مشاوره رایگان کنکور در 10 بخش (تجربی، ریاضی، انسانی) |دورخیز

با سلام و وقت بخیر، زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران سطح ۱، از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ شروع شده است. با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی باشید. سلام وقتتون بخیر زمان ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش پرورش به پایان رسیده؟ دیده شده است که بسیاری از دانش آموزان کنکوری خود را در برنامه ریزی های سنگین و طولانی غرق می کنند و سر انجام به خاطر اینکه نتوانسته اند طبق آن پیش بروند خود را شکست خورده و ناتوان می بینند، اما این کار از ریشه غلط است؛ یک مشاور کاربلد بر اساس عوامل مختلف برنامه را برای دانش آموزش تعیین می کند و حجم آن را نیز به گونه ای مشخص می کند که فرد از پس انجام آن بر بیاید و تعهد به آن برایش غیرممکن نباشد. زمان هر باکس مطالعاتی در برنامه ریزی کنکور متفاوت است اما یک قانون دارد. بنابراین سعی کنید حتما برای اینکه بتوانید خود را از شر نقاط ضعف خود نجات دهید، با یک مشاور خبره و خوب مشورت کنید تا بتواند راه حلی را به شما ارائه کند و همچنین برای رفع خستگی و عدم افزایش فرسودگی، بیشتر زمان خود را به مطالعه مطالب جدید نیمسال دوم دوازدهم همچنین تست زنی مطالب قبلی بگذرانید.

مشاور کنکور قادری

اما برخی از مشاور نما ها هستند که خیلی از مطالب و روش های مطالعه و مطالب برنامه ریزی شده را اشتباهی به دانش آموزان و داوطلبان خود می گویند و موجب می شوند که از مسیر درست خود خارج شوند و نتوانند نتیجه مناسبی را بگیرند و نقطه ضعف هر دانش آموز کنکوری نیز در این است که در بازه زمانی کنکور هر مشاوری را بهترین و عالی ترین مشاور می بینند و به او اطمینان می کنند ولی باید آگاه بود که موسسه حرف آخر از فیلتر های رد شده است که به راحتی می توان به مشاوران رتبه برتری آن اطمینان کرد. امروز به شما دانش آموزان حرف آخری کانال مرکزی موسسه حرف آخر رو معرفی می کنیم که تمامی نیاز های شما را از بهترین تدریس ها و مشاوره ها توسط رتبه برتری ها در موسسه حرف آخر گرفته تا پست های انگیزشی توسط مشاورین مطرح همانند پوریا مظفریان و غیره به صورت کامل در اختیار شما گذاشته و تمامی نیاز های شما را برطرف خواهد کرد و مسیری که در زمینه کنکور در پیش روی دانش آموزان و داوطلبان است را ده ها مرتبه برایتان آسان تر میکند.

مشاور کنکور سینا تهرانی

امروز به شما کانال اساتید حرف آخر را معرفی میکنیم و امکاناتی که در کانال اساتید حرف آخر در اختیار داوطلبان قرار میگیرد توسط بهترین مشاوران حرف آخر باهم بررسی خواهیم کرد. اگر به برنامه ریزی کنکور نیاز دارید و نمی دانید کدام درس را چقدر بخوانید، اگر زمان هایی به مشکلات تحصیلی مثل مشکلات مطالعه یا بی انگیزگی دچار می شوید، اگر احساس نیاز به کسی می کنید که شما را پشتیبانی و راهنمایى کند و راه درست را به شما نشان بدهد، یا اگر تا امروز از مطالعه خود نتیجه خوبی نگرفته اید، به شما پیشنهاد می کنیم که این یک جلسه مشاوره تلفنى کنکور رایگان را از دست ندهید. داوطلبان می توانند با مطالعه ی این مطالب در کمال سادگی خود را برای روز آزمون آماده کنند. معمولا بین ۳ الی ۱۵ روز کاری زمان برای استعلام تأییدیه مدرک تحصیلی نیاز است و این مدارک تاییدیه به آدرس مرکزی که در فرم ذکر شده ازسال می شود . شما باید برای تمامی این سوالات پاسخ داشته باشید.

مشاور کنکور یزدان پناه

این پکیج ها قابلیت این را دارند که به شکل جامع و کامل پاسخ تمام سوالات خود را که مربوط به کنکور و رشته ی تحصیلی شان است را دریافت کنند. موسسه حرف آخر با درک اهمیت این مسئله اقدام به جمع آوری یک پکیج کامل و جامع در این زمینه کرده است. نگران نباشید موسسه حرف آخر با در اختیار داشتن مشاوران با تجربه و اهل فن این مهم را بر عهده گرفته و براساس همه ی نیازهای دانش آموزان کنکوری یک برنامه ریزی جامع و کامل را ارائه داده است. بسیاری از دانش آموزان کنکوری گمان می کنند که مشاور باید همجنس آنها باشد تا بتوانند ارتباط خوبی با وی برقرار کنند و به نتیجه بهتری برسند؛ این مسئله هیچ پشتوانه علمی ندارد و یک باور اشتباه است، جالب است که برخی از تحقیقات نشان از این داشته اند که دانش آموزان حرف شنوی بیشتری نیز نسبت به مشاورین غیرهمجنس خود دارند و حس همزاد پنداری بهتری با آنها برقرار می نماید. زمانیکه برنامه ریزی طولانی مدت دریافت میکنید باعث میشود تا کمتر با مشاور در تماس باشید و در تماس نبودن شما با مشاور باعث میشود نتوانید راهنمایی های به موقعی دریافت کنید.

مشاور کنکور نیشابور

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد از مشاور کنکور چه بپرسیم (classori.ir) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما