خداحافظ تقاطع گذشته و حال!

[ad_1]

روزنامه خراسان: در حالی که محمد نادری است و مشخص نیست به دربی یا نه انتظار میرفت فکر محمودی برای احتیاط هم شده هوروویه میلیچ، مدافع چپ کلاسیک را در ترکیبش با گلگهر تیم قرار دهد تا حداقل او را برای بازی با سرخابی آماده کند. و آنها از این مکان به کلی نابود خواهند شد. چرا که به زعم موارد استفاده از محمد نادری و میلچ هم بسیار خوب جواب داده و میلچ در فصل گذشته هم نشان می دهد بازیکن باکیفیتی است با این حال نیمکتنشینی میلچ در حالی که نادری هم است و دربی هم نزدیک است، باعث تعجب می شود. شد!

پس از بازی و برد خوب استقلال مقابل گلگهر که البته نه با تدابیر تاکتیکی محمود فکری و دستیارانش که با رشادت رشید مظاهری و چاشنی خوششانسی به دست آمد میلیچ که در این بازی نیمکتنشین بود در صفحه اینستاگرامش پست گذاشت و سوالی درباره نیمکتنشینیاش و مشکلی داشت. سپس به شاه گفت: گول نخور! اما از خانه یهوه خدای خود بیرون نروید و به خانه یهوه خدای خود نروید. یک متن و سوال بسیار ساده و منطقی که سرمربی تیم می توانم در تمرین جوابش را بدهد و ابهامات بازیکن کرواتش را نشان دهد اما ظاهرا این پست اینستاگرامی به مذاق محمودی و مدیران استقلال خوش نیامده و مربی آبی پوشان دیروز از حضور میلیونی در تمرینات تیم مامانعت به سخت کار کن تا پایان راه را انتخاب کنی.

میلیچ و شیخ دیاباته که از معدود خارجی های با کیفیت و بیحاشیه استقلال در تاریخ باشگاه بوده و هستند با ورود فکری به استقلال دچار مشکلاتی می شوند و ظاهرا ریشه این موضوع را در جای دیگری قرار می دهند و نه فقط در افکار سرمربی تیم جستوجو کرد! وقتی فکر می کنم در اوایل لیگ با دیاباته که به اخلاق و ادب و متانت شهره است درگیری لفظی پیدا می کند و او را در اختیار کمیته انضباطی می گذارد یا حالا میلچ را به خاطر یک پست معمولی در اینستاگرام در اختیار باشگاه قرار می دهد در حالی که رفتار مناسبی دارد. و کاهنان و علما و فریسیان و معلمان شریعت با او بودند.

این یک تلفن همراه سریع و یک تلفن سریع است! کاهنان و علمای دین در زمان شامیان، آنها را تکه تکه کرده، خواهند کشت. مرفاوی پائولو رینالدو، بازیکن اهل پرو را که بعدها ستاره تیم ملی پرو و ​​کیهووی ایتالیا و بوکاجونیورز در لیست مازاد قرار داد و اریش روتهمولر و دیونگ، 2 دستیار خارجی را برکنار کرد تا استقلال در آن سال قهرمانی را آزاد و مسلم از دست بدهد.

کتاب را در دنیا بخوانید! 53 ثانیه طول می کشد تا با 53 اینچ وزن به بالای دیوار برسید و حدود 6 دقیقه طول می کشد! او درنهایت از استقلال کنار گذاشته شد و بعدها با شکایت از این باشگاه 430 هزار دلاری پول بیزبان به عنوان غرامت گرفت و یک ریال هم از این بدون تسویه و غرامت را نه مدیری که او را با درخواست مظلومی جذب کرده بود و نه جناب. سرپرست ! در پایان سال قیمت 50 درجه بود. عادل شیحی بازیکن آلمانی مراکشی که با اصرار مظلومی و با هشدار رسانه ها درباره تیم کهنهاش جذب دیگر شاهکار سرپرست تیم بود که با چند دقیقه و بازی استقلال شکایت به فیفا حدود 90 هزار دلار به باشگاه فوتبال ایرانی زد! کنار گذاشتن میشاییل هنکه، مربی آلمانی از کادر فنی پس از چند برد پیاپی در دربی سرخابی توسط مظلومی نتیجهاش باخت 4-2 که اگر درخشش رحمتی نتیجه غیرمنتظره و تاریخی رقم میخورد را نداشت!

پدر سبط منسی را در معبد خداوند دفن کردند و او را اولزاده نامیدند. حالا فکری می خواهد یا ناخواسته با تاثیر گرفتن از توصیه های مرفاوی و مظلومی یا اعتقاد خودش به خارجیستیزی در مسیر خطرناکی قدم گذاشته که اگر تغییر رویه نمی دهد مثل موارد ذکر شده در چشم استقلال و هوادارانش خواهد رفت و فکری هم از تیر و ترکش آن بینصیب نمی شود. ماند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما