💫 چگونگی کنکور 1401 (زمان برگزاری، بودجه بندی و منابع کنکور ۱۴۰۱)

بدون شناختن کمک کردن ممکن نیست. شما داوطلب عزیز می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی ، مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید تا در یک مکالمه ی کوتاه اما مفید و موثر در مورد آخرین رتبه قبولی پزشکی دولتی ، آزاد و با سهمیه های مختلف اطلاعات لازم و به روز را دریافت کنید. چرا که کارنامه های قبولی را تنها می توانید به صورت پراکنده و معدود در سایت های مختلف بیابید که اکثرا رتبه های درج شده مربوط به یک سهمیه ی خاص و یا فقط دانشگاههای دولتی است لذا نمی توان به این آمارها زیاد اعتماد کرد و برنامه ریزی های خود را براساس آنها پیاده سازی کرد. در این صورت تا پایان با ما همراه باشید تا نتایج جالبی از این بحث بگیریم. بعنوان یک مثال عینی و کاربردی، تعداد زیادی از دانش آموزان پس از شرکت در جلسات مشاوره کنکور – فقط روی صفحه وب زیر کلیک کنید در پایان سال رتبه و نتایج قابل قبولی کسب میکنند؛ حتی بیشتر رتبه های کنکور اذعان دارند از یک مشاور خوب کنکور مشورت و راهنمایی گرفته اند. امیدواریم کتاب تست های خوبی تهیه کنید و خیلی خوب هم آن ها را بخوانید. می توان با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری و آزاد به میانگین درصدهای لازم برای قبولی دست یابید و این نکته ی خیلی مهم را در برنامه ریزی های درسی و روزانه ی خود جهت دهید و متناسب با آنها درس بخوانید و تلاش کنید.

مشاور کنکور فصیحی

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1400 ( 8000 نمونه کارنامه قبولی پزشکی روزانه 99 ) : در سایت مشاورگروپ بزرگترین بانک نمونه کارنامه قبولی های کنکور سراسری می توانید نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام قدیم,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام جدید,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام قدیم منطقه 3,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام جدید منطقه 3,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام قدیم منطقه 1,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام قدیم منطقه 2,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام جدید منطقه 2,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 نظام جدید منطقه 1,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 سهمیه ایثارگران,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 سهمیه 5 درصد,نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 99 سهمیه 25 درصد,آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی 99 منطقه 1و 2 و 3 را مشاهده نمایید و تخمین رتبه و رشته ی دقیقتری داشته باشید .

بهتر است از یک مشاور با تجربه کنکور و آموزش که مشاوره ی تحصیلی بعنوان شغل اول اوست استفاده کنید تا مشاور کنکوری که با تجربه یکسال کنکور خودش و با رشته غیر مرتبط با مشاوره تحصیلی صرفا یک یا دو سال برای درآمد زایی اینکار را انجام داده است. در مشاوره تحصیلی بارسا چیزی بعنوان مشاوره جمعی معنی ندارد. مشاوره براساس اصول روانشناسی: درحالیکه بیشتر مراکز مشاوره تحصیلی از رتبه های برتر کنکور بعنوان مشاور استفاده میکنند، هدف بارسا استفاده از مشاوران حرفه ای و متخصص بعنوان مشاور تحصیلی کنکور است. سال کنکور و حتی سالهای قبل از کنکور به دلایل مختلف سالهای پرتنشی برای بیشتر داوطلبان کنکور محسوب میشه. متاسفانه در اکثر مراکز مشاوره کنکوری، هرگز از داوطلبان در رابطه با نحوه مطالعه آنها و همچنین سرعت عملکرد شان یا شرایط مطالعه و سایر موارد قبل؛ از انجام برنامه ریزی اطلاعاتی دریافت نمی شود. این افراد علاقه دارند که ارتباطات فردی (دو نفره) و عمیق با دیگران برقرار کنند که در این شغل شرایط آن وجود دارد. او به ماموران گفت: برای اینکه در کنکور موفق شوم بهدنبال مشاوره بودم تا اینکه از طریق اینستاگرام با صفحه مردی روبهرو شدم که خودش را مشاور کنکور معرفی کرده و مدعی بود با روشهایی که دارد احتمال قبولی افراد در این آزمون را چند برابر میکند.او ادامه داد: برای این مرد پیام فرستادم و درخواست مشاوره کردم و او هم جوابم را داد.

در این جلسه دفتر برنامه ریزی دانش آموز توسط مشاوران بررسی شده و همچنین از مطالب درسی هفته گذشته از دانش آموز آزمون شخصی گرفته میشود. بسیاری از معلمین و خانوادهها فکر میکنند که دانشآموزان ضعیف درس نمیخوانند که پایه ضعیفی دارند؛ اما در واقع آنها روشهایی مطالعه دروس مختلف را نمیدانند. به نظر شما آیا برای اینکه دانش آموزان بهتر درس بخوانند و نمرات بهتری بگیرند، حتما به مشاوران تحصیلی نیاز است؟ مشاوره آنلاین دورخیز شامل برنامه ریزی و مشاوره تلفنی و مجازی است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک میکند. کوییز های مربوط به این برنامه از کی تو کانال طرح کلاس مشاوره قرار داده میشه؟ در این مدل برنامه ریزی نیز تنها زمان اختصاص داده شده به هر درس مشخص می شود و حجم درس معنایی ندارد.در این نوع برنامه ریزی معمولا زمان زیادی هدر می رود و از نهایت بازده ی خود استفاده نمی کنیم.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما