نمیدونم شایدم من دارم اشتباه میکنم

محدودیتی بابت انصراف از دانشگاه ندارید. در صورتی که مدرک معادل نگرفته باشید و اولین انصراف شما باشد مشکلی بابت ثبت نام ندارید. سلام ببخشید من مدرک کارشناسی روانشناسی دانشگاه پیام نور دارم اما دوباره در رشته زبان کارشناسی پیام نور با سوابق تحصیلی ثبت نام کردم اما الان پشیمان شدم و نمیخوام ادامه بدم اگه کلا دانشگاه نرم و شرکت نکنم ایا میتونم ازمون ارشد روانشناسی بدم و ارشد رو بخونم یا خیر؟ سلام ببخشید من ورودی 99 هستم و دانشگاه روزانه قبول و ثبت نام کردم،اما قصد شرکت در کنکور پیش رو را هم دارم،از طریق مکاتبه با سنجش لغو محرومیت کردم،میخواستم بدونم برای انصراف تا چه زمانی فرصت دارم؟ از طرفی به سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت دادم و موافقت شد. یکی از بهترین و برجسته ترین روانشناسان برتر ایرانی است که عضو انجمن مشاوره جهان بوده و در ایران، ترکیه، امارات به صورت حضوری و در انگلستان و آمریکا بصورت حضوری و غیر حضوری فعالیت داشته که در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین عضو انتخاب شد.

سلام خسته نباشین من سال 99 بر اساس سوابق تحصیلی رشته ادبیات زبان پیام نور حدود اوخر آبان و اوایل آذر99بصورت مجازی ثبت نام کردم شهریه ثابت رو واریز کردم انتخاب واحد هم کردم ولی شهریه متغیر رو واریز نکردم و تو هیچ کلاس و امتحانی هم شرکت نکردم یکبار برای شرکت تو امتحان پیامم دادن دیگه اصلا از دانشگاه چیزی نگفتن منم بکل فراموش کردم اطلاع بدم چون تصمیم گرفتم دوباره کنکور بدم بهمن ماه هم کنکور سراسری تجربی با مشخصات دانشجوی دوره غیر روزانه ثبت نام کردم و الان دارم برای کنکور 1400 میخونم میخواستم بپرسم شرکت نکردن من تو هیچ کلاس و امتحان از ترم یک که ثبت نام کردم انصراف محسوب میشه؟ با توجه به مطالب اگر وارد ترم ۳ نشده باشیم و سال اول تحصیلمون باشه مشمول به پرداخت جریمه نیستیم . به داوطلبان توصیه می کنیم برای جلوگیری از خطا و اشتباه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم پیش نویس ثبت نام کنکور سراسری که در انتهای دفترچه ثبت نام آزمون سراسری قرار داده شده، وارد و بعد از آن فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند.

مشاور کنکور سعید ناصری

یک سری از داوطلبان که مایل به ادامه تحصل هستند و با توجه به سن شان ممکن است احساس کنند که برای ادامه تحصیل دیر شده است نیز توصیه می کنیم که مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از خدمات مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا بهره مند گردید. البته عمومی ها رو حدود ۱۰اردیبهشت با برنامه ۵۰روزه، قصد دارم تموم کنم؛و از اوایل اردیبهشت دیگه جامع عمومی می زنم وضعیت عمومی هام اوکی هست اما اختصاصی هام ،کار زیاد میخواد. همواره یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که دانش آموزان درباره آن صحبت میکنند بحث مالی و هزینه های کنکور است. وی که به هر دو رشته مکانیک و برق علاقه مند است، گفت که برای انتخاب یکی از این دو رشته، دو دل است اما به احتمال زیاد رشته برق دانشگاه صنعتی شریف را برای تحصیل انتخاب خواهد کرد. سوالم اینکه من میتونم امسال (ینی در کنکور ۱۴۰۰)شرکت کنم و بعد از قبول نهایی از شیمی انصراق بدم و رشته ی دندان پزشکی رو انتخاب کنم؟ سطح کتاب: یک از بهترین های زیست که به عنوان کتاب های جامع و فصل به فصل بسیار خوب عمل کرده برای دانش آموزان در هر سطحی قابل استفاده است اما سطح تست های آن از نشر الگو آسان تر است.

مشاوران ثبت نام کنکور

واقعا ساده لوحانه است! این کار ساده به نظر میآید ولی متاسفانه کار سادهای نیست. سلام من دانشگاه ازاد ثبت نام کردم ومدارکمو فرستادم وشماره دانشجویی دایم گرفتم ولی اتتخاب واحد انجام نشده شهریه پرداخت نکردم اما الان پشیمونم … سلام شما محدودیتی بابت ثبت نام مجدد در دانشگاه ندارید. میخواستم بپرسم که اگر در ترم ۵(به عنوان مثال آذر ماه ۱۴۰۰)انصراف بدم میتونم در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم؟ میخواستم بدونم این تابستون به جز خوندن یازدهم و دهم، آیا باید دوازدهمم شروع کنم یا نه؟ این که تخلف حساب مشاور کنکور مشهد میشه… حافظهی رویدادی در واقع به ثبت همزمان چیزی که یاد گرفتهاید و وقایع و رویدادهایی که همزمان با آن اتفاق افتاده اشاره دارد. بنابراین در صورت نیاز به بررسی استعدادها و پیدا کردن علایق شخصی و تشخیص خصوصیات شخصیتی متناسب با رشتههای تحصیلی، می توانید به افرا کلینیک مراجعه کنید. سلام در صورتی که معافیت نداشته باشید نمی توانید مشاور کنکور فرزاد کاشانی مجدد انصراف دهید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما