نحوه طراحی سوالات کنکور 1401 + سطح سختی سوالات کنکور ۱۴۰۰

STUDY WITH ME #2 // چجوری برای کنکور برنامه ریزی کنیم؟ سلام استاد من یازدهم هستم و سطح متوسط (رو به پایین ) تستی ،ولی مطابق گفته ی شما تشریحی رو خوب کار کردم می خوام بعد امتحانات ترم از این برنامه استفاده کنم تو تابستون البته مباحث مربوط به ۱۰ و ۱۱هم. در این سالها دانش آموزان با استفاده از برنامه ریزی های دقیق کنکور کمک ، توانستند تراز خود را تا 1500 نمره افزایش دهند. ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج برای نظام جدید و همچنین ادبیات میکرو طبقه بندی گاج برای نظام قدیم جزو بهترین کتاب های کمک آموزشی جامع درس ادبیات کنکور می باشند. نکته برداری ها، کتاب های خلاصه و جمع و جور یا یک جزوهی خوب کمک میکند تا جمع بندی شما هدفمندتر باشد و در وقت شما صرفه جویی شود. در این قسمت قصد داریم به معرفی منابع کنکور تجربی 1400 بپردازیم و بهترین منابع کنکور تجربی 1400 را به شما دانش آموزان عزیز معرفی کنیم. البته دانش آموزان سال دهم و یازدهم نیز در صورت سطح درسی مطلوب می توانند مثل کنکوریها مستقیم به سراغ کتاب های جامع و یا مبحثی بروند. اگر میخواهید رتبه برتر در کنکور باشید، باید از همین حالا برای کنکور بهترین روش خواندن لغات عربی را یاد بگیرید و به سراغ آن بروید.

مشاور کنکور لاهیجان

برای هر دو نظام قدیم و جدید زیست شناسی خیلی سبز میتواند گزینه ی مناسبی برای شروع باشد بعد از کار کردن آن می توان به سراغ زیست شناسی نشر الگو برای حل تست بیشتر رفت. انتشارات نشر الگو نیز برای قرابت معنایی و آرایه های ادبی با کیفیت کار کرده است و می تواند گزینه ی مناسبی باشد. بعد از انجام این کار و ثبت دکمه تایید باید اقدام به وارد کردن مشخصات شناسنامه ای خود نمایید. در مرحله دوم باید اقدام به مطالعه و تایید دفترچه کنید. در صورت تایید به این افراد یک کد رهگیری داده می شود. ثبت نام در کنکور سراسری از طریق بارگذاری مدارک و مطالعه دفترچه ثبت نام در وبسایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد، افراد با ورود به این وبسایت باید با طی کردن مراحلی که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت اقدام به ثبت نام در کنکور کنند. اقدام نموده و حتما قبل از ثبت نام تمامی شرایط مندرج در دفترچه کنکور 1401 بررسی نمایند. برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشاور کنکور سیب ترش

دسته اول شرایطی که متقاضیان برای ثبت نام باید دارا باشند شرایط عمومی نام دارد، این شرایط برای تمامی داوطلبین شرکت در کنکور سراسری یکسان می باشد و در صورتی که فردی دارای هر کدام از این موارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت نباشد اجازه شرکت در این آزمون را ندارد. عدم اعتیاد به مواد نیز بررسی می شود که سیگار جزء آن نیست. ضمناً با توجه به عدم مؤفقیت برخی داوطلبان برای ثبت نام به دلایلی از جمله عدم دریافت کد سوابق تحصیلی و دلایل دیگر یک مهلت مجددی در اوایل اسفند ماه نیز جهت ثبت نام جاماندگان اختصاص داده می شود. سری کتاب های لقمه ی انتشارات مهر و ماه نیز برای تاریخ ادبیات و همچنین لغت و املا یکی دیگر از گزینه های موجود است. یکی دیگر از مزایای مشاوره غیر حضوری هزینه کمتر آن نسبت به کلاس های حضوری است. برای قبول شدن در رشته پزشکی شما نیازمند مشاوره حرفه ای کنکور تجربی می باشید. اگر دانش آموز سال دهم یا یازدهم هستید و یا سطح ضعیفی در ادبیات دارید کتاب های سال به سال نیز برای شما مناسب است. بنظرتون باید بعضی فصل های سنگین فیزیک و حسابان و …

مشاور کنکور تهران

پس با توجه به این تغییر مهم باید هرچه سریع تر برای کنکور ۱۴۰۰ شروع به مطالعه و برنامه ریزی کنیم و نگذاریم فصل تابستان (بهترین فرصت برای جلو زدن از رقبای کم خیال و کند تر) به روزهای منتهی به ماه شهریور برسد . درس خوندن جزء کارهای مهم و سخت دنیا محسوب میشه. من خودم برای کنکور شروع کردم به درس خوندن و کلاس هشتم رو گذروندم، نه مدرسه رفتم و نه از جایی مشاوره گرفتم! بهترین مشاوره کنکور انسانی مشاوره ایه که در اون مشاور در هر زمان از سال کنکور و در هر سطحی که شما قرار دارین،مسیر ارتقا و پیشرفت رو واستون هموار کنه و در این مسیر پر فراز و نشیب شما رو همراهی کنه تا در نهایت به اون موفقیتی که در نظرتون هست،برسید. در صورتی که مشورت در ارتباط با دیگران معنی میشه نه با خود اون فرد! حالا سوال من اینه که چون برای خدمت آخرین مدرک تحصیلی میخواد و مدارک من همه توی دانشگاهه (و اگر بخوام بگیرمشون فکر کنم هزینه یک ترم دانشگاهو باید بدم) میخواستم ببینم راه دیگه ای وجود داره که اون هزینه رو پرداخت نکنم؟ با سلام وقتتون بخیر من دانشجوی ترم 6 پرستاری تعهدی هستم اگه بخوام انصراف بدم باید چقدر بپردازم ؟

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما