مفاهیم مورد استفاده برای خرید نرم افزار حسابداری – نرم افزار حسابداری آنالوگ – زومیت

[ad_1]

کیاس از مزیت سالیان متمادی پولیش برای انعکاس نظرات هزاران کاربر در نرم افزار حسابداری پیشرفته و هم تجربه و هم فناوری یک تیم تولید قدرتمند برخوردار است. ERP در خط مقدم تولید و فناوری نرم افزار در کشور قرار دارد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف، محصولات خود را به گونه‌ای دسته‌بندی کرده است که بتواند نیازهای کوچک و حتی شرکت‌های تجاری، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، فراگیر و مالی را برطرف کند. فروشگاه های تخصصی در تیم های مختلف. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن اندروید کیاس به عنوان اپلیکیشن حسابداری شخصی استفاده کنید. علاوه بر این، با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاه خود رسید صادر کنید و درآمد روزانه، ماهانه و سالانه خود را ثبت کنید..

با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری یکی از ابزارهای تخصصی مورد استفاده در شرکت ها و فروشگاه ها می باشد، اهمیت معرفی اصطلاحات مورد استفاده در نرم افزار حسابداری کمک زیادی به انتخاب و خرید نرم افزار و حتی پس از آن می کند، بنابراین مقایسه نرم افزار حسابداری می باشد. مقاله به کلمات و اصطلاحات استفاده شده اشاره دارد.

سرور سرور

سرور کامپیوتری است که به سایر نرم افزارهای رایانه ای (و کاربران آنها) در همان رایانه یا رایانه های دیگر خدمات ارائه می دهد. رایانه ای که چنین برنامه ای روی آن اجرا می شود سرور نیز نامیده می شود.

در یک تعریف کاربردی تر، سرور یک کامپیوتر تحت شبکه است که مانند سایر کامپیوترها برای اهداف مختلف طراحی شده است. به عنوان مثال، کاربران می توانند از سرورها برای ارسال و دریافت ایمیل، میزبانی وب سایت، کنترل نحوه دسترسی مشتریان به شبکه ها، نرم افزار حسابداری جامع و غیره استفاده کنند.

سرور کامپیوتر همیشه در حال اجرا و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی فقط در محدوده شبکه داخلی باشد به آن سرور داخلی شبکه می گوییم و به این معنی است که تمامی کامپیوترهای این شبکه از طریق این کامپیوتر و به آنها نیاز دارند. شبکه آنها را تامین کرده و نقش آنها را در شبکه سرور مشخص کنید، اما اگر دامنه این شبکه را کمی گسترش دهید و در نظر بگیرید که تمام کامپیوترهای متصل به اینترنت را نیز شامل شود، کامپیوتری که همیشه به دنبال سرورهای اینترنتی به نام سرورهای اینترنتی هستیم، که وظیفه اش ارائه اطلاعات مورد نظر شما در اینترنت در هر زمانی از شبانه روز است.

سرور فیزیکی سرور فیزیکی

سروری است که به صورت فیزیکی در محوطه سازمان نگهداری می شود و با توجه به تعداد کاربران نرم افزار حسابداری مورد استفاده دارای حداقل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.

سرور مجازی دستگاه مجازی، ابزار مجازی

سرور مجازی مانند سرور فیزیکی مستقل با همان سطح دسترسی کار می کند، با این تفاوت که امکان استقرار چندین سرور مجازی روی یک یا چند سرور فیزیکی وجود دارد. به عبارت دیگر با استفاده از فناوری مجازی سازی مانند VMware و با استفاده از سخت افزار قدرتمند و پیشرفته از یک سرور فیزیکی تا سرورهای مجازی متعدد VM به احتمالات مختلف تقسیم می شود. هر سرور مجازی، بسته به پیکربندی اولیه، دارای سهم خاصی از منابع سرور مانند پردازنده (CPU)، حافظه اصلی رم، فضای هارد دیسک HDD، پهنای باند و همچنین فقط و تضمینی.

همچنین اگر خواهان کارایی و امنیت بالای سیستم های نرم افزاری هستید، زمانی که تعداد کاربران همزمان زیاد است، بهتر است از سرورهای قدرتمند موجود در بازار مانند: سرورهای آماده استفاده کنید. HP یا سرور سوپر میکرو و ….

پایگاه داده

پایگاه داده مجموعه ای از داده ها است که در جداول ساختاری منظم طبقه بندی می شوند. این جداول همه به هم مرتبط هستند، اگرچه می توانند مستقل از یکدیگر عمل کنند.

سرور پایگاه داده سرور پایگاه داده

سروری است که دارای پایگاه اطلاعاتی از قبیل SQL Server نصب شد.

مشتری

کلاینت ها کامپیوترهایی هستند که برای استفاده از خدمات نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب یا ویندوز به سرور متصل هستند. لازم به ذکر است که کلاینت ها معمولا از نظر امکانات سخت افزاری سرور ضعیف هستند و بیشتر پردازش ها توسط سرور انجام می شود.

برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر وب در شبکه، باید یک ارتباط شبکه بین سیستم کلاینت و سرور برقرار شود. برای دستیابی به سرعت و کارایی مناسب نرم افزار، استفاده از شبکه کابلی در سمت سرور توصیه می شود.

پهنای باند تخمینی مورد نیاز در سمت سرور و ترافیک شبکه به استفاده کاربر، ترافیک درخواستی و خط مشی ها بستگی دارد. بارگذاری ودانلود و … اما ترافیک شبکه به طور کلی در موارد زیر تخمین زده می شود. کلید عملکرد بهینه نرم افزار، سرعت ارسال اطلاعات سمت سرور به مشتری و سرعت دریافت اطلاعات از مشتری است.

اگر کاربران (مشتریان) از طریق اینترنت و با استفاده از آن از نرم افزار استفاده کنند IP معتبر استپهنای باند مورد نیاز برای فراخوانی قسمت های مختلف نرم افزار حداقل 1 می باشد مگابیت بر ثانیه پیشنهاد می شود.

تقلید

پشتیبان گیری

پشتیبان گیری یا پشتیبان گیری به کپی کردن در یک مکان ثانویه برای محافظت از پایگاه داده در صورت خرابی تجهیزات، یعنی پاک کردن تصادفی سخت افزار یا داده ها اشاره دارد.

نرم افزار حسابداری تحت وب

یکی از بهترین پلتفرم ها برای استفاده نرم افزار حسابداری ، نرم افزار مبتنی بر وب است. برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر وب، تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به مرورگرهای اینترنتی مانند گوگل کروم، فایرفاکس و غیره است. این نرم افزار نیازی به نصب بر روی کلاینت ندارد و در هر زمان و مکان و در هر دستگاهی با مرورگر اینترنت مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و یا حتی تلویزیون هوشمند قابل دسترسی است..

نرم افزار حسابداری تحت وب آنها از یک سرور ثابت استفاده می کنند و با تغییر عملکرد یا به روز رسانی سرور، این تغییرات برای همه کاربران شبکه جهانی وب اعمال می شود..

تقلید

نمونه هایی از نرم افزار حسابداری عالی مبتنی بر وب

نرم افزار حسابداری از قیاس جریان خرید، ذخیره سازی و فروش کالا با تمام نیازهای آن پشتیبانی می کند. یکی از بارزترین مزایای نرم افزار حسابداری یکپارچه سازی کامل سیستم ها و مقایسه صدور خودکار سیستم های حسابداری می باشد. از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد::

  • جزئیات زیادی وجود دارد
  • دیدگاه ها و نظرات قدرتمند
  • صدور اسناد مرجع حسابداری جهت تالیف دفاتر قانونی
  • سرعت و ایمنی بالا
  • نصب اتوماتیک
  • اولین نرم افزار حسابداری مالی یکپارچه با قابلیت استفاده همزمان در محیط وب تحت ویندوز و اندروید
  • نرم افزار قفل شده است
  • استفاده آسان و نیاز به آموزش کمی دارد

حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین نرم افزار ابری نیز نامیده می شود که به صورت وب سایت و وب در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از نرم افزار آنلاین می توانید تمام امور مالی و حساب های خود را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنید.

در واقع استفاده از وب یا نرم افزار حسابداری اندروید در صورتی که سرور متمرکز و متصل به یکدیگر باشد و کاربران شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های مختلف حساب خود را با شارژ مجدد (اجاره مجوز نرم افزار) و استفاده از اینترنت مرورگر اندروید یا وب سرویس نرم افزاری خود ایجاد کنند. به سرور متصل است و API دریافت خدمات ارزش افزوده به نام خدمات ابری یا حسابداری آنلاین.

پیشنهادات کلی هستند

موارد زیر برخی از مواردی است که باعث افزایش کارایی و بهره وری نرم افزار و کاهش خطرات امنیتی ویژگی های سخت افزار سرور می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

  • یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده نرم افزار باید در فواصل زمانی معین تهیه شود و یک نسخه از این فایل ها خارج از سیستم سرور نگهداری شود تا در صورت خرابی سرور یا سایر مشکلات، اطلاعات بازیابی شوند.
  • از آنجایی که با استفاده از سرورهای ip می توان به نرم افزارهای مبتنی بر وب در شبکه دسترسی پیدا کرد، توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر به دلیل تغییرات شبکه، از یک نام خاص برای IP یا سرور استاتیک در DNS سازمان استفاده کنید. نرم افزار را تعریف کرده و آدرسی برای محدود کردن تغییر آدرس ارائه دهید.
  • اگر می خواهید از خارج از سرور به نرم افزارهای مبتنی بر وب دسترسی داشته باشید، باید یک آدرس منحصر به فرد یا معتبر IP از ISP خود ارائه دهید. در غیر این صورت نرم افزارهای مبتنی بر وب فقط در شبکه داخلی قابل دسترسی خواهند بود.
  • همچنین در صورت استفاده از ip معتبر، پورت فورواردینگ باید در تنظیمات مودم انجام شود. پورت های فوروارد به شما این امکان را می دهند که از خارج از شبکه، به عنوان مثال از طریق اینترنت، به سیستم شبکه داخلی خود دسترسی داشته باشید. شماره پورت مورد استفاده نرم افزار وب آنالوگ پلاس پورت شماره 80 می باشد.

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب در کشور نرم افزار حسابداری قیاس برای درخواست دمو می توانید با شماره 61952-021 تماس بگیرید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما