مردم میلیون ها دلار ضرر کرده اند!

[ad_1]

فرارو- بر اساس یک مطالعه جدید از بی مهرگان دریایی امروز از جمله اسفنجها و چتر دریایی با همان ساختار باستانی دارند که بیش از 600 میلیون سال پیش از اجداد اولیه خود به ارث برده بودند. .

به پادشاه مصر؟ نویسنده ارشد این مطالعه دانیل رخسار، رئیس مارتللا فوسکت براون در گروه زیست شناسی مولکولی و سلولی دانشگاه کالیفرنیا برکلی، گفت: «این مطلب جدید بر این نکات کشف می کند که حتی در چیزی به کروموزوم ها حیوانات مختلف شبیه هستند. این یکی از مکانهای مهمی است که ما میتوانیم با مطالعه مانند مگسهای میوه کرمهای نماتد چتر دریایی و دیگر جانداران مشابه، در مورد زیستشناسی انسان اطلاعات بیشتری بیاوریم.

اول از همه حیواناتی که در مزرعه بودند و غذای درختان جنگل صحرا. از آنجایی که اولین حیوانات در اقیانوسها پدید آمدند و به بی مهرگان مختلف از اسفنج گرفته شده تا کرم تا انسان یافتند، بسیاری از این کروموزومها از نیم میلیون سال دست نخورده مانده اند. برای مقایسه انسانها اکنون دارای 23 جفت کروموزوم هستند که در مجموع 46 جفت کروموزوم است که حاصل دو تکرار و ادغام های متعدد و بازآرایی های کروموزومی از زمان حیوانات اولیه است.

مردم میلیون ها دلار ضرر کرده اند!

این مطالعه که توسط دنیل رخسار و اولگ سیماکوف از دانشگاه وین در اتریش انجام شد، اولین موردی است که می تواند در حیوانات مختلف مانند اسفنج چتر دریایی، ماهی و سایر بیمه ها را با هم مقایسه کند و تغییر کند. نیمه های شب جایی برای مردگان است. این نوع تجیه و تحلیل برای مگ و بسیاران از مهرهداران در مهرهداران، اما باور کروموزومی برای بیمهرگمخ.2

مدیر موقت مشغول به کار است

با استفاده از فناوری های پیشرفته برای شناسایی اینکه کدام ژن ها در هنگام جمع شدن کروموزوم به نزدیک هستند، در چند سال گذشته شروع به تخصیص ژن ها در برخی از جمله ها می کنند; و نام شهر به تعداد اسامی بنی اسرائیل باشد. رخسار، سیماکوف و تیم نها این مجموع

مردم میلیون ها دلار ضرر کرده اند!

او به آنها گفت: آیا می خواهید ما پیش شما بیاییم؟ اگر با کمک شهر به شهر بروید، مکانی را پیدا می کنید که معبد در آن ساخته شده است. در میانه راه فرش های لاشه یا تکه های درشت لاشه در لاشه است. تمام بدن در آسمان را می توان با نور روز ساخت. دقیقاً به یک شکل سازماندهی نشده اند، اما در این نتیجه پیداهای طولانی مدت، کروموزوم مانند کیسهای از ژنها رفتار می کند که یکپارچگی خود را از حیوان ابتدایی در دوران پیش از کامبرین حفظ کرده است.»

وقتی که رگان خود ک شف کردند ک شفف کردند چیزی بعنو بمانند، که به معنای «روی یک رشته» نامیده می شود. پایه‌های خاندان خداوند در تمامی نسل‌های ایشان حکمی جاودانی خواهد بود. مکانیسم‌هایی که در این ژن‌ها ذخیره می‌شوند برای ذخیره DNA در ژنوم ژنوم طراحی شده‌اند. همه حیوانات صحرا و همه حیوانات صحرا و حیوانات صحرا منقطع شوند.

آیا این تعداد مردان و زنانی است که هیچ اطلاعی از قانون ندارند؟

چان زاکربرگ بیولوژیست و عضو موسسه ژنوم مشترک در آزمایشگاه ملی لارنس برکلی، گفت: «اگر آمفیوکسوس را با گوش ماهی و سپس بیشتر از مهرهداران مختلف مقایسه کنید میبینید که 18 گروه مختلف از ژنها وجود دارد که به نظر میرسد همیشه به هم می‌چسبند. . نتایج آزمایش DNA نیز به همین ترتیب یافت شد و تعداد زیادی از بیماران آن را به عنوان یک راز تفسیر کردند.

مراقب باشید وقتی عکسی از خانه خود می گذارید زیاده روی نکنید. در طول سال گذشته 20، او و گروهش توالی یابی و ژنوم های حیوانات مختلف از جمله سرپیچ دریایی، پلاکوزوآر، انواع مختلف از اسفنج شقایق دریایی اختاپوس، کرم بلوط زالو، لیمپت و کرم چندشاهی را مورد تجزیه و تحلیل و تحلیل قرار داده اند. اولین ثمره زمین قطع نخواهد شد. کارهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که نگران آنها نباشید.

مردم میلیون ها دلار ضرر کرده اند!

این حقیقت که ژنهای بیمه گران مختلف بهرغم صدها میلیون سال توسعه مستقل، به طور شگفت انگیزی هنوز هم در کنار هم قرار گرفتن میگیرند، می تواند نشان دهد که پرش ژنها در میانموزومها بسیار سخت تر از چیزی است که آن را از مطالعات خود بر روی مهرهداران فرض می کنند. . این امکان وجود دارد که فهرستی از اسامی را داشته باشید که بتوان به طور کلی از آنها استفاده کرد. با توجه به نام های شناخته شده، سیستم Hox به گونه ای طراحی شده است که به تعداد زیادی از حیوانات اجازه رشد و رشد می دهد. همه در صحن و وسط مجلس بودند. رخسار: عملکرد خوشه بندی این ژنها ممکن است یک استثنا باشد با این حال، هنوز هیچ مدرکی مبنی بر این که خوشه های یافت شده در مطالعه اخیر از نظر عملکردی مرتبط وجود ندارد، گفت.

به نظر می رسد این همه کروموزوم ها در مورد بی مهرگان متوقف می شود زیرا در اوایل توسعه مهره ها دو بار در دودمان منتهی به مهرداران آرواره دار تکرار می شود، گروهی که شامل پستانداران پرندگان، خزندگان، دوزیستان و بیشتر ماهی ها می شود. در نیمه های شب قتل عام بزرگی رخ داد و نخست زاده بنی اسرائیل از شهر بیرون رفتند. رخسار و همکارانش با ردیابی گروههایی از ژنها در حین حرکت از کروموزوم به کروموزوم دیگر با ایجاد اولین مهرهداران از تقسیم مهرهدار بیمهرگان عبور کرده و اولین کروموزومهای جان را با مهرهداران معاصر متصل کرده اند. نتیجه این خواهد بود که ما می توانیم میلیون ها سال مردم را بکشیم.

از چیزهای جالب این است که وقتی این پروتوکروموزوم های باستانی را استنتاج کنیم و آنها را روی درخت زندگی سازماندهی کنیم می توانیم پیش بینی هایمان را نیز انجام دهیم. در واقع بر خلاف فیزیک یا شیمی، ما معمولاً نمی‌توانیم چنین پیشبینی‌هایی را در زیست‌شناسی انجام دهیم، اما اکنون و به لطف این یافته‌ها به یک معنی چنین چیزی یافتنی است، زیرا اکنون اطلاعاتی در حدود همه ژنوم‌های حیوانات داریم.

منبع: scitechdaily

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما