حال به آن حالتی طبیعی و به‌دوراز اغراق ببخشد. برای مثال استفاده مکرر از کلمه کلیدی «بازاریابی اینترنتی» چندان نتیجه‌بخش نیست، بلکه گسترش آن به چندین کلمه دیگر مانند بازاریابی دیجیتالی، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین نتیجه را رضایت‌بخش‌تر می‌کند. لینک های طبیعی و ساده ای هستند که تاثیری بر رتبه بندی نمی گذارند.

بطور مثال؛ شما باید محدودیت 40 الی 50 بک لینک در هر صفحه را رعایت کنید و لینک های داخلی خود را همیشه دو الی سه برابر لینک های خارجی تان قرار دهید. بجای استفاده از دامنه های متفاوت، از یک دامنه چندین بک لینک بگیرید. آژانس های متفاوتی هستند که سایت های متفاوتی را در اختیار دارند و با استفاده از لینک شما می توانند بک لینک های متفاوتی در سایت های مختلفی ایجاد کنند. اگر این آژانس ها بتوانند این فرآیند را درست انجام دهند، ارتقا رتبه شما حتمی است. اما اگر این اتفاق نیفتد شما به چاه سئو منفی می افتید و درآمدن از این چاه اصلا ساده نیست.

  • علاوه بر آن، تمام بک لینک هایی که توسط ویکی دمی به وجود می آیند دائمی بوده و در یک فرایند منظم و پیوسته ساخته شوند.
  • دلیل این ادعا نیز آمار عجیب وب‌سایت‌هایی است که هرساله به کمک بک لینک‌ها به رتبه‌های یک گوگل دست می‌یابند و سودهای هنگفتی را نصیب خود می‌سازند.
  • ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند.
  • آن وقت است که آقای الف برای رسیدن به همان رتبه بایستی بیشتر از جیب خود مایه بگذارد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لینک سازی روی سایت یکی از مشتریان سئو روز منجر به افزایش بیش از ۲ برابری در بازدیدها گردیده است. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. برای آموزش بک لینک سازی و مشاوره های لازم در این زمینه کافیست با ما در ارتباط باشید. صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند.

ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است. زمانی که محتوایی با کیفیت می نویسید و کاربران دیگر را مشتاق به استفاده از آن می کنید، این کاربران با لینک دادن به شما به عنوان منبع اصلی نوشته لینک می دهند. دادن لینک به سایت های منبع از نظر گوگل بلامانع است و باعث گرفتن رتبه نیز می شود. ساخت بک لینک های دانشگاهی زمان بر است و ممکن است تا ۳ ماه طول بکشد. هر چه تعداد لایه های بک لینک ها بیشتر شود، تاثیر و قدرت آن ها نیز افزایش می یابد. برای افزایش کیفیت بک لینک ها و حفظ امنیت سایت، این لینک ها در روزهای مختلف ساخته می شوند.

به طور کلی، خرید بک لینک دائمی کاری چالش برانگیز است که ریسک های خود را به همراه دارد. از این رو، استفاده از تکنیک های صحیح برای بک لینک سازی حائز اهمیت است.از رایج ترین اشتباهاتی که می توان به آن اشاره کرد، خرید بک لینک ارزان است که ریسک بسیار بالایی دارد و ارزش زیادی نیز به سایت شما ااضافه نمی کند. اگر سایت هایی که زمینه ی کاری مرتبط و مشترکی با شما دارند به شما لینک بدهند، ارزش بیش تری را از تعداد زیادی بک لینک نا مرتبط به سایت شما اضافه می کنند. اگر یک صفحه با اعتبار بالا به صفحه ای از وبسایت شما لینک بدهد اما مشخص شود که این صفحه هیچ پشتوانه ندارد، ضمن کاهش تاثیر لینک، موجب ایجاد شک در گوگل برای بررسی لینک سازی شما و کشف جعلی بودن فعالیت خواهد شد. در نتیجه تیم سئو روز برای طبیعی جلوه دادن رپورتاژ و افزایش اثرگذاری، چند بک لینک معتبر و قابل استناد را برای صفحه رپورتاژ در نظر میگیرد تا کسب و کار شما بهترین خروجی ممکن را از کمپین خرید بک لینک دریافت کند.

در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود. اگر موتور جستجو تصمیم بگیرد که سایتی را که به سایت شما پیوند می دهد دوست ندارد، چه برای یک لینک پولی پرداخت کرده باشید چه نپردازید، در معرض خطر جریمه هستید. حتما قبل از پرداخت برای هر لینک، باید وب سایت مورد نظر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

بهترین بک لینک ها بک لینک های محتوایی هستند که در نظر گوگل به طور طبیعی جلوه کنند و همچنین در سایت های پربازدید که خود رتبه خوبی در گوگل دارند قرار گیرند. پاسخ این سوال به رتبه فعلی و نمایه بک لینک و شدت رقابت کلمه کلیدی سایت شما دارد ، اما به طور کلی کیفیت بک لینک مهم تری از کمیت و تعداد بک لینک است. بک لینک به گوگل نشان می دهد که یک وبسایت چقدر ارزشمند بوده و در فضای وب دارای اعتبار است و به این ترتیب موتور جست و جوی گوگل برای تعیین جایگاه یک سایت در گوگل به بررسی بک لینک های سایت می پردازد. بنابراین اگر دید اقتصادی داشته و می خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک و رپورتاژ استفاده کنید. چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد.

  • باید این نکته را نیز در مبحث دامنه ها اضافه کنیم که اگر شما 10 لینک از یک دامنه بگیرید، تاثیرگذار تر از این است که از 10 دامنه متفاوت یک لینک گرفته باشید.
  • طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه‌بندی نتایج است.
  • اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند.
  • با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید.
  • اگر تمامی بک لینک های سایت شما از نوع فالو باشد، گوگل قطعا شک می کند که بک لینک ها واقعی نیستند.

تاثیر لینک های نوفالو کم هستند اما برای اینکه لینک سازی طبیعی جلوه دهد به سئوکاران به آن نیازمندند. ولی در صورت نیافتن چنین سایت‌هایی سعی کنید، نمونه‌های انتخابی عمومی‌تر بوده و درعین‌حال از درجه کیفی خوبی نیز برخوردار باشند. در غیر این حالت استفاده از سایت‌های خبری که عمومیتشان به گوگل ثابت‌شده و رسانه‌ای هستند، بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می‌شوند.

بالا بودن میزان تأثیرگذاری، فعالیت در تمامی زمینه های کاری و آپدیت‌های دائمی سبب شده، وب‌سایت‌های خبری به یکی از گزینه های خوب و قابل قبول برای بک لینک گرفتن تبدیل شوند. این پذیرش حتی از سوی گوگل نیز قابل‌قبول بوده، به صورتی که وب‌سایت‌های خبری سایتهای مورد تأییدی برای دریافت بک لینک برای هر سایتی شناخته می‌شوند. بدین ترتیب اولویت شما برای درج بک لینک ابتدا یافتن وب‌سایت‌های مرتبط بوده و بعد از آن وب‌سایت‌های خبری می‌تواند، برایتان سودمند و پرفایده باشد.

فرض کنید با یک کارفرما قرارداد یکساله پروژه سئو برای یک سایت متوسط رو به بالا بسته اید و تمامی هزینه ها را برآورد کرده و به کارفرما ارسال کرده اید . قطعا در این میان بعنوان مدیر سئو باید برای انجام امورات سئو نیز بودجه‌ای تعیین کرده باشید اما آیا هزینه مدیریت بودجه را میتوانید از کارفرما بگیرید ؟ قطعا خیر . داستان از جایی شروع میشود که شما یک طراحی وبسایت را انجام میدهید و مقداری از کارهای بیزینس آنلاین خود را پیش میبرید حالا باید خدمات و محصولات خود بفروشید .

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

پیش‌بینی قیمت خودرو در دوره شش ماهه آینده
اکانت اسپاتیفای: راهی جدید برای گوش دادن به موسیقی
بازی کرش رویال: جایی برای شرط بندی آنلاین
بهترین سایت انفجار: راهنمای جامع برای علاقمندان به بازی های انفجار
بازی اعتماد کرش رویال: هیجان و سرگرمی در دنیای شرط بندی آنلاین
گام به گام: معرفی شرط بندی انفجار
تماس با ما