نحوه خرید ic با حداقل بودجه

به طور معمول، لیفتراک های صنعتی توسط یک موتور بنزینی داخلی که با گازوئیل یا پروپان کار می کند، کار می کنند. در سال 1860، مهندس بلژیکی ژان جوزف اتین لنوار یک موتور احتراق داخلی ساخت که با گاز کار می کرد. اما مهندسان هنوز نتوانسته اند یک ترانزیستور نوری جمع و جور بسازند که بتواند به تولید انبوه برسد. یک مزیت این است که یک سیستم نوری یا فوتونیک گرمای کمتری نسبت به یک پردازنده ترانزیستوری الکترونیکی سنتی تولید می کند.

نحوه استفاده Google از IC برای Develop Larger|مهمترین کامپوننت IC|10 نشانه‌هایی که شما تأثیر زیادی بر خرید آی سی داشتید}

Buy ICدانشمندان ETH زوریخ موفق به ایجاد یک ترانزیستور نوری به اندازه یک مولکول شدند. اما برای موثر ساختن این سیستم، دانشمندان مجبور شدند مولکول را تا دمای منفی 272 درجه سانتیگراد یا 1 درجه کلوین خنک کنند. اکثر مردم در برخورد با سیستم های انتگرال این اشتباه را مرتکب می شوند.

پروژه‌های Wi-Fi شهری و فناوری‌های 4G مانند LTE و WiMAX، محاسبات شبکه را بسیار فراتر از دنیای ماشین‌های سیمی گسترش داده‌اند. او تقریباً هرگز وارد گزارش‌های نابغه‌اش نمی‌شود، اما همیشه آنجاست تا به آنها کمک کند تا پروژه‌هایشان را به جلو ببرند.

Top 5 کتاب درباره IC

تیم هایی از دانشمندان کامپیوتر در حال کار بر روی ساخت کامپیوترهایی هستند که از DNA برای پردازش اطلاعات استفاده می کنند. اما از سوی دیگر، این امکان برای شرکت ها، دولت ها یا سایر سازمان ها فراهم می شود که اطلاعات شما را جمع آوری کنند و شما را در هر کجا که هستید ردیابی کنند. اگر کامپیوتری بسازیم که به جای الکتریسیته از نور برای انتقال اطلاعات استفاده کند چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید آی سی – درست همین جا – وب سایت خود باشید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما