همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

اما اغلب داوطلبین کنکور بیشتر روی نکات ضعف خود توجه میکنند و از هر فرصتی برای سرزنش خود استفاده میکنند. به هیچ وجه به این اکتفا نکنید که این تیپ سوال مثلا به فلان روش حل میشه و دیگه نیازی نیست روی کاغذ حل کنم چون خیلی ریزه کاری ها و نکات رو در حین حل کردن متوجه خواهید شد. دنیا پر از فراوانی است؛ مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران یا برق شریف و حقوق علامه آرزوی هر کسی نیست پس اگر تو چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو داشتی که تونستی بهش فکر کنی و خودت رو تو اون شرایط در نظر بگیری. وی داری مدرک کارشناسی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی بوده و از متخصصان این گروه از مشاوران می باشد. لازم است این نکته را به عرضتان برسانیم که مشاوره کنکور (this) به طور صد در صد نمیتواند موفقیت داوطلبان را تضمین کند و مسلماً بخشی از آن نیز به همت و تلاش و پشتکار خود فرد مربوط میگردد، اما همانطور که گفتیم با مشاور کنکور میتوانید بیش از نیمی از راه را با موفقیت طی کنید. بودجه بندی کنکور 99 بر اساس سوالات کنکور 10 سال گذشته تنظیم شده است.

بودجه بندی کنکور زبان 1401 مثل هر سال تنها شامل درس زبان تخصصی است ! در این مجموعه سوالات مباحث ساختار اتم، جدول تناوبی عنصرها، ترکیب های یونی، ترکیب های کووالانسی، ترکیب های آلی، استوکیومتری، ترمودینامیک، محلول ها، سینتیک، تعادل، اسید و باز، الکتروشیمی قرار گرفته است. مجموعه سوالات فیزیک شامل مباحث نور هندسی، فیزیک و اندازه گیری، کار و انرژی، ویژگی های ماده، گرما و قانون گازها، ترمودینامیک، الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی، مغناطیس و القا می باشد. حالا اگر می خواهید از همین امروز روی بودجه بندی کنکور 1400 کار کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اطلاع از بودجه بندی زبان تخصصی در کنکور 1400 رمز قبولی در کد رشته های مورد نظر داوطلب است. بخش ریاضیات: شامل 55 سوال که از سوال 101 تا 155 می باشد و زمان پاسخگویی 85 دقیقه است. یکی از کارهای که در سال های قبل ما برای دانش آموزان انجام دادیم استفاده از یک برنامه برای همه دانش آموزان بود.

مشاور کنکور علیرضا شفیعی

دسته ای از داوطلبان آن هایی هستند که در کنکور هنر آن سال شرکت کرده اند و علاقه دارند قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور، پاسخ های خودشان را با پاسخنامه ای که سازمان سنجش اعلام می کند مقایسه نمایند تا درصدی را که در هر درس به دست آورده اند محاسبه کنند. 🌟 اول از هر چیز ما چه خدماتی ارائه میدیم ؟ توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان گروه های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی می توانستند در آزمون گروه هنر نیز شرکت کنند، در مجموع تعداد ۶۶ هزار و ۵۶۶ نفر از گروه های دیگر در گروه هنر ثبت نام کردند. به این ترتیب همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری می توانند علاوه بر گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی در گروه آزمایشی زبان نیز شرکت کنند. بودجه بندی کنکور ۹۹ برای هر درس در رشته علوم انسانی به این شرح است: ریاضی، عربی، علوم اجتماعی، روانشناسی و اصول عقاید و فقه هر کدام شامل 20 سوال می باشد و دروس اقتصاد 15 سوال، زبان و دبیات فارسی 30 سوال، تاریخ و جغرافیا 30 سوال و فلسفه و منطق 25 سوال می باشد. برای اینکه بهترین روش مطالعه کنکور 1400 را داشته باشید باید از نحوه بودجه بندی سوالات در زیر گروه آزمایشی خود، اطلاع داشته باشید.

مطالعه سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور هنر سال های اخیر به شما کمک می کند که ضمن تمرین تست زنی با تست های استاندارد روند تغییرات کنکور را هم متوجه بشوید و بتوانید از سوالات کنکور هنر 1401 یک پیش بینی نسبی داشته باشید. این رشته از آن دست رشته هایی می باشد که طی چند سال اخیر توانسته شرکت کننده های بیشتری را جذب کند .در واقع رقابت اصلی در ورود به رشته های پر طرفدار کنکور تجربی در کنکور۱۴۰۰ بیش از سایر زیر گروه های آزمایشی دیده می شود. این به مفهوم تکراری بودن سوالات نیست، بلکه نشان می دهد که اتفاق نظر روی تنظیم سوالات وجود داشته است. مورد بعدی نحوه برنامه ریزی برای مطالعه است که قطعاً از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و اگر شما برنامه ریزی صحیحی نداشته باشید، حتی با انتخاب درست منابع نیز نتیجه مورد نظر را نخواهید گرفت. همیشه وقتی میخوام برای شما رفقای کنکوری مقاله آماده کنم یاد خودم میوفتم، به اون روزا فکر میکنم و لحظه به لحظه یک کنکوری رو تجسم میکنم و با خودم فکر میکنم که دغدغه و مشکل یه کنکوری چی میتونه باشه و چی میتونه واقعا بهش کمک کنه و اونو تو مسیر درست هدایت کنه.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما