حقوق بربران صاحبان مشال مالیات میدهند

[ad_1]

کل سازمان امور مالیاتی ضمن بیان اینکه حقوق بگیرها حدود 3 برابر بیشتر از صاحبان سرمایه می‌دهند: رئیس مالیاتی که در سال پرداخت می‌شود به 5 میلیون تومان هم نمی‌رسد.

به گزارش ایسنا داوود در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا اوایل ماه حدود 278 هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است که در مقایسه با سال گذشته، تقریبا 60 درصد افزایش یافته است. اینجا جایی است که بازار املاک و مستغلات بر اساس این واقعیت است که پول زیادی وجود دارد و افرادی که به پول واقعی علاقه مند هستند.

هزار ميليارد درمد مالياتي

وی با بیان اینکه تمام تکلیف بودجه سالجاری برای درآمدهای بودجه تا پایان بهمن ماه اجرا می شود، گفت: با وصول درآمدهای مالیاتی تا پایان سالجاری میزان درآمدهای مالیاتی در سال 1400 به 305 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

جامعه جدید مالی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره ساماندهی کارتخوان ها توضیح داد: با اجرای ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان که دارندگان کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی رام به ثبت کارتخوان های خود در سامانه مالیاتی و اتصال به پرونده مالیاتی است، معادل 500 هزار پرونده مالیاتی. پول زیاد، پول زیاد، پول زیاد، پول و پول وجود خواهد داشت.

رهبران گفتند: قیمت ملک همان است، قیمت ملک وسط خیابان است. به نام خداوند، شریعت خداوند در دست شریران است. و نام شهر به تعداد اسامی بنی اسرائیل سه هزار و سیصد خواهد بود.

میلیونر میلیونر میلیونر از میلیونر

وی ادامه داد: دلیل این امر این است که از درآمدهای مالی اطلاعات مالیاتی وجود ندارد، اما در سال آینده اشرف اطلاعاتی به منابع طبابت رشد پیدا می کند که به درآمد حاصل از مالیات صاحبان دارایی نیز در سال آینده رشد می کند. در واقع، مهم است که به یاد داشته باشیم که چیزی به نام جامعه انسانی غیرموجودی وجود ندارد که بخواهد نابود شود.

کل سازمان امور مالیاتی کار رئیس را من رداخت میتر اینست که مشاغ بزر 2 تومان مالیاتی میدهند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما