مشاوره کنکور 1401 + مشاوره و برنامه ریزی خصوصی

مجموعه 4 جلدی فیزیک خیلی سبز نیز می تواند بعد از انتشارات گاج انتخاب مناسبی باشد. مجموعه 4 جلدی فیزیک خیلی سبز نیز می تواند بعد از انتشاراتگاج انتخاب مناسبی باشد. جواب : بله خودتان می توانید انتخاب رشته ی خیلی خوبی برای خودتان بکنید. با توجه به زیر گروه انتخابی و اهمیت و ضریب آن درس در زیر گروه مورد نظر ممکن اس انتخاب هاتغییر کنید. برنامه ریزی باید متناسب با شخصیت شما باشد، بارها بچه ها شکایت از برنامه ریزی شکست خورده خود دارند، برنامه ای که قادر به اجرا کردن آن نیستند و خود را مقصر این بی حوصلگی می دانند. در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . ببخشید من زیاد سوال میپرسم ؛ چون تو منطقه محرومی هستم و هیچکسی نیست که ازش در این موارد بپرسم و فقط شمارو مطمئن میدونم .

مشاور کنکور دستمالچی

در کنار مشاور خصوصی، مشاور ارشد هم با تو در ارتباط است تا همه روند مطالعه و درس خواندنت به بهترین شکل ممکن جلو برود. بهترین منابع دروس تخصصی رشته ی ریاضی در این قسمت معرفی خواهد شد. برای مثال از بین دروس اختصاصی در زیرگروه یک ریاضی، دروس ریاضی و فیزیک با ضریب ۴ بیشترین اهمیت را دارند و درس شیمی با ضریب ۳ اهمیت کمتری دارد. کتاب های میکرو طلایی گاج نیز برای دروس ریاضی 1 ، حسابان 1 و 2 در نظام جدید جزو منابع خوب هستند. اگر دواطلب نظام جدید هستید و دنبال کتابی برای بعد آموزشی ریاضیات میگردید به شما ریاضیات جامع مهر و ماه را پیشنهاد می کنیم. در تاریخ و جغرافیا رشته ی انسانی اولویت با متن کتاب درسی است و بعد از آن می توانید به سراغ سری کتاب های لقمه ی انتشارات مهر و ماه بروید. ما می خواهیم دی وی دی دروس زبان انگلیسی ،اقتصاد و منطق رو تهیه کنیم.لطفا برترین اساتید نظام جدید که در این زمینه فعالیت می کنند و راه های میانبر رو در تست زنی آموزش می دن به ما معرفی کنید.

مشاوره ی کنکور رایگان

اگر سطح درسی ضعیف تری دارید یا به رشته ی تجربی تغییر رشته داده اید کتاب فاگو زیست برای ارتباط بهتر با درس زیست شناسی مناسب است.سایر داوطلبان نیز اگر در مباحثی مشکل دارند برای رفع مشکلات خود می توانند به طور مبحثی از این کتاب استفاده کنند. این افراد باید دقت داشته باشند که باید حتما به سرعت دروس نیمسال اول دوازدهم را جمع بندی کنند و سپس بر روی مطالعه همزمان درسهای نیمسال دوم دوازدهم با مدرسه تمرکزداشته باشند و در پایان هفته به سرعت دروس تخصصی دهم و یازدهم را مطالعه، تست زنی و مرور کنند. و متونیم آزمون های 15آذر،20 دی و 15 فروردین قلم چی رو برای جمع بندی (سه روز یک بار) بزارم ؟ اگه نه ، خواهش میکنم بفرمایید جمع بندی دروس اختصاصی رو چه زمانی شروع کنم و به چه صورت باشه،لطفا جزئیات رو بگید.واقعا راجب تاریخ و نحوه ی جمع بندی زیست،فیزیک،شیمی، ریاضی نگرانم. این خلاصه ها در زمان مرور دروس و هم چنین زمانی که امتحان های جامع دارند و وقت کافی برای مطالعه کل متن کتاب درسی را ندارند، بسیار مفید خواهد بود.

نظرتون برای دروس فیزیک و ریاضی دهم و یازدهم تجربی منظور سال به سال چه کتابی در سطح متوسط به بالا مناسبه؟ زیست یازدهم نشرالگو چاپ 98… کتاب زیست به روش تک رقمی های آقای پوریا بیاتی نیز برای حل تست بیشتر داوطلبان نظام جدید مناسب است. برای زیست جزوه طلایی زیست مازچجوریه؟ برای حل این مشکل باید حداقل چند بار در هفته با مشاور خود تلفنی در ارتباط باشید. سلام من دو ترم از دانشگاه پیام نور مرخصی گرفتم برای کنکور ۱۴۰۰ می خواستم بدونم چه زمانی باید انصراف بدم برای ثبت نام در دانشگاه جدید و اگه ترم جدید ثبت نام کنم و تو امتحانات و کلاس شرکت نکنم مشکلی پیش نمیاد؟ ریاضیات گسسته گاج میکرو طبقه بندی برای نظام قدیم و کتاب گسسته و آمار و احتمال میکرو طلایی گاج برای نظام جدید جزو منابع خوب این درس هستند. برای هندسه ی 1 و 2 و 3 نظام جدید بدون شک به سراغ هندسه ی میکرو طلایی گاج بروید و برای حل تست بیشتر و تقویت خلاقیت در درس هندسه انتشارات نشر الگو گزینه ی خوبی است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور بجنورد (https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) – اینجا را پیدا کنید – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما