مدیر عامل اپل: کاربران برای نصب دستی برنامه ها باید یک گوشی اندرویدی خریداری کنند

[ad_1]

در میان بحث و جدل بر سر اپ استور و نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن ها بر روی آیفون، مدیر عامل اپل در مصاحبه های خود گفت که کاربرانی که می خواهند اپلیکیشن های خود را خارج از اپ استور نصب کنند، باید به خرید یک گوشی اندرویدی فکر کنند، زیرا آیفون بر روی ارائه تمرکز دارد. ارائه حداکثر امنیت و حریم خصوصی را تجربه کنید.

تیم کوک در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت که کاربران اکنون می توانند یک پلتفرم امن و پلتفرمی را انتخاب کنند که به آنها امکان “دانلود جانبی” یا نصب نرم افزار از خارج از اپ استور را می دهد. مدیر عامل اپل قابلیت بار جانبی را با یک خودروساز مقایسه می کند که خودروی شما را بدون کیسه هوا یا کمربند ایمنی می فروشد. او ادعا کرد که انجام این کار بسیار خطرناک خواهد بود.

کاربران با قابلیت sideload می توانند اپلیکیشن ها را به صورت دستی و مستقیم نصب کنند. کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار اپل، اخیراً با اشاره به خطراتی که می‌تواند از نصب اپلیکیشن‌ها بر روی وب ایجاد شود، گفت که Sideload بهترین دوست مجرمان سایبری است.

در این مصاحبه از تیم کوک در مورد ضرر 10 میلیاردی شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل و اسنپ شات به دلیل ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن در سیستم عامل iOS سوال شد. مدیر عامل اپل با امتناع از اظهار نظر در مورد آمار، گفت که او معتقد است حفظ حریم خصوصی یکی از اصول اساسی حقوق بشر است:

“من چیزی در مورد این اعداد نمی دانم و نمی توانم در مورد آنها اظهار نظر کنم، اما فکر می کنم از دیدگاه ما حریم خصوصی یکی از اصول اساسی حقوق بشر و شخصی است که تصمیم به تبادل اطلاعات می گیرد. ما به عنوان افراد فقط به کاربر حق تصمیم گیری بدهید. ما به جای آنها تصمیم نمی گیریم، فقط از توسعه دهندگان می خواهیم که از کاربران بپرسند که آیا می خواهند فعالیت های آنها را پیگیری کنند. بنابراین من احساس بسیار خوبی دارم و پاسخ بسیار خوبی از کاربران برای ارائه این کار دریافت کردم. ویژگی. “

تیم کوک همچنین در مصاحبه ای گفت که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، اما اپل هیچ برنامه ای برای انجام این کار ندارد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما