بهترین مشاور کنکور ایران – تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

برنامه ریزی کنکور 99 : تا اینجا دیگه به طور کامل با خدمات مشاوره تلفنی مشاور گروپ به طور کامل آشنا شدی و قطعا این نکته رو فهمیدی که چرا تو سه سال اخیر مشاور گروپ یکی از معتبرترین برندهای مشاوره کنکور در ایران بوده. قطعا دانشگاه های آزاد و پیام نور و همچنین غیر انتفاعی با توجه به اینکه به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند، می توانند از سایر راه های دیگر در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم می باشید، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را میتوانیم برای شما داشته باشیم. مشاوره کنکور سراسری 99 – مشاوره رایگان کنکور – نکات مهم در … بسیاری از افراد جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی درسی خود با شماره های ” مشاورگروپ ” رایگان تماس میگیرند. شما عزیزان می توانید با مرکز مشاور گروپ از طریق شماره ی اعلام شده در این سایت تماس بگیرید و جواب این سوال را از رتبه برتر رشته خودتون بپرسید.

  • The best counselors for Yasuj entrance exam
  • به افزایش مهارت تست زنی و سرعت عمل توجه کمتری شده است
  • دکترمحمد معین الدین
  • The best consultant for experimental entrance exam in Tehran

البته داوطلبان گروه تجربی باید دقت کنند که از سال گذشته انتخاب رشته برای چهار رشته پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی از طریق سایت سنجش انجام می گیرد. هرچند که همه اینها منوط به همراهی دانش آموز هست و در ابتدا خود دانش آموز باید بخواد بهتر بشه.

  1. کارنامه سبز در انتخاب رشته کنکور چیست؟
  2. دانشجوی دکتری ادبیات فارسی در دانشگاه تهران
  3. مدال نقره المپیاد شیمی سال 95
  4. مهارت های گزارش دهی

بنابراین مشاور باید با تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع مناسب، به دانش آموز کمک کند. یک مشاوره قابل اعتماد باید از تمامی منابع و ویرایشهای جدید آگاه و مسلط بوده و اطلاعاتش در زمینهٔ کتب جدید کنکوری به روز باشد. نتایج، قابل پیشبینی باشند و همه چیز در سهلالوصولترین حالت ممکن قرار گیرد. اما کنکور هنر و کنکور زبان از این قاعده مستثنا هستند و همه اجازه شرکت در آن را دارند. آقای راستی کارشناس برجسته آموزشی معتقد است:« پوردستمالچی تسلط خوبی بر مقوله کنکور سراسری و مسائل پیرامون آن دارد بطوریکه او را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاورین انتخاب رشته نیز قلمداد کرد.

بهترین گروه مشاور کنکور

تمامی مشاوره های مشاور گروپ با هدف موفقیت شما در طول سال تحصیلی و کسب موفقیت در کنکور سراسری برای رسیدن بهترین رشته در بهترین دانشگاه ها است. اغلب داوطلبان کنکور با دیدن رتبه خود، شُکه می شوند و همچنین به علت نا آگاهی از اصول انتخاب رشته، تغییر ظرفیت ها در هر سال، روشن نبودن آینده شغلی و شرایط ادامه تحصیل به دنبال یک مشاور انتخاب رشته خوب می گردند.

و خوشبختانه مشاهده میکنیم که این اتفاق به وقوع میپیونده و نظرات دانش آموزانی که ایشون مشاور کنکور اونها بوده این موضوع رو کاملا تایید میکنه.نکته مهم بعدی که باعث تمایز مهندس فلاح از سایرین و انتخاب ایشون بهعنوان مشاور ارشد کنکور موسسه آموزشی – انتشاراتی بارسا و شناخته شدندش بهعنوان یکی از بهترین مشاوران کنکور در تهران شده، چیزی که امروزه در خیلی از جلسات مشاوره کنکور موسسات مختلف به اسم “انگیزه دادن” به دانش آموز میبینیم، شامل مقداری حرفهای انگیزشی تکراری هست که تو ویدئوهای انگیزشی یوتیوب و آپارات هم به رایگان پیدا میشه و در اکثر مواقع باعث توهم های بیهوده در دانش آموز می شود .

بهترین مشاوران کنکور قم

اسم دانشگاه صنعتی شریف رو که قطعا شنیدی ! قطعا مشاوره حرف آخر نیز باید یک سری اصول و قواعد را داشته باشد که طبق آن عمل کند . مشاوران موسسه حرف آخر دانشآموزان را در هیچ مرحله تنها نمیگذارند و با آنالیز شیوههای مطالعه آنها و در نظرگیری شرایط زندگی آنها بهترین و مناسبترین برنامهها را برای آنها در نظر میگیرند. درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.پس از شروع سال تحصیلی تا حدود ماههای اسفند و فروردین مشاورین برند ایران معتقدند که نباید شما تست ها را به صورت زمان دار بزنید و فقط باید هدف تان را روی این قرار دهید که سطح سواد علمی و مطالعاتی خود را بالا ببرید و با بالا رفتن سطح سواد مطالعاتی شما، کم کم بر تمام دروس مسلط می شوید و پس از این تسلط میتوانید آرام آرام سرعت تست زنی خود را نیز افزایش دهید ( در واقع با بالا رفتن تسلط سرعت تست زنی خود به خود و اتوماتیک افزایش می یابد) در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران (خواندن مقاله) و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی (اطلاعات ویژه) و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .در حال حاضر موسسات گاج و قلم چی و تعاونی کارکنان سازمان سنجش و موسسه گزینه دو از مشهور ترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی می باشند که با صلاحدید مشاور خود یکی از این مجموعه ها را انتخاب می کنید و به صورت مستمر در آزمونهای آزمایشی آن ها شرکت می کنید.

اگه به اول مسیر برگردم، قطعا دوباره با آقای فلاح جلسات مشاوره کنکور رو ادامه میدم؛ چون بدون حضور ایشون این مسیر رو طی کردن تقریبا غیرممکن بود. توهمون اولین جلسهها آقای مهندس فلاح تونست در من انگیزه ایجاد کنه. در ادامه راه هروقت یه مسئله فکرم رو درگیر میکرد و جوابی براش نداشتم، مهندس فلاح اون مسئله رو برام حل میکرد. اگه هدفت قبول شدن توو یه رشته ی تاپ و یه دانشگاهه خوبه?

از نقطه نظر یک مشاوره کنکور تجربی مناسب باید دقت کنید که چه رشته هایی در زیر گروه تجربی قرار دارد. خب ببینیم پشت کنکوری ها باید از کجا شروع کنند و چه مشکلاتی سر راه دارند. همینطور ویژگی بعدی که بهترین مشاوران تحصیلی باید دارا باشند، تسلط در مباحث انگیزشی است .یک مشاور برتر کنکور و ببهترین تیم های مشاوره کنکور ،علاوه بر آنکه باید در مسائل مربوط به برنامه ریزی و هدف گذاری تسلط بالایی داشته باشند، باید با سخنان هیجانی و انگیزشی خود و با تلنگرهای در زمان های مناسب بتوانند دانش آموزان را انگیزه من نموده تا برای رسیدن به هدفشان تلاش نمایند . مشاورین کنکور در دو گروه اصلی فعالیت میکنند، گروهی از آنها فقط به مباحث علمی و برنامه ریزی پرداخت و گروهی نیز فقط با مسائل انگیزشی و با روحیه دادن کارهای مشاوری را پیش میبرند که، هر دوی این روش ها غلط است .یک مشاور کنکور درجه یک و بهترین تیم های مشاوره کنکورکسی است که ،همزمان هم بر مسائل علمی و مشاورهای و اصول برنامه ریزی تسلط داشته باشد و هم بتواند در زمان های مناسب با سخنان انگیزشی خود موتور انگیزه و امید را در دانش آموزان روشن نگه دارد ،تا پر قدرت به مسیر خود ادامه دهند.

مهندس معین فلاح با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی در موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا، همیشه یکی از موفقترین و بهترین مشاوران کنکور در تهران شناخته شده. آیا میتونید دی وی دی آموزشی از فلان موسسه رو تهیه کنید؟ کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از مؤسسات تولیدکننده دی وی دیهای آموزشی کنکور است. همین موارد باعث شد من تمرکز و سرعتم خیلی بالاتر بره و ساعت مطالعهام افزایش پیدا کنه. مهمترین ویژگی که ایشون داشت و به من خیلی کمک کرد، سخت گیری، نظارت و پیگیریهاشون بود که باعث میشد من با انگیزه بیشتری درس بخونم و پایبند باشم به برنامه؛ اینطور نبود که وقتی برنامه رو گرفتم من رو رها کنند تا جلسه مشاوره تحصیلی بعدی؛ بلکه کمکم میکردند در طول هفته هم برنامهام رو اجرا کنم. از دیگر ویژگیهای برترین مشاورین کنکور ،می توانیم به داشتن روحیه مسئولیت پذیری ایشان اشاره کنیم یک مشاور برتر کنکور هیچگاه دانش آموزان را به چشم ابزار رسیدن به اهداف مالی و پیشرفت کاری نمی نگرد و همواره سعی می کند خود را در دسترس دانشآموزان قرار دهد تا در تمامی زمان ها اگر دانش آموز نیاز به فردی داشت تا از راهنمایی هایش استفاده کند ،بتواند در سریعترین زمان ممکن با ایشان ارتباط لازم را برقرار نماید .بهترین تیم های مشاوره کنکور ،باید به گونه ای برای دانش آموزانش برنامه ریزی نماید که ،برنامه های طراحی شده متناسب با سطح سواد و سطح توانایی های فیزیکی و روحی دانشآموزان اش باشد.

  1. استاد رامین نیکخو
  2. The best counselor for Yazd entrance exam
  3. The best entrance exam consultants
  4. The best advisor for Buchanan entrance exam

یکی از بزرگترین ویژگیهای که مهندس فلاح رو از سایر مشاوران کنکور متمایز کرده، شیوه کاری ایشون هست. از دیگر ویژگیهای بهترین تیم های مشاوره کنکور، می توانیم به توانایی مدیریت رابطه با دانش آموزان اشاره نماییم یک مشاور برتر تحصیلی نهم قدر باید با دانش آموزانش صمیمی شود ،که عنان امور از دستش خارج شود و نه آنقدر باید از آنها فرسخ ها فاصله داشته باشد که نتواند امور را به بهترین وجه هدایت نماید .بنابراین داشتن یک فاصله مناسب مدیریت این فاصله از دیگر ویژگیهای برترین مشاورین کنکور ایران است.

  • شیمی: استاد صالحی
  • اینترنت نیم بهای کلاس های کلاسینو
  • حتما یادداشتبرداری و خلاصهنویسی کنید
  • انعطاف پذیری
  • تدریس در مدارس برتر همچون دانش پژوهان، فارابی و رازی

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات را در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مشاور کنکور ارائه نماییم. رضایت بالای دانش آموزان و داوطلبان کنکور از مهندس فلاح شاهدی بر این موضوع هست که میشه ایشون رو یکی از بهترین مشاوران کنکور در سالهای اخیر بهشمار آورد. پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه. استفاده از مشاوره های ساعتی حضوری، تلفنی و آنلاین نیز راه دیگری است که در اختیار دارید. اگر می خواهید در هر وب سایتی اقدام به درخواست مشاوره و رزرو نوبت برای مشاوران با توجه به لیست ارائه شده نمایید، اندکی صبر کنید و دست نگاه دارید و ابتدا تمام این موارد را مطالعه نمایید و سپس بر اساس این موارد می توانید یک انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین مشاور کنکور همدان

جهت اینکه برنامه ریزی درسی شما هدفمند و برای قبولی در رشته مورد نظرتان باشد باید قبل از اقدام به برنامه ریزی ، رشته ی مورد علاقه ی خودتونو انتخاب کنید تا به طبع زیر گروه اصلی کنکور هنر شما مشخص بشه چرا که دروس اختصاصی در هر یک از زیر گروه های ضرایب متفاوتی دارند.

پس پیش از انتخاب یک مشاور خوب ویژگی های زیر را مطالعه نموده ،تا در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی برای خود و یا برای فرزندتان انتخابی صحیح و اصولی را داشته باشید .در مورد اول بهترین مشاور تحصیلی ایران و بهترین تیم های مشاوره کنکور افرادی هستند که ،در حوزه بهترین و صحیح ترین روش های آموزش و یادگیری و متدهای جدید مطالعه و تکنیک های تست زنی تسلط بسیار بالایی دارند .یعنی یک مشاور خوب تحصیلی باید بتواند نحوه آموزش اصولی مطالب و نحوه صحیح مطالعه مطالب درسی و تکنیک های تست زنی و تکنیک های زمان و تکنیک های مربوط به روشهای یادداشت کردن و خلاصه نکات را به دانش آموزان در زمانهای مناسب آموزش دهد. با شروع نمیسال دوم دوازدهم، حجم ناامیدی ها، رها کردن ها و کلا تمام کلافی ها بیشتر می شود. همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موارد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد.

بهترین مشاور کنکور در اهواز

اما بهرحال آقای فلاح در اینجا بهعنوان بهترین مشاور کنکور نقش خودش رو ایفا میکنه و با تجربیات و دانش خودش، دانش آموز رو در این مسیر کمک میکنه.به اعتقاد ایشان :همه باید بدانیم نتیجه گیری در کنکور ، به معنی موفقیت یا شکست در طول زندگی نخواهد شد ،برای موفقیت در زندگی باید مولفه های بیشتری داشته باشیم ، کنکور فقط مرحله ای از زندگی هست و باید تلاش کنیم تا به بهانه کنکور نقاط قوت ، مسوولیت پذیری روحیه جنگندگی خودمون و قوی کنیم . با شناخت نقاط قوت و ضعف است که می توانید به این موضوع پی ببرید که چه مقدار زمان را می توانید برای مطالعه دروس مختلف اختصاص بدهید و هر درس به چند ساعت زمان برای مطالعه نیاز دارد.

  • برگزاری کلاسهای عمومی کنکور برای رشته انسانی
  • The best entrance exam counselor in Shahriar
  • The best medical entrance exam counselor in Tabriz
  • چاپخانههای بزرگ و معروف
  • مولف کتابهای انتشارات بیست
  • The best consultant for the 1401 entrance exam
  • رشته ریاضی و فیزیک

چه روش هایی را برای پیشی گرفتن از شما دنبال می کنند؟ شاید مهارت سختکوشی ما چیزی فراتر از قرار گرفتن در یک وضعیت متوسط باشد. پیگیری روزانه : مشاور شما هر روز وضعیت شما رو پیگیری میکنه و پاسخگو سوالات و مشکلات شماست. پس در طول روز خیالتون راحت باشه که یه نفر حواسش به شما هست. ممکنه اون شخص یک مشاور کنکور باشه یا یه رتبه برتر کنکور. آموزش روش مطالعه اصولی : مشاور شما از رتبه های برتر کنکور است یعنی کسی که در اکثر دروس درصد پاسخگویی خیلی بالایی داشته است. پرسش : با اینکه تعداد تست ، ساعت مطالعه ، کیفیو مطالعه بالایی دارم اما نمیتونم در آزمون به درصد و رتبه و تراز خوبی دست پیدا کنم. شما پس از این آزمون می توانید سطح خود را در این درس بسنجید. پس خیالتون از این بابت راحته که برای هر دقیقه از روزتون برنامه ریزی شده . دسته ای از مشاورین به دانش آموزان به چشم دستگاه چاپ پول نگاه می کنند و می خواهند از طریق او به درآمد برسند، طبیعی است که این مشاورنماها هیچ اهمیتی برای نتیجه ای که دانش آموز به دست می آورد قائل نمی باشند و به فکر منفعت خود هستند، پس لازم است تا افراد مشاورین دلسوزی را انتخاب کنند که به ضرر و شکست دانش آموزش راضی نباشد و برای رساندن وی به هدفش از هیچ تلاشی دریغ نکند.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

بازی کرش رویال: جایی برای شرط بندی آنلاین
بازی اعتماد کرش رویال: هیجان و سرگرمی در دنیای شرط بندی آنلاین
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
تماس با ما