وزیر حمل و نقل به رئیس رگولاتوری ماموریت داد: از توسعه فیبر نوری تا ارتقای کیفیت ارتباطات سیار

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه کمپین ویژه رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را صادر کرد. از جمله این کمپین ها تمرکز بر توسعه فیبر نوری و بهبود کیفیت ارتباطات سیار است.

عیسی زارع پور ضمن انتصاب صادق عباسی شاهکوه به عنوان قائم مقام وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به وی برای انجام وظایف مندرج در اساسنامه این سازمان توصیه کرد و سه وظیفه ویژه را به رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی واگذار کرد.

«ارتقای جایگاه سازمان در مقررات ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «توسعه زیرساخت های ارتباطی پایدار پرسرعت و با کیفیت در اقصی نقاط کشور با تاکید بر توسعه فیبر نوری» و برنامه ریزی و پیگیری اجرای سیاست ها. رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات از سوی وزیر ارتباطات به منظور «ارتقای کیفیت ارتباطات سیار با تاکید بر فناوری های نوین» منصوب شده است.

وزیر حمل و نقل در ضمیمه حکم خطاب به عباسی شاهکوه به چند نکته دیگر نیز تاکید کرد:

برنامه‌ریزی و هدایت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی جامع، پایدار، پرسرعت و پهنای باند ثابت با تأکید بر توسعه فیبر نوری (FTTX)؛ ارتقای کیفیت شبکه ارتباطات سیار کشور و برنامه‌ریزی و هدایت انتقال به پنجم و ششم. -تکنولوژی های ارتباطی نسل بررسی و اطمینان از اجرای قوی و کارآمد برای دستیابی به اهداف و اجرا و ارتقاء مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نظارت بر قابلیت های با استفاده از فناوری نظارتی، ابزارها و روش های جدید.

زارع پور در ادامه خواستار «افزایش کارایی، چابکی و پاسخگویی از طریق رویکرد شفاف در تصمیم‌گیری و مبارزه با فساد» و همچنین «ارتباط با اپراتورها»، «بهبود ظرفیت سازمانی و نیروی انسانی و نظارت بر اخلاق تجاری» شد. «برنامه‌ریزی و بهبود مکانیسم‌های افزایش رضایت مشتریان با در نظر گرفتن کیفیت خدمات، قیمت‌گذاری و حق انتخاب خدمات»، «ارتقا سامانه‌ها و ابزارهای پایش آنلاین کیفیت خدمات ارتباطی و اطلاعاتی کشور و تسهیل دسترسی عمومی به آن‌ها». ” تنظیم شد.

همچنین «تنظیم خدمات و بسترهای فضای مجازی از طریق برنامه ریزی، تنظیم و همکاری با شورای عالی فضای مجازی و نهادهای نظارتی منطقه ای یا بین منطقه ای و نهادهای بالاتر از جمله موسسه فناوری اطلاعات ایران»؛ از دیگر انتظارات وزیران «مدیریت کارآمد منابع فرکانس برای ارتقای بهره وری و منافع اقتصادی آن برای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور» و «بهبود فضای کسب و کار، توسعه و تضمین رقابت سالم بین اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات ارتباطات و اطلاعات» است. از ارتباطات. اینها روسای جدید رگولاتورها هستند.

زارع پور در پایان «بهبود نظام تعرفه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با تمرکز بر ارتقای توان اقتصادی محصول»، «حفظ و ترویج سرمایه گذاری پایدار در برابر ترافیک بین المللی و توزیع و استفاده از مواد داخلی و انجام تعهدات توسعه اپراتور» اشاره می کند. “سیاست به حداکثر رساندن استفاده از توان داخلی و بومی سازی در زیرساخت ها، شبکه ها و خدمات ارتباطی بر اساس قوانین و سیاست های بالادستی”؛ وی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای «شناسایی و رفع تعارض منافع در سطوح مختلف سازمان» و «انتصاب مدیران متخصص، جهادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و انقلابی با رویکردهای شایسته و اولویت دار از سوی سازمان و وزارتخانه های ذیربط» درخواست کرد. .

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما