رئیس کمیسیون مالی مجلس: طرح برگزاری ارز دیجیتال تا دو ماه دیگر نهایی می‌شود.

[ad_1]

رئیس کمیسیون مالی مجلس پیش‌بینی کرد که تا یکی دو ماه آینده طرح این کمیسیون برای برگزاری رمز نهایی نهایی شود. به گفته وی، این طرح در حال حاضر منتظر نظرات مدیران جدید بانک مرکزی است.

محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته کد ارزی کمیسیون مالی گفت:

“جلسات کمیته کد ارز کمیسیون دارایی آغاز و متن پیشنهاد کمیسیون به بانک مرکزی تقدیم شد و موارد توافق شده با بانک به متن طرح اضافه می شود.” در صورت عدم توافق، ما تلاش خواهیم کرد تا به یک نتیجه برسیم.”

وی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی ارزهای دیجیتال نظر کارشناسان بانک مرکزی، تیم مالی کمیسیون و مرکز تحقیقات را به دنبال دارد، افزود:

پور ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دولت در این زمینه لایحه ای ارائه کند، گفت: اگر دولت بخواهد لایحه ای ارائه کند باید در کمیسیون مالی دولت بررسی شود و در هیئت وزیران تصویب شود و سپس در مجلس مطرح شود. ” این زمان بر است و ممکن است ماه ها طول بکشد. بنابراین دولت می تواند نظرات خود را در مورد طرح مجلس اعمال کند.

به گفته رئیس کمیسیون مالی مجلس، از ابتدای اجرای طرح، تمامی دستگاه های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی در جلسات این کمیسیون حضور داشتند.

بدیهی است که اختلاف نظر وجود دارد، اما تصمیم گیری در مورد این طرح بر اساس کمیسیون و بخش عمومی است.

پورابراهیمی قول داده است تا یکی دو ماه آینده به موضوع ارز دیجیتال کشور رسیدگی شود، اما تاریخ نشان داده است که وعده های داده شده در این زمینه جای تاسف دارد.

لازم به ذکر است که در شهریور ماه سال جاری کمیسیون مالی مجلس گزارشی از وضعیت صنعت استخراج ارزهای دیجیتال جهانی و مبادلات داخلی کشور قرائت کرد. این کمیسیون از طرحی برای ساماندهی صنعت رمزارز رونمایی کرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما