پول پرسپولیس از بشار; 120 تا 400 هزار تومان!

[ad_1]

ورزش سوم: پس از جدایی بشار رسن از پرسپولیس، ارقام مختلفی درباره میزان درآمد پرسپولیس از فروش بشار رسن مطرح شد.

بیش از دو ماه از زمانی که رسول پناه گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم بشار رسن برود می گذرد و بشار سومین تمرین خود را با تیم جدیدش قطر پشت سر می گذارد. رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه ماند و در آنجا مذاکرات خود را از سر گرفت و در نهایت به زردپوشان قطری پیوست تا جدایی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را تمدید کند.

اما موضوع مبهم درآمد پرسپولیس از بشار اسد است. باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد: یکباره صد و بیست هزار دلار به باشگاه پرداخت شده است. گزارش های معتبر رسانه ای این رقم را 130000 دلار و نزدیکان بشار اسد آن را 140000 دلار اعلام کردند.

این البته بخشی از ماجراست. باشگاه پرسپولیس بر این باور است که دستمزد 260 هزار دلاری که باید تا نیم فصل به بشار پرداخت می شد اما وجود نداشت را باید به این رقم اضافه کرد تا به درآمد 380 تا 400 هزار دلاری پرسپولیس برسد. ماجرایی که برخی از هواداران پرسپولیس آن را قبول ندارند و آن را اشتباه می دانند. آنها مدعی بودند بشار رسن فقط در 5 بازی شرکت کرده و حتی طبق قراردادش نباید این پول را می گرفت.

نکته دیگر بحث «بی اطلاعی از جدایی بشار» بود که از زبان کادرفنی پرسپولیس به میان آمد. حمید مطهری و یحیی گل محمدی بر این ادعا پافشاری کردند و حتی گفتند که اگر از چنین توافقی اطلاع داشتند «به بشار اجازه طلاق نمی دادند». اما پس از ورود پرسپولیس به فینال آسیا، علاوه بر مدیران باشگاه پرسپولیس، حتی کادرفنی هم از علاقه بشار به جدایی و اعتماد او به این موضوع مطلع بودند، این یک مشکل است و مشخص نیست چرا یحیی گل محمدی از حادثه بی خبر او احتمالا امیدوار بود که مدیر باشگاه مستقیماً با او صحبت کند.

یک سوال بزرگ در مورد طلاق بشار رسن این است که چرا وقتی پرسپولیس موفق شد بشار را (با وجود لایو اینستاگرام و …) از تایید قراردادی که تابستان گذشته امضا کرده بود باز دارد، او تصمیم گرفت با امضای ستاره عراقی که باشگاه را به او داده بود قرارداد ببندد. مدیر. قدرت جدایی؟ چون در کل اگر بشار حق انصراف از قرارداد قبلی را داشته باشد بعید است با درخواست مستقیمش در اینستاگرام و سپس حضور چندین بار در آنجا در باشگاه، ماجرا پیش برود و به راحتی تونسته از این قرارداد جدا بشه. این کار را انجام دهید

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما