ملی چارتر قدرتمند ترین سیستم خرید بلیط چارتر و خرید بلیط هواپیما

در رزرو بیشتر خطوط هوایی خارجی، یعد از رزرو پرواز، امکان انتخاب صندلی در سایت خود خط هوایی، با وارد نمودن شماره خرید و نام و نام خانوادگی وجود دارد. همین طور در بعضی مواقع انتخاب صندلی با هماهنگی آژانس نیز امکانپذیر است. سامانه بهترین نرخ مسیر انتخابی را تا 15 روز آینده برای شما نمایش میدهد.

چارتر

پیشنهاد ما این است که قیمت بلیط هواپیما چارتر را برای تمام همسفران‌تان محاسبه کنید و بعد بلیط سیستمی همان مسیر را با لحاظ کردن بلیط ارزان‌تر برای نوزادان و کودکان حساب کرده و در نهایت و مجموع هزینه‌ها را با هم مقایسه کنید. تعداد زیادی پرواز چارتری به خصوص در مسیرهای پرتردد وجود دارند و رقابت بر سر فروش پروازهای چارتری بالاست. با کمی جست‌وجو در اینترنت می‌توانید تعداد زیادی آژانس مسافرتی پیدا کنید که چارترکننده پروازند. این شرکت‌ها برای فروش پروازهای خود گاهی قیمت‌ها را به شدت کاهش می‌دهند و همین ارزان‌بودن است که باعث محبوبیت پروازهای چارتری در بین گردشگران می‌شود.

خرید بلیط چارتر در مسیرهای پرطرفدار

هواپیمایی ایران ایر با بیش از 50 سال قدمت، از معتبرترین هواپیمایی‌های کشورمان است. ایران ایر به فروش بلیط‌های ارزان شهرت دارد، از این رو بلیط‌های ارزان چارتری نیز در زمره بلیط‌های ارائه شده توسط این هواپیمایی قرار می‌گیرد. قیمت بلیط چارتر برای کودکان برابر با قیمت بلیط بزرگسالان است در حالی که بلیط سیستمی کودکان ارزان‌تر از بزرگسالان است. خیر؛ در زمان‌های پرسفر که بلیط‌ها به سرعت فروخته می‌شوند، چارترکننده لزومی بر کاهش قیمت‌ها نمی‌بیند. یکی از این روش ها استفاده از تقویم قیمتی بر روی صفحه اصلی سایت است که به سادگی در دسترس بوده و شما میتوانید کمترین و بیشترین قیمت بلیط را در بازه زمانی قبل و بعد تاریخ پرواز خود ببینید و بلیط خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

اما عکس این امر زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهید در زمان‌های پر سفر سال مانند عید نوروز و یا تعطیلات تابستان سفر کنید. در این مواقع با توجه به درخواست بالای مسافران برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط چارتری هواپیما افزایش می‌یابد، و حتی ممکن است از قیمت بلیط سیستمی نیز بیشتر شود. معمولا بهترین زمان برای خرید پرواز چارتری ارزان ، اسفند ماه و بعد از تعطیلات نوروز است. چراکه با توجه به افزایش گاه‌وبی‌گاه قیمت بلیط هواپیما، روزبه‌روز به طرفداران بلیط‌های چارتری افزوده می‌شود. اما در صورتی‌که از زمان مناسب خرید بلیط چارتر اطلاع نداشته باشید، ممکن است به نفع شما تمام نشود و بعضاً با افزایش قیمت این بلیط‌ها رو‌به‌رو شوید.

اطلاعات مفید برای سفر با هواپیما 3

باتوجه به اینکه بلیط چارتر هواپیما در زمان‌های اوج سفر ارزان نیست بنابراین پیشنهاد می‌شود بلیط چارتر را در زمان‌های خلوت خریداری کنیم. هر چه به زمان پرواز نزدیک شویم و بلیط‌ها فروش نرفته باشد، چارترکننده قیمت بلیط‌ها را کاهش می‌دهد. بلیط چارتر اجاره صندلی، به در اختیار گرفتن و در اجاره درآوردن بخشی از صندلی‌های یک پرواز در یک مسیر معین، به وسیله شرکت یا اشخاص گفته می‌شود. البته زمانی که صحبت از بلیط چارتر اجاره صندلی باشد، این امکان وجود دارد که شماره صندلی‌ها از پیش مشخص بوده یا تنها تعداد صندلی‌های تحت اجاره معین باشد. در حالت دوم، چارترکننده تنها تعدادی از صندلی‌های پرواز را به اجاره خود در آورده و قطعیتی در خصوص شماره صندلی‌ها وجود ندارد.

اطلاعات کاملتر را در صفحه هواپیمایی لوفتهانزا در فلای تودی مطالعه کنید. ارزان بودن کشش مناسبی برای پر کردن ظرفیت مازاد بر نیاز شرکت های چارتر کننده ایجاد می کند. بنابراین برای آنکه پروازهای شرکت چارترکننده پرشود بلیط ها را در پاره ای از موارد با قیمت های فوق العاده پایین عرضه می کنند.این عرضه مازاد بر نیاز چارتر کننده ها مقدمه ایجاد بلیط هواپیما ارزان قیمت در بیشتر کشورهای دنیا بود. بلیط هواپیما چارتر به منظور استفاده در تورهای هوایی یا برای برطرف کردن نیاز سازمان های مختلف به پروازهای اختصاصی ایجاد شده است. این نوع بلیط ها معمولا به مسافران خاصی اختصاص می باد مانند تورها یا کارکنان شرکت طرف قرارداد و در پاره ای موارد مازاد بلیط ها برای فروش تک بر روی سیستم های فروش باز میگردد. بنابراین اگر قصد سفر خانوادگی دارید باید قیمت برابری برای صندلی بزرگسالان و کودکان پرداخت کنید.

این نکته را هم مدنظر داشته باشید که به‌صورت‌کلی ارزان‌ترین بلیط‌های چارتری را می‌توانید در زمان‌های بعد از تعطیلات رسمی، ساعات ابتدایی روز یا آخر شب، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و در ماه‌های کم‌سفر سال از یوتراوز بخرید. در عین حال امکان تغییر ساعت و تاریخ پرواز چارتری از طرف مسافر وجود ندارد. البته لازم به ذکر است بلیط هواپیما چارتر فقط در شرایط بسیار خاص کنسل و وجه بلیط به مسافر بازگردانده می‌شود. در سامانه‌ی مستر بلیط که در زمینه‌ی فروش آنلاین بلیط هواپیما خوشنام و قابل اعتماد است می‌توانید با یک بار جستجو لیستی از ارزان‌ترین و بهترین پروازهای چارتری را بیابید. در این صفحه می‌توانید خرید بلیط چارتر هواپیما به مقاصد مختلف و با ارزان‌ترین قیمت از تمامی ایرلاین‌ها را انجام دهید.

معرفی ایرلاین های داخلی و خارجی 3

عامل تعیین‌کننده میزان بار، کلاس پرواز و کلاس نرخی است، نه چارتر بودن یا نبودن. در پرواز های چارتری بنا به تعریف تامین کننده(چارتر کننده) پرواز، نرخ بلیط کودک برابر نرخ بلیط بزرگسال محاسبه می گردد. پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید. معنی کلمه چارتر چیست؟ چارتر به معنای اجاره کردن دربست است و همان طور که احتمالا حدس می‌زنید، در خصوص پروازهای چارتر نیز به این فعل؛ اجاره کردن و در اختیار گرفتن دربست هواپیما گفته می‌شود. پس از انتخاب پرواز، صفحه مشخصات مسافر برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات خواسته شده را با نهایت دقت تکمیل نمایید.

  • چارتر هواپیما به دو صورت چارتر کامل (Full Charter) و چارتر صندلی (Seat Charter) انجام می‌شود.
  • قیمت بلیط چارتر هواپیما برای تمام سنین یکسان است، در حالی که بلیط سیستمی برای نوزادان و کودکان با درصدی کاهش در قیمت فروخته می‌شود.
  • البته در بعضی زمانهای پرتردد ممکن است قیمت پروازهای چارتر نسبت به پروازهای سیستمی بیشتر باشد که این قیمت گذاری توسط چارترکننده اعمال می گردد.
  • فلای تودی جامع‌ترین و بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چارتر، انتخاب گسترده‌ای را از میان پروازهای چارتر در اختیار شما قرار می‌دهد و خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر را برای شما بسیار آسان می‌کند.
  • همان طور که گفته شد بلیط چارتر به این دلیل در بسیاری از مواقع ارزان‌تر است که چارترکننده می‌خواهد تمام بلیط‌هایش را بفروشد، بنابراین قیمتش را کاهش می‌دهد.

اول از همه اینکه بلیط های چارتری را نمی‌توان کنسل کرد و در صورت از دست دادن پرواز هم پولی به شما بازگردانده نمی‌شود. یکی از روش‌های مدیریت هزینه سفرها، تهیه بلیط ارزان قیمت هواپیما است. بر اساس قیمت و چگونگی به فروش رسیدن آن، به دو دسته بلیط سیستمی و بلیط چارتر تقسیم می‌شود. برای چک کردن پروازها و رزرو بلیط از فرم بالای صفحه مبدا و مقصد خود را انتخاب نمایید و سپس گزینه جستجو را کلیک نمایید . در این حالت صفحه ای نمایان می شود که تاریخ و قیمت  15 روز آینده را  نمایش داده شده است.بر روی تاریخ دلخواه خود کلیک نمایید تا لیست پروازها همراه با قیمت و سایر مشخصات پروازی برای شما نمایش داده شود . علاوه بر مواردی که با هم مرور کردیم، عوامل دیگری نیز وجود دارند که در خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت بسیار موثر هستند که در این لینک میتوانید این موارد را مطالعه نمایید.

بنابراین نرخ بلیط های سیستمی از بازه خاصی پایین تر نمی آید اما در بلیط چارتر این صدق نمی کند و ممکن است بتوانید بلیط یک مسیر شلوغ مثل تهران  مشهد را با نرخ باور نکردی 150 هزار تومان  هم بخرید. مهم ترین مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و سیستمی در تریپ سرعت بالا در رزرو می باشد. جهت خرید و رزرو بلیط هواپیما این فرصت برای شما وجود دارد تا از بین تمامی ایرلاین های خارجی و داخلی باتوجه به این که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند حق انتخاب را داشته باشید. همچنین در سمت راست صفحه رزرو بلیت هواپیما نوع بلیط سیستمی و چارتری، تعداد توقف و ساعتی که برای حرکت هواپیما در نظر دارید را می توانید مشخص نمایید. در پاسخ به این پرسش باید بگوییم امکان لغو، انصراف، استرداد و تغییر زمان بلیط سیستمی آسان تر از بلیط چارتر است.

در صورتیکه نام مسافر را اشتباه تایپ کرده باشید، با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان اصلاح نام برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. آراچارتر با در نظر گرفتن واحد پشتیبانی به صورت آنلاین و 24 ساعته به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکل در هنگام خرید و داشتن سوال در کمتر از 2 دقیقه شما را راهنمایی کند. در این صورت با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان جا به جایی برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. حتی در تورها پا از این فرارتر می رود و درصورتی که هتل رزرو کنید بلیط رفت و برگشت شما رایگان خواهد شد .به عنوان مثال تور سه شبه تهران کیش برای تاریخ های خلوت به کمتر از 1500 هزار تومان رسید که کمتر از نرخ رزرو سه شب هتل در کیش بود. در سفرهای داخلی به همراه داشتن کارت ملی و در سفر خارجی پاسپورت، ویزا و تاریخ انقضای (بیش از 6 ماه) آن دارای اهمیت است. شهر مشهد یکی از مهم ترین شهرهای ایران محسوب می شود که در شمال شرق کشور قرار گرفته و مرکز استان خراسان رضوی است.

در ادامه می‌بینیم که کنسلی بلیط هواپیما چارتر از سوی مسافر یا شرکت هواپیمایی، هر یک به چه شکلی انجام خواهد شد و تابع چه شرایطی است. در این مقاله شرکت باراد ( متخصص با سابقه در زمینه فریت بار ) سعی داریم شما را به طور جامع با تعریف بلیط چارتر آشنا کنیم. بلیط چارتر این نوع بلیط ها بیشتر برای تورها استفاده می شوند و آژانس هایی که بیشتر در حوزه فروش تور کار میکنند طی قراردادی بلیط ها را از ایرلاین ها خریداری می کنند.

به طور مثال ممکن است 50 صندلی توسط شرکت چارترکننده رزور شده باشد که می‌توان این 50 صندلی جلوی هواپیما بوده یا کاملا پراکنده باشند. تهیه بلیط هواپیما ارزان از دیجی چارتر، مسافر را از جستجو در میان سایت‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند و سفری سریع و اقتصادی را برای مسافر فراهم می‌کند. دومین مشکل بلیط چارتر این است که نرخ بلیط کودک (2 تا 12 سال) مانند قیمت بلیط بزرگسال محاسبه می‌شود. در صورتی که پروازهای سیستمی برای بلیط برای کودکان نرخ کمتری را عرضه می‌کنند.

فلای تودی جامع‌ترین و بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چارتر ۷۲۴، انتخاب گسترده‌ای را از میان پروازهای چارتر در اختیار شما قرار می‌دهد و خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر را برای شما بسیار آسان می‌کند. برای خرید پرواز چارتر از فلای تودی، کافی است پرواز مورد نظر خود را در فلای تودی جستجو نمایید. در صفحه نتایج جستجو، لیستی از تمامی پروازهای موجود برای شما به نمایش در می‌آید.

به خاطر داشته باشید بلیط لحظه آخری ارزان را در فصل کم‌سفر و خلوت می‌یابید؛ در زمان‌های پرسفر هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شویم، بلیط‌ هواپیما افزایش قیمت دارد. اگر می‌خواهید بلیط لحظه آخری هواپیما بخرید، هر زمانی باید آماده سفر باشید، زیرا ممکن است به طور غیرمنتظره با یک بلیط لحظه آخری ارزان مواجه شوید.4. اگر می‌خواهید برای سفرتان بلیط چارتر هواپیما بخرید، و در صورتی که بلیط مسیر رفت را با قیمت ارزان یافتید، پیش از خرید، چک کنید که بلیط برگشت هم با قیمتی منطقی وجود داشته باشد. بسیار دیده شده که افراد بلیط رفت را بسیار ارزان خریده‌اند اما در مقصد و برای برگشت مجبور شده‌اند بلیط‌های گران‌تر از حد معمول بخرند. به‌طوری‌که شما می‌توانید از هرکجای ایران در کمترین زمان، با آسان‌ترین روش و صرف کمترین هزینه به هر کجای دنیا که بخواهید سفر کنید. در همه‌ی لحظات سفر از 7 روز هفته گرفته تا 24 ساعت شبانه‌روز در کنارتان هستیم.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

بازی کرش رویال: جایی برای شرط بندی آنلاین
بهترین سایت انفجار: راهنمای جامع برای علاقمندان به بازی های انفجار
بازی اعتماد کرش رویال: هیجان و سرگرمی در دنیای شرط بندی آنلاین
گام به گام: معرفی شرط بندی انفجار
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
تماس با ما