مقایسه با گواردیولا خوب نیست. من بارس را قهرمان می کنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سه روز پیش پس از کش و قوس های فراوان بالاخره بارسلونا توافق نهایی خود را با جاوی اعلام کرد و بدین ترتیب این کهنه کار به خانه باز خواهد گشت. زاوی در سال 2015 بارسا را ​​به مقصد السد ترک کرد و در شش سال گذشته خانه خود را در قطر داشته است، اما به عنوان مربی بارسا به کار خود ادامه خواهد داد.

مراسم معارفه ژاوی امروز با حضور هواداران در 9 اردو برگزار می شود و پیش بینی می شود 25 هزار هوادار در 9 اردو حضور داشته باشند. او شش سال پیش در 9 اردوگاه شلوغ با باریا خداحافظی کرد و اکنون به عنوان یک ناجی به باریا بازگشته است. بارسلونا که فصل را با رونالد کومان آغاز کرد و سرگئی برخان در سه بازی اخیر نیمکت نشین بوده اند.

بارسا با 17 امتیاز از 17 بازی در رده نهم لالیگا قرار دارد و در حال حاضر با سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد، اما فصل بارسا بعید است به پایان برسد و آبی اناری ها امید زیادی به اسطوره خود دارند.

متأسفانه برای ژاوی، تقویم جهنمی در انتظار باریا است. اولین بازی Javi Bar सामनाa در روز شنبه دو هفته دیگر برابر اسپانیول خواهد بود. دربی کاتالونیا که همیشه سختی های خاص خودش را داشته و مخصوصا امسال که اسپانیول تیم خوبی را به این رقابت ها فرستاد و حتی موفق شد رئال را شکست دهد. این بازی در کمپ نه برگزار خواهد شد و هواداران باریا بدون شک ورزشگاه را تا لبه پر خواهند کرد.

سه روز بعد، باریا با نبرد مرگ و زندگی مقابل بنفیکا روبرو می شود. باریا در بازی اول با سه گل مغلوب پرتغالی شد، اما دو برد متوالی مقابل دینامو کیف به جانی داد. بارسا با 6 امتیاز بایرن در رده دوم قرار دارد و بنفیکا 4 امتیاز کمتر است. برای حرکت رو به جلو، بارسا می خواهد بنفیکا را شکست دهد.

بعد از این دو بازی آبی اناری ها باید به ویارئال بروند و سپس رئال بتیس باید در نوکمپ برگزار شود. در 17 دسامبر، بارسا باید به بایرن برود و اگر بنفیکا را شکست ندهد، می تواند بایرن را شکست دهد.

واکنش مسیلئو برای من پیام تبریک فرستاد. برای او آرزوی موفقیت می کنم؛ به رونالدینیو و هم تیمی های قدیمی ام نیز تبریک می گویم.

چرا زودتر به بارسلونا برنگشتی؟“یک بار در ژانویه و یک بار در تابستان به بارسلونا برگشتم. ابتدا فکر کردم نمی توانم به بارسلونا کمک کنم و بعد بحث انتخاباتی شد و ابهامات زیادی به وجود آمد. در نهایت خوان لاپورتا تماس گرفت. من همیشه گفته ام که او بهترین رئیس تاریخ بارسلونا. “او خودش را فدای بارسا می کند و فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای بازگشت است.”

تمدید قرارداد با دمبله:“بله، به نظر من دمبله ممکن است بهترین بازیکن جهان در پست خود باشد، اما باید روی او کار کرد. این به او و ذهنیت او بستگی دارد و کمتر آسیب دیده است. گسترش با او اولویت من است. هر بازیکنی صدمه دیده است اما او خوب است باید تمرین کرد.”

خرید زمستانی:من می خواهم در این مورد با باشگاه صحبت کنم و شرایط را ارزیابی کنم. سپس تصمیم خواهیم گرفت. هنوز زود است، اما هدف تقویت تیم است. جایگزینی زمستانی نیز یک فرصت است. به نظر من بازیکنان باید قدر کار در بارسلونا را بدانند و در این زمینه تلاش کنند. “همه باید بدانند که شغل آنها در Barसाa چیست.”

دربی کاتالونیا: بازی اول مقابل اسپانیول و همه نگاه ها به دربی اول خواهد بود. ما برای پیروزی در این دیدار آماده خواهیم بود و پس از آن باید در هر بازی پیروز شویم. ما یک پروژه میان مدت و سپس بلند مدت داریم و هیچ راهی برای انجام آن بدون تلاش و کوشش وجود ندارد. هدف من قهرمانی بارسلونا است و به کمک همه نیاز دارم.”

“آنچه بارسا در مورد نقاط قوت بارا می گوید:” شما باید به بازیکنان کمک کنید. بازی در بارسا آسان نیست و من دیده ام که برخی از بازیکنان تحت این فشار قرار گرفته اند. باید به این دسته از بازیکنان کمک کرد. به عنوان یک مربی، می خواهم بارسلونا را به یک تیم واقعی تبدیل کنم.

چالش سخت برای رهبری بارآ: “ب.شما قوانین را تعیین کردید و به آنها عمل کردید. واضح است که رهبری بار बार्a دشوار است، اما رختکن باید توسط قانون اداره شود و هر زمان که این اتفاق افتاد ما موفق شده ایم. ما در مورد نظم و انضباط صحبت نمی کنیم، اما دستورالعمل ها باید رعایت شود. من ایده های روشنی دارم و مهمترین چیز این است که از فلسفه بارسلونا پیروی کنم. فلسفه ای که با یوهان کرایف شروع شد و با فن خال، ریزکارد، گواردیولا، انریکه و دیگران شروع شد.

چند مصدومیت بارسلونا:ما با رئیس در مورد تعدادی از مسائل صحبت کردیم، از جمله یکی که باید به آن رسیدگی شود. ما باید بازیکنان آسیب دیده را بازیابی کنیم.”

مقایسه با گواردیولا: مقایسه شدن با پپ گواردیولا باعث افتخار است. بابت تمام جام هایی که برای بارسلونا کسب کرده و هر آنچه که به فوتبال و بارسلونا داده است. برای من او بهترین مربی جهان است و حالا خوب نیست که با او مقایسه کنم. من گفتم که انجام چنین مقایسه ای باعث افتخار است، اما من در اوایل کارم در باریا هستم و باید دید عواقب آن چه خواهد بود.”

انتظارات از باریا: من ایده های روشنی دارم. فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید. در Barसाa ما قانع نشده ایم. من می خواهم تیم را متقاعد کنم که می توانیم موفق شویم. البته آنها من را با نتایج ارزیابی خواهند کرد اما هدف این است که با ارائه بازی های زیبا نتایج خوبی بگیرم.»

ورود به 9 علفزار کمپ:“خاطرات زیادی داشتم. استقبال هواداران هم عالی بود. ما نباید این هواداران را ناامید کنیم. از فردا باید سخت کار کنیم و باید به بازیکنان جوان بگوییم که ما بارسلونا هستیم و حق نداریم بازی کنیم. اشتباهات اینجا.” هواداران انرژی من را دوچندان کردند.”

ژاوی در کنفرانس خبری گفت.“من از استقبال هواداران بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. اشتیاق من دو برابر شده است و نمی توانم کار با بازیکنان را متوقف کنم.” و البته ما به حمایت هواداران نیاز داریم.”

16:13: ژاوی تا دقایقی دیگر در نشست خبری شرکت خواهد کرد

16:11: لاپورتا خطاب به طرفداران Barसाच्याa:تنها چیزی که می خواهم بگویم این است که امروز در تاریخ بارا ثبت خواهد شد. “به ژاوی خوش آمدید… زنده باد بار बार्a و کاتالونیا.”

16:09ژاوی و لاپورتا هواداران را همراهی می کنند

16:05: ژاوی با بارسلونا قرارداد امضا کرد

16:03: جاوی به هواداران گفت:“من بسیار هیجان زده و هیجان زده هستم. متشکرم. اگرچه نمی خواهم هیجان زده باشم، در حال حاضر بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. از هواداران و باشگاه تشکر می کنم. روزی که بارسا را ​​ترک کردم، گفتم که بهترین باشگاه را ترک می کنم. جهان و حالا دوباره می گویم ما بهترین های جهان هستیم. توقعات از باریا زیاد است و نباید دست کم گرفت. شما همیشه می خواهید در اینجا برنده شوید. “از صمیم قلب از شما متشکرم، باریا چیرانجیف و کاتالونیا چیرانجیف.”

16:01: به محض اینکه زاوی شروع به صحبت کرد. 10000 هوادار حاضر در ورزشگاه به تشویق و فریاد زدن نام او پرداختند.

16:00: زاوی با خوان لاپورتا در زمین قدم زد در حالی که سرود رسمی Bar बार्a برای خوشحالی هواداران در کمپ نه پخش می شد.

15:42: ژاوی با پیراهن بارسا تجلیل شد

15:33: همه چیز برای معرفی ژاوی آماده است

15:17: به صحبت ژاوی ادامه بده:” آنها زود برگشتند و در سه چهار روز زندگی من را تغییر دادند. همسرم امروز 40 ساله می شود و من برای تولد او اینجا هستم. خوان لاپورتا با من تماس گرفت و گفت من گزینه نهایی او هستم. برای جدایی از السد باید پول می دادم اما همه ما باید سهم خود را برای این موضوع انجام می دادیم. انتظارات از باریا زیاد است و من دقیقا می دانم چه چالش هایی را پذیرفته ام، اما همیشه گفته ام که عاشق چالش های جدید هستم و نمی ترسم. شما باید روند نتیجه گیری را خیلی سریع تغییر دهید و راه طولانی را طی کنید. باید شور و نشاط را به هواداران برگردانیم. استعدادهای جوان و خوبی را در تیم می بینم و سعی می کنم تجربه ام را به آنها منتقل کنم. “هدف کسب جام های زیادی با بارسلونا است و من خودم را آماده می بینم.”

15:05: ژاوی به تلویزیون باریا گفت: «همه ما باید در یک جهت پارو بزنیم. تمام تلاشم را برای موفقیت برای بارسلونا انجام خواهم داد.

14:53: ورود هواداران به نه کمپ

14:42: در حال حاضر هواداران زیادی در ورزشگاه حضور ندارند

14:26: نمایی از استادیوم ناین کمپ قبل از شروع مراسم

14:20: ژاوی به همراه همسرش وارد کمپ نهم شد

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما