تیم ویجایاتو: بازی که والدین باید تجربه کنند!

[ad_1]

آیا تا به حال بازی جدیدی انجام داده اید که باعث شود فکر کنید “من می خواهم پدر و مادرم هم این بازی را انجام دهند”؟ واقعیت این است که بازی ویدیویی من نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان به عنوان یک سرگرمی دیده می شود. نه به این دلیل که بازی ها سرگرم کننده نیستند، بلکه برخی از بازی های ویدیویی می توانند معانی بسیار دیگری مانند خانواده، دوستی و عشق داشته باشند. در تحریریه Viziato این هفته تصمیم گرفتیم به سراغ بچه های مجرد برویم و از آنها بپرسیم که چه بازی هایی را می شناسند که برای والدین مفید است؟

به نظر من تنها بازی ای که در حال حاضر به درد والدین ایرانی می خورد، چیزی نیست جز دو تا گرفتن. چرا؟ چرا که این بازی زیبا به دعواهای زناشویی می پردازد و با یک سری ترفندهای خاص و طراحی صحنه های خاص سعی در یادآوری اهمیت کنار هم ماندن و اهمیت همکاری آنها برای حمایت از خانواده دارد. بازی برای زوج ها مانند مشاوره خانواده است و به آنها نشان داده می شود که چگونه با هزار مشکل در روز توسط جامعه یا دولت کنار بیایند، دوباره به یکدیگر ابراز محبت کنند و چگونه این کار را انجام دهند. در عین حال، خود بازی بسیار جالب است و طبیعتاً هر پدر و مادر با تجربه ای می تواند درک کند که رسانه بازی های ویدیویی امروزی چقدر با 30 سال پیش متفاوت است و اکنون چقدر بالغ و جذاب است.

محتوای پیشنهادی:با بهترین انیمه های سال 2020 آشنا شویداز A Whisker Away تا Demon Slayer
با بهترین انیمه های سال 2020 آشنا شوید

سیستم بد

اگر یک بازی ویدیویی وجود دارد که دوست دارم مادر یا پدرم تجربه کنند، آن بازی Minecraft است! شاید این انتخاب عجیب به نظر برسد، اما اگر واقع بین باشیم، محتوای این بازی برای تمام سنین مناسب است! برای من جالب است که ببینم هر یک از اعضای خانواده چگونه نقش خود را در بازی ایفا می کنند. آیا این بدان معناست که اولین کار پدرم بیرون از خانه هر روز صبح شکار یا رفتن به معادن برای یافتن طلا و الماس است؟ یا مثلا مادرم دوست دارد یک مزرعه کوچک همسایه داشته باشد و سبزیجات و چیزهای مورد نیازش را از آنجا جمع کند؟

Minecraft واقعا سن و سال نمی شناسد. کافی است ذهن خلاق و البته حوصله داشته باشید تا بتوانید خود را سرگرم کنید. با استفاده نادرست از چهارچرخ های بدبخت یا چاشنی ماجراجویی های بزرگ و پرسود، به مشاغل مختلف رسیدگی کنید، درآمد کسب کنید و کسب و کاری سودآور راه اندازی کنید! این بازی طوری طراحی شده است که والدین می توانند به آن دسترسی داشته باشند و می توانید ببینید چه چیزی بیشتر توجه آنها را جلب می کند و چه شخصیتی دارند! قابل قبول نیست؟

بازی‌ای که نه تنها به پدر و مادرم، بلکه به بسیاری از دوستانم برای سال‌ها پیشنهاد می‌کنم برای آنچه از ادیت فینچ باقی مانده است. یک بازی بسیار جمع و جور در سبک شبیه ساز راه رفتن با داستانی بسیار جذاب. این بازی داستان به جا گذاشتن میراثی از یک خانواده اما چندین نسل را روایت می کند و بازیکن باید تمام فصول مهم را به ترتیب تجربه کند. تنها چیزی که می توانم در مورد بازی بگویم این است که داستان را خراب می کند، اما What Remains of Edith Finch یک بازی ساده برای افراد غیربازی است که برای مفاهیم کوچک و بزرگ که نشان می دهد چگونه بازی ها می توانند احساسات متفاوتی را در بینندگان خود برانگیزند عالی است.

محتوای پیشنهادی:بیایید یک انیمه خوب ببینیم: در حال ارائه آثار شاد سال 2020 هستیمبرخلاف 2020، انیمه ای با حال و هوای خوب
بیایید یک انیمه خوب ببینیم: در حال ارائه آثار شاد سال 2020 هستیم

چه بازی هایی را به والدین پیشنهاد می کنید؟

این لیست پیشنهادات بازی ما برای والدین است. فراموش نکنید که پیشنهادات خود را برای چنین بازی های خاص و منحصر به فردی در قسمت نظرات بنویسید!

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما