اگر ارز دیجیتال خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

به عنوان مناقصه قانونی، CBDC را می توان به صورت یک به یک با پول نقد فیزیکی مبادله کرد. با این حال، با محو شدن چشم‌انداز بیت‌کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتال اصلی، Circle و بسیاری از شرکت‌های دیگر بر این باورند که بلاک چین، دفتر کل توزیع‌شده آنلاین که زیربنای بیت‌کوین است، می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای سایر برنامه‌ها و خدمات باشد. دولت ایالات متحده باید با شرکت های فناوری پیشرو برای ایجاد یک مرکز تجاری چند ارزی با معماری که توسط ایالات متحده و متحدان قابل اعتماد کنترل می شود، اما می تواند به مراکز تجاری دیگر مرتبط شود، شریک شود. امید این است که سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از این فناوری استقبال کنند و شبکه مشترکی را ایجاد کنند که می‌تواند همه ارزها را منتقل کند — یک اینترنت واقعی برای پول. شیلا وارن، رئیس بخش فناوری بلاک چین و دفتر کل توزیع شده در جهان، گفت: با توجه به نقش مهمی که بانک‌های مرکزی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کنند، هرگونه پیاده‌سازی ارز دیجیتال بانک مرکزی، از جمله بالقوه فناوری بلاک چین، تأثیر عمیقی در سطح داخلی و بین‌المللی خواهد داشت. مجمع اقتصادی

اما این مسئله باعث ایجاد مشکل شد: بسیاری تصور می‌کردند مک‌کالب و دیگر بنیان‌گذاران پروژه فقط سعی می‌کردند از ارز جدید ثروتمند شوند — که در صورت موفقیت، به افزایش ارزش ادامه می‌داد – و در نهایت مک‌کالب با این ارز مخالفت کرد. شرکتی که او برای ساخت این فناوری ایجاد کرد، آزمایشگاه ریپل. مجازات متهم بر اساس این لایحه یا سه برابر ضرر وارده به نظام یا سه برابر منافع وی است که هر کدام بیشتر باشد. نیمی از پاسخ دهندگان فکر می کنند که CBDC هیچ تاثیری بر سیستم بانکی بریتانیا ندارد یا تاثیر کمی دارد. این باعث می شود که 5 درصد برای تأمین مالی بنیاد کنار گذاشته شود، که حدود نیمی از آن به کارکنان بنیاد مانند مک کالب در یک دوره چهار ساله واگذار می شود. همانطور که Mt Gox دست و پا می زد، مک کالب در مورد ایده ارز دیجیتال تجدید نظر کرد و نتیجه ریپل بود.

Digital Currency برای فروش – چقدر خیلی مال شما ارزش است؟

این همان چیزی است که باتیستا قول داده است تا پایان آگوست راه اندازی کند — یک دروازه — و به گفته Collison، پنج سازمان قبلاً دروازه های خود را ساخته اند. سایر سازمان‌های جهانی که با پولشویی مبارزه می‌کنند عبارتند از سازمان ملل، صندوق بین‌المللی پول، بانک جهانی و گروه‌های کوچک‌تری مانند FATF کارائیب و گروه آسیا/اقیانوسیه در زمینه پولشویی. FinCEN، ارز مجازی را اینگونه تعریف می کند: «واسطه مبادله ای که مانند یک ارز در برخی محیط ها عمل می کند، اما تمام ویژگی های ارز واقعی را ندارد». Stellar یک نرم افزار متن باز است که همه می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند و در عرض یک ساعت پس از رونمایی آن، یک صرافی قبلاً این فناوری را پذیرفته بود. و این شرکت به تازگی از پروژه منبع باز جدیدی به نام Spark رونمایی کرده است که به دنبال استفاده از بلاک چین و دفتر کل توزیع شده مشابه به عنوان وسیله ای برای جابجایی انواع ارزها است، چیزی که بسیاری دیگر روی آن کار می کنند. توسعه دهندگان مستقل از آن زمان تغییراتی را در نرم افزار منبع باز ارائه کرده اند. این شرکت بودجه اولیه را برای بنیاد توسعه استلار فراهم کرده است، اما هدف این است که سازمان را به یک سازمان غیرانتفاعی مستقل تبدیل کند که توسط هیئت مدیره ای که صنعت را پوشش می دهد، اداره می شود.

سپس کاربر از طریق پول نقد، چک، حواله بانکی، حواله پول و سایر ارزهای رمزنگاری شده که مستقل از سی گلد هستند، پول واقعی دریافت خواهد کرد. با ریپل، مک‌کالب قصد داشت این تنظیمات را به همه ارزها، از جمله دلار، ین، یورو —–هر چیزی گسترش دهد. اما برخلاف ریپل، استلار توسط یک بنیاد غیرانتفاعی اداره می‌شود — سازمانی که ظاهراً خارج از کنترل هر شرکتی است — و این سازمان اکثریت عظیمی از ارز تولید شده توسط سیستم را می‌دهد. دروازه ها مشابه استلار برای بانک ها هستند، با این تفاوت که هیچکس برای اجرای آن نیاز به مجوز ندارد. گروهی متشکل از هفت بانک مرکزی، از جمله بانک مرکزی کانادا، بیانیه‌ای صادر کرده‌اند که نشان می‌دهد با یکدیگر بر روی اصول مشترک و ویژگی‌های کلیدی برای ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC کار می‌کنند. علاوه بر این، با انتقال پرداخت‌ها از بانک‌های خصوصی به بانک‌های مرکزی، یک سیستم مبتنی بر CBDC برای شمول مالی موهبتی خواهد بود. این پول قانونی است که توسط بانک مرکزی تضمین شده است، نه پرداختی که توسط اپراتور شخص ثالث تضمین شده است. هیچ تراکنش شخص ثالثی وجود ندارد، و از این رو، هیچ کارمزد معامله ای وجود ندارد. معمولاً وقتی پرداخت معکوس می‌شود، «زمان تسویه» وجود دارد. ارز سخت را می توان با یک سرویس شخص ثالث "نرم" کرد.

می توان آن را از طریق یک برنامه کاربردی مجاز توسط بانک مرکزی چین (PBOC)، بانک مرکزی چین دانلود و مبادله کرد. این همان چیزی است که بانک خلق چین اخیراً به عنوان بخشی از سرکوب Alipay و WeChat Pay، دو سیستم پرداخت خصوصی پیشرو در چین، صادر کرد. در این مقاله آمده است که چین همچنین نیاز به ایجاد یک شبکه سیستم پرداخت جدید برای شکستن انحصار دلار به عنوان بخشی کلیدی از بین المللی شدن یوان دارد. چین در میان گروه کوچکی از کشورهایی است که آزمایش‌های آزمایشی را آغاز کرده‌اند. کشورهای دیگر عبارتند از سوئد، کره جنوبی و تایلند. ما هم اکنون اجرای این طرح را آغاز کرده ایم و برآورد می کنیم که اجرای کامل آن 60 تا 90 روز طول می کشد. اما کسانی که پشت Stellar هستند در حال حاضر عمیقاً در حوزه پول آنلاین تجربه کرده‌اند و این پروژه در پنج روز پس از راه‌اندازی به طور غیرعادی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

چرا هیچ کس درباره Digital Currency صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

اولاف شولز، وزیر دارایی آلمان پس از این نشست بیانیه‌ای تندی صادر کرد و بر نگرانی‌های خود درباره مجوز راه‌اندازی ارز دیجیتال لیبرا فیسبوک – که به تازگی نامش را دیم (Diem) تغییر داده است – در آلمان و اروپا تاکید کرد. در 15 جولای 2019، فیس بوک اعلام کرد تا زمانی که تمام نگرانی های نظارتی برآورده نشود و لیبرا "تأییدات مناسب" را نداشته باشد، این ارز راه اندازی نخواهد شد. این برنامه هم تئوری و هم عملی است و به گونه ای طراحی شده است که به دانش آموزان امکان می دهد دروس انتخابی را انتخاب کنند که اهداف شغلی آینده آنها را برآورده کند. این برنامه به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا دانش و مهارت های عمیق تری در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال کسب کنند. اتریوم یک بلاک چین قابل برنامه ریزی است که در زمینه های متعددی از جمله DeFi، قراردادهای هوشمند و NFT کاربرد پیدا می کند.

فلسفه Digital Currency

ماشین‌هایی که مدارهای مجتمع ویژه برنامه (ASIC) نامیده می‌شوند، به‌طور خاص برای ماینینگ ساخته شده‌اند و می‌توانند حدود ۲۵۵ تریلیون هش در ثانیه تولید کنند. کیف پول Ledger NanoX یک کیف پول سخت‌افزاری قطعی سلسله مراتبی جدید برای کاربران بیت کوین است که هدف آن حذف تعدادی از بردارهای حمله از طریق استفاده از لایه امنیتی دوم است. به هر حال، تعداد بیت‌کوین‌ها تا 125 سال دیگر از گسترش باز نخواهد ماند. تعدادی از مزایای بالقوه وجود دارد که ارزهای دیجیتال را می توان به عنوان ارائه آن در نظر گرفت. شما می توانید به شخصی به یورو پرداخت کنید و او می تواند آنها را به عنوان لایت کوین دریافت کند. یکی از مزیت های اصلی بیت کوین این است که می توانید ارز را به آن سوی مرزها منتقل کنید بدون اینکه هزینه های زیادی را به شخصی مانند وسترن یونیون بپردازید، اما می توانید از آن برای پرداخت کالاها و خدمات هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها (از طریق تلفن های هوشمند) استفاده کنید. پست مقدماتی استلار. برای مثال، می‌توانید دلارهای خود را در یک دروازه ذخیره کنید، و از این پول می‌توان برای پرداخت به یورو به شخصی استفاده کرد. دروازه ابتدا دلارهای شما را به ستاره تبدیل می کند و سپس آنها را به دروازه دیگری می فرستد که می تواند ستاره را به یورو تبدیل کند.

اکنون بر روی راه اندازی یک صرافی جدید متمرکز شده است که در آن نهادهای بزرگ، نه افراد، می توانند بیت کوین را جابجا کنند. به همین دلیل است که باتیستا به سرعت مبادلات Mercado خود را به این فناوری جدید منتقل می کند. اگر جایگزین هایی مانند «دلارهای دیجیتال» و «ایورو» وجود داشته باشد، چرا کسی باید از بیت کوین – یا هر ارز دیجیتال دیگر، برای این موضوع استفاده کند؟ به همین دلیل است که Ripple — سلف Stellar — تمرکز خود را بر روی فناوری خود برای مصرف کنندگان ندارد، بلکه بر روی عملیات مالی متمرکز کرده است. رودریگو باتیستا، مدیر عامل Mercado Bitcoin، اولین صرافی بیت کوین برزیل و یکی از بزرگترین عملیات ارز دیجیتال در آمریکای لاتین است. در همین حال، شرکت‌هایی مانند کنسرسیوم R3 در حال ساخت فناوری بلاک چین جدید برای بانک‌های بزرگ و سایر عملیات‌های مالی هستند که می‌توانند بر حرکت سهام و به طور بالقوه هر چیز دیگری که دارای ارزش است نظارت داشته باشند. دانش‌آموزان در معرض یک برنامه درسی غنی و محرک قرار می‌گیرند که حوزه‌های مهم فناوری بلاک چین مانند بلاک‌چین و ارز دیجیتال، سیستم‌ها و معماری‌های بلاک چین، مدیریت بلاک چین و کارآفرینی، موضوعات نوظهور در بلاک چین و ارز دیجیتال، برنامه‌نویسی ارز دیجیتال، برنامه‌نویسی قرارداد هوشمند، بلاک چین مجاز را پوشش می‌دهد. برنامه نویسی، امنیت سیستم های رمزنگاری، موضوعات نوظهور در فین تک، اقتصاد توکن، قانون و مقررات در بلاک چین، موضوعات نوظهور در قانون و مقررات، اصول پول، بانکداری و مالی، سیستم های مالی باز و غیرمتمرکز و غیره.

مدرک کارشناسی ارشد برای آماده سازی شرکت کنندگان برای تبدیل شدن به متخصصان شایسته در زمینه ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین طراحی شده است. نوآوری‌ها در فناوری باعث توسعه سریع اشکال جدید پول می‌شوند. دو شکل متمایز ارز دیجیتال – ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و "استیبل کوین" – در سال های اخیر توجه سیاست گذاران و بخش خصوصی را به خود جلب کرده اند. در حالی که چندین کشور در حال آزمایش ارزهای دیجیتال بوده‌اند، آزمایش‌های اخیر چین در چندین شهر آن را جلوتر از منحنی‌ها قرار داده است و نگاهی به نحوه تاثیرگذاری مناقصه دیجیتال صادر شده توسط بانک مرکزی بر دنیای پرداخت‌های دیجیتالی ارائه می‌دهد. اصول نظری، تحقیقات پیشرفته و مطالعات موردی سیستم‌ها و ابزارهای ارز دیجیتال توسط دانش‌آموزانی تسلط پیدا می‌کند که می‌توانند مهارت‌های برنامه‌نویسی بلاک چین خود را ارتقا دهند و توسعه‌دهندگان بسیار ماهر در بلاک چین و ارزهای دیجیتال یا متخصص در امور مالی/مالی شوند. جنبه های مدیریتی داشته باشند و به مشاوران، کارآفرینان یا متخصصان مالی با سواد بالا تبدیل شوند.

Digital Currency خود را با این نکات ساده-peasy متحول کنید

فیس‌بوک اعلام کرد که افراد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن کیف پول کالیبرا، از نمایش تراکنش‌های فردی خود در بلاک چین جلوگیری کنند، اگرچه در این صورت، Calibra داده‌های شما را در اختیار خواهد داشت. اما چه کسی تصمیم می گیرد که کدام تراکنش ها به هر بلوک اضافه شوند؟ برای مثال، اگر می‌خواهید بیت‌کوین را با دلار معامله کنید، شبکه ابتدا کسی را پیدا کرد که بیت‌کوین شما را با XRP معامله کند. بیت کوین توسط شبکه ای از رایانه ها هدایت می شود که سراسر جهان را در بر می گیرد. بیت کوین در هفت اقتصاد از ده اقتصاد برتر جهان از نظر تولید ناخالص داخلی در سال 2022، از جمله ایالات متحده، فرانسه و ژاپن قانونی است. ژاپن: ژاپن در حال حاضر برنامه ای برای انتشار CBDC ندارد، اما بدیهی است که نمی خواهد آماده نباشد اگر تغییرات باعث شود در این مورد تجدید نظر کند. و در ماه فوریه گذشته، کوین‌بیس گفت که واقعاً نمی‌خواهد به عنوان کیف پول بیت کوین فعالیت کند، به این معنی که واقعاً نمی‌خواهد راهی برای افراد فراهم کند تا ارز دیجیتال را نگه دارند و در واقع چیزهایی با آن بخرند. ماینرها به طور منظم کل موجودی GPU های جدید را به محض در دسترس بودن خریداری می کنند.

Digital Currency میانبر – آسان روش

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت صرافی Bingx.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما