سه ارز دیجیتال احمقانه آوریل

بیت کوین با لحظه ای مهم روبرو می شود زیرا سرمایه گذاران در آستانه دریافت یک دارایی کاملاً جدید به نام بیت کوین کش هستند، پس از اینکه بلاک چین پشتیبان این ارز دیجیتال مجبور به تقسیم شدن به دو قسمت می شود. در حالی که برخی از ایده ها ممکن است مانند راه حل هایی به نظر برسند که به دنبال یک مشکل هستند، برخی دیگر بیشتر با نیازهای واقعی کارگزاری فارکس مرتبط هستند. کشورهای دیگری مانند فرانسه، کره جنوبی و ژاپن در حال بررسی راه اندازی ارزهای دیجیتالی خود هستند و انگلیس نمی خواهد عقب بماند. ارزهای رمزنگاری شده: ارزهای رمزنگاری شده توسط اشخاص خصوصی مستقل از بانک مرکزی یا مؤسسه دولتی توسعه می یابند.

بنابراین، دلیل بیشتری برای کسانی است که با ارزهای رمزنگاری محبوب تراکنش می کنند، از قانون و مالیات هایی که ممکن است با اعمال خود متحمل شوند، بدانند. "فناوری بلاک چین فقط یک راه کارآمدتر برای تسویه اوراق بهادار نیست. شرکت نرم افزاری استرالیایی Edgelogic نگاهی اجمالی به نحوه استفاده از فناوری بلاک چین در خانه، پلی بین پرداخت های دیجیتال و اینترنت اشیا، ارائه می دهد. دریافت‌کنندگان ارز می‌توانستند هم خریدهای آفلاین و هم آنلاین انجام دهند، و از طریق گنجاندن فروشگاه‌های آنلاین در برنامه، نسخه آزمایشی قبلی را که نیازی به اتصال به اینترنت نداشت، گسترش دادند. سرویس درآمد داخلی (IRS) در حال افزایش تلاش‌های اجرایی است و حتی کسانی که ارز را در اختیار دارند – چه رسد به اینکه آن را مبادله کنند – باید مطمئن شوند که با قانون تخطی نمی‌کنند. IRS عموماً با سود ارزهای دیجیتال به همان روشی برخورد می کند که با هر نوع سود سرمایه برخورد می کند. شاید بیشترین پیشنهاد مورد بحث فدکوین باشد (کونینگ (2014، 2016)، معتمدی (2014)).11 همانطور که در کادر B بحث شد، ایده این است که فدرال رزرو یک ارز دیجیتال شبیه بیت کوین ایجاد کند.

نظرات برتر Digital Currency!

برخی از آنها قبلاً ارزهای مجازی خود را عرضه کرده اند، برخی به تحقیق در مورد تأثیر اقتصادی آنها ادامه می دهند، در حالی که برخی دیگر – مانند ژاپن – تصمیم گرفته اند این ایده را به کلی رد کنند. اگر لازم است از خطرات دوری کنید، از سکه‌هایی با شبکه‌ها و تاپ‌های بازار کوچک‌تر اجتناب کنید و از اشکال رمزنگاری پول مانند Litecoin استفاده کنید. آنچه در سال های اخیر تغییر کرده است، سهولت دسترسی کاربران به پول و خرج کردن آن است. به منظور اجتناب از بحث‌های بالقوه متافیزیکی و غیرمولد در مورد معنای «موقت» با اشاره به «توانایی موقت برای جلوگیری از معاملات»، چارچوب مدل ما قویاً از استفاده از عبارت «به‌طور نامحدود جلوگیری می‌کند» حمایت می‌کند. فقط کسانی که می توانند مشتری را از دسترسی به اشیاء قیمتی او برای مدتی دلخواه و نامحدود قفل کنند، همان خطرات پرداخت بدهی را به همراه فرستنده های پول ایجاد می کنند. مخالفان می گویند که این قانون هر کسی را که ارز دیجیتال را جابجا می کند، از جمله ماینرها و کیف پول های رمزنگاری، ملزم می کند که از قوانین جدید پیروی کنند، از جمله کسانی که به این اطلاعات دسترسی ندارند. با این حال، قانون نوامبر 2021 گزارش مالیاتی بیشتری را برای کسانی که در این صنعت از اول ژانویه 2023 شروع می‌کنند، نیاز دارد. این قانون کارگزاران را ملزم می‌کند – از جمله هر کسی که دارایی‌های دیجیتال را به دیگری منتقل می‌کند – این اطلاعات را با فرمی 1099 یا مشابه به IRS گزارش دهند.

خبر خوب: IRS به طور کلی با ارزهای رمزنگاری شده مشابه رفتاری که با سایر دارایی های سرمایه ای مانند سهام و اوراق قرضه دارد، رفتار می کند. و همین قوانین برای خالص سازی سود و زیان سرمایه در برابر یکدیگر در مورد ارزهای دیجیتال نیز اعمال می شود. با این حال، قانون‌گذاران در حال کار بر روی یک لایحه جدید هستند تا به طور دقیق‌تر تعریف کنند که این قانون بر چه کسانی اعمال می‌شود. مقامات بریتانیا در حال حاضر در مورد چارچوب نظارتی برای پرداخت ها، از جمله در پاسخ به استیبل کوین ها (سیستمیک و غیر سیستمی) مشورت می کنند. استیبل کوین ها ارزهای رمزپایه ای هستند که ارزش خود را بر پایه وثیقه، اغلب به شکل سپرده نزد بانک های تجاری یا سایر ابزارهای مالی تنظیم شده، قرار می دهند. صدور و بازخرید: فرآیندی که توسط آن استیبل کوین ها ایجاد یا از بین می روند. تصور در اینجا این است که سکه‌هایی که باید بین حامیان مالی خریداری، قرض داده شوند و برگردانده شوند در دفتر کل قرار دارند و رفتار معاملاتی همه حامیان مالی در شبکه DTC را شفاف و قابل مشاهده است.

در اینجا تعدادی از نکات کلیدی وجود دارد که باید در مورد مالیات بر ارزهای رمزپایه و نحوه حفظ سمت راست قانون بدانید. اطلاعات بیشتر در مورد فدرال رزرو بوستون را اینجا بخوانید. اریک روزنگن، رئیس و مدیرعامل فدرال رزرو بوستون گفت: «ما از همکاری با ابتکار ارز دیجیتال در MIT و همکارانمان در سیستم فدرال رزرو برای یادگیری پیچیدگی‌های ساخت یک پلتفرم CBDC بسیار هیجان‌زده هستیم. این بدان معناست که تراکنش های برون مرزی e-CNY تقریباً وجود ندارند و تراکنش های داخلی e-CNY به سختی خرده ای از پای پرداخت های چین هستند.

CBDC فدرال رزرو را در مسیری موذیانه شبیه به اقتدارگرایی دیجیتالی چین قرار می دهد.» این استدلال که معرفی CBDC بانک ها را در معرض فشار مالی قرار می دهد، جنبه دارایی ترازنامه بانک مرکزی را نادیده می گیرد. بانک‌های مرکزی علاوه بر اسکناس و سایر تعهدات، پول دیجیتال – ذخایر – را صادر می‌کنند، اما فقط برای گروهی از موسسات مالی منتخب. بانک‌ها برای چندین دهه پول دیجیتال – سپرده‌های تقاضایی – منتشر کرده‌اند. به طور معمول، هنگامی که یک معامله گر دارایی را می فروشد و ضرر را اعلام می کند، معامله گر نباید آن دارایی (یا دارایی بسیار مشابه) را ظرف 30 روز قبل یا بعد از فروش خریداری کرده باشد. اگر معامله‌گر دارایی را در بازه زمانی 30 روزه بازخرید کند، آن را به عنوان فروش شستشو اعلام می‌کند. این قانون سودمند است زیرا به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا ارزش کامل زیان مالیاتی را در حالی که هنوز سرمایه‌گذاری می‌کنند، به طور موثر تصاحب کنند، به این معنی که استفاده از حذف مالیات بدون خطر است. بیت کوین یک شبکه پرداخت نوآورانه است که امکان تراکنش های همتا به همتای فوری را با کارمزد پردازش صفر یا بسیار کم در مقیاس جهانی فراهم می کند. سیستم بیت کوین پیچیدگی این کدها را افزایش می دهد زیرا قدرت محاسباتی بیشتری برای حل آنها استفاده می شود.

همه این عوامل به سخت‌تر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند و احتمالاً مانع از عرضه گسترده‌تر آن‌ها می‌شوند. ارزهای دیجیتال طلای دیجیتال هستند. اوراق بهادار یا دارایی های واقعی در سمت دارایی ترازنامه ناشر، همتای این بدهی ها هستند. آنها حداقل تا حدی از این پول حمایت می کنند. دفتر دارایی ها پیوند بین دارایی های واقعی (که توسط حامی مالی ارائه می شود) و مقدار سکه های معادل (متناسب با) آن دارایی ها را نشان می دهد. اما برای دارایی‌هایی که بیش از یک سال نگهداری می‌شوند، مالیات بر عایدی سرمایه بلندمدت، احتمالاً با نرخ کمتر (0، 15 و 20 درصد) را پرداخت خواهید کرد. در حالی که IRS عمدتاً با ارزهای دیجیتال مانند دارایی‌های سرمایه برخورد می‌کند، اما وقتی نوبت به فروش می‌رسد، رویکرد کاملاً متفاوتی دارد.

اظهارنامه مالیاتی 2022 شما از شما می‌خواهد که اعلام کنید آیا با ارز دیجیتال معامله کرده‌اید یا خیر. یک سیستم توزیع‌شده از یک نقطه شکست اجتناب می‌کند، اما احتمالاً در پردازش پرداخت‌ها کندتر خواهد بود (زیرا به چندین به‌روزرسانی پایگاه داده و اعتبارسنجی نیاز دارد). "اما ایالات متحده همچنین دارای مسئولیت نظارتی بدون هیچ تنظیم کننده پرداخت واحدی در سطح فدرال است، که چندان مفید نیست. این شرکت پیش بینی کرد که بتواند یک بانک ارز دیجیتال جهانی بسازد، بانکی که پرداخت های بدون اصطکاک، فوری و تقریبا رایگان را امکان پذیر می کند. ارزهای ذخیره فیات را با بلاک چین‌های باز و بدون مجوز ترکیب کرد و در نهایت روی این شبکه‌های باز ایجاد کرد تا از اشکال جدید تشکیل سرمایه و واسطه‌گری پشتیبانی کند. بنابراین می‌توانید زیان سرمایه را کسر کنید و هر سال تا 3000 دلار ضرر خالص داشته باشید. اگر زیان خالص شما بیش از این باشد. این مقدار، شما باید آنها را به سال آینده منتقل کنید. پول بانک مرکزی باید برای آینده دیجیتالی تکامل یابد.» در پنجمین دستورالعمل مبارزه با پولشویی. هسته اصلی شبکه‌های پولی همتا به همتای موفق این است که متمرکز هستند – هیچ‌کس آن را کنترل نمی‌کند.

ویور، محققی به نقل از بلومبرگ.

امروز حدود 2778.39 دلار معامله می شود، اما ارزش های آتی بیت کوین کش در وب سایت Coin Market Cap فقط 288.35 دلار یا 0 است. 103 بیت کوین. بلومبرگ گزارش داد که 17 بزرگترین سرویس پردازش ارز دیجیتال 69 میلیون دلار در ژوئن 2018 مدیریت کرده اند که نسبت به 411 میلیون دلار در سپتامبر 2017 کمتر است. به گفته نیکلاس، به گفته نیکلاس، به دلیل هزینه های بالا و ناتوانی در پردازش بازپرداخت وجه، بیت کوین در واقع برای معاملات خرده فروشی "قابل استفاده" نیست. ویور، محققی به نقل از بلومبرگ. هزینه های بالای مبادلات فرامرزی را می توان با کاهش سیستم های پیچیده توزیع و افزایش همکاری های قضایی بین دولت ها کاهش داد.

همانطور که می توانید کارگزاری خود را برای سهام فردی جستجو کنید، همچنین می توانید با استفاده از نمادهای مرتبط با آنها، وجوه را جستجو کنید. جانسون گفت: "این مانند ماتریس است – من در واقع نمی توانم از آن در زندگی واقعی استفاده کنم." برایان آر. هریس، وکیل مالیاتی در فوگارتی مولر هریس می گوید: "این یک منطقه اجرایی واقعاً بزرگ برای IRS در حال حاضر است." ، PLLC در تامپا. هریس می گوید: IRS و FBI در ردیابی و ردیابی بیت کوین به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی بهتر شده اند. قیمت ارزهای دیجیتال بسیار نوسان است، که به سادگی به این معنی است که آنها بسیار پرخطر هستند. ارزهای دیجیتال اجرای قانونی علیه گروه‌های افراطی را پیچیده‌تر می‌کند و در نتیجه آنها را تقویت می‌کند. بنابراین، اگر ارزش بیشتری نسبت به ارز دیجیتال داشته باشید، برای خود یک تعهد مالیاتی خواهید داشت. اگر قیمتی که برای ارز دیجیتال خود در نظر می‌گیرید – ارزش ارز خوب یا واقعی که دریافت می‌کنید – بیشتر از هزینه شما در این ارز دیجیتال باشد، یک بدهی ایجاد خواهید کرد. با توجه به نحوه برخورد IRS با ارزهای دیجیتال، ممکن است انجام این کار آسان تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. سازمان امور مالیاتی در توضیحی اعلام کرد مودیان مالیاتی که فقط ارز مجازی را با ارز واقعی خریداری کرده اند، موظف به پاسخ «بله» به این سوال نیستند.

هفت روش راه به Digital Currency شما

اگر صادقانه پاسخ ندهید، ممکن است در معرض خطر قانونی بیشتری قرار بگیرید، و IRS به دروغگوها و کلاهبرداران مالیاتی نگاه مهربانی نمی کند. توجه به این نکته ضروری است که این مالیات معاملاتی نیست. بنابراین اگر در سال 2022 بیش از 16000 دلار باشد، می‌تواند مشمول مالیات هدیه شود. این ارز اخیراً در بالاترین حد خود معامله می‌شود و روز سه‌شنبه در Coinbase، یک وب‌سایت که در آن مردم می‌توانند ارز دیجیتال را خرید و فروش کنند، ۲۲۲۷ دلار ارزش داشت.

بنابراین معامله گران می توانند موقعیت خود را بفروشند، زیان را رزرو کنند و سپس لحظاتی بعد به معنای واقعی کلمه دارایی را خریداری کنند و همچنان بتوانند ضرر را مطالبه کنند. پس از گذشت یک ماه، کل مبلغ در کیف پول شما آزاد می شود و از آن به بعد پرداخت روزانه دریافت خواهید کرد. ریپل که در سال 2012 منتشر شد، ادعا می‌کند که "تراکنش‌های مالی جهانی امن، فوری و تقریباً رایگان در هر اندازه‌ای را بدون بازپرداخت هزینه ممکن می‌سازد." از توکن‌هایی پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده ارز فیات، ارز دیجیتال، کالاها یا سایر واحدهای ارزشی مانند مایل‌های پرواز مکرر یا دقیقه‌های تلفن همراه هستند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

بازی کرش رویال: جایی برای شرط بندی آنلاین
بازی اعتماد کرش رویال: هیجان و سرگرمی در دنیای شرط بندی آنلاین
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
تماس با ما