لوازم یدکی کیا سراتو سایپا آن! کلاس از اسکار

لوازم یدکی سراتو وارداتی همیشه شما هنگام خرید اینترنتی قطعات خودروی کیا باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید . یکی از بهترین روشها برای خرید لوازم یدکی کیاموتورز خرید آن از نمایندگی فروش و مرکز پخش اصلی این قطعات است. بر اساس این گزارش، در سال 2011 تقریباً 18 درصد از کل فروش کیا متعلق به نسل دوم سراتو بوده است. این خودرو نسبت به نسل قبلی طولانی تر، پهن تر و پایین تر بود. از دیگر مزایای این سیستم این است که در طولانی مدت نور جلوی خودرو باعث آزار و اذیت دیگر سرنشینان نمیشود. این لنت ترمز عمر مفید طولانی دارد و باعث وارد شدن کمترین میزان آسیب به بقیه اجزای خودرو می شود. لنت ترمز به عنوان مهمترین قطعه در سیستم ترمز خودرو نقش بسیار بزرگی در حفظ سلامت سرنشینان خودرو دارد به همین علت هر بیتوجهی به زمان تعویض لنت ممکن است به سیستم ترمز خودرو خسارتهای بزرگی وارد کند و متحمل به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به تعویض یک لنت باشید و همینطور به تعویق انداختن این کار میتواند تهدید جدی برای به خطر افتادن جان سرنشینان خودرو باشد.

باید رفع لوازم یدکی سراتو 07 60 قدم بردارید؟

لوازم یدکی سراتو 07 خودروهای این شرکت همچون اسپرتیج، اپتیما، سورنتو، ریو و بسیاری دیگر را میتوان در خیابانهای شهر فراوان دید. برند کره ای کیا با طراحی های منحصر به فردو با تنوع بالا در تولید خودرو از جمله ، کیا سورنتو، کیا اپتیما، کیا کادنزا، کیا اسپورتیج، کیا سراتو، کیا کارنز،کیا موهاوی، کیا پیکانتو، دارای محبوبیتت فراوان در بازار خودرو ایران می باشد . لوازم یدکی تمام ماشینهای کیا نظیر لوازم یدکی اپیروس، لوازم یدکی پیکانو، لوازم یدکی کادنزا، لوازم یدکی موهاوی، لوازم یدکی اسپورتیج، لوازم یدکی سورنتو، لوازم یدکی اپتیما و لوازم یدکی سراتو، همگی با کد فنی اختصاصی در این مجموعه به فروش میرسند. این قطعات شامل لوازم یدکی سراتو، هیوندای و میتسوبیشی را فقط با کد فنی اختصاصی و مورد تایید سازنده می شود. راهنماهای ما برای پاسخگویی به تمام سالاتی که شما خریدار ممکن است در مورد خود قطعه، گزینه های مختلف موجود و نحوه تعیین بهترین گزینه برای شما داشته باشد، طراحی شده اند.

لوازم یدکی سراتو جاجرود

اگر این قطعه عملکرد درستی نداشته باشد، بنزین به درستی به موتور نمیرسد و عمل احتراق صورت نمیگیرد. البته فروشندهای که از اصل بودن کالای ارائه شده مطمئن باشد، به مشتری خود ضمانت تعویض ارائه خواهد داد. اما به غیر از لوازم مصرفی سراتو ما لیستی برای شما آماده کرده ایم که از مهمترین لوازم یدکی سراتو به حساب می آیند. همین قضیه باعث میشود تا شمار زیادی از متقاضیان از خواسته خود در این زمینه عقب بکشند و به رانندگی با همان خودروهای مجهز به گیربکس غیر اتوماتیک بسنده کنند.

قیمت لوازم یدکی خودرو سراتو

این کمپانی بزرگ خودروسازی همیشه در برنامه های خود سعی داشته است تا برای همه نوع قضر از جامعه جهانی خودرو های با کیفیت و با قیمت پایین تولید کند که بتوانند همگی از خودروهای کیا استفاده کنند . برای اینکه بدانیم کدام قطعه در بین لوازم پرمصرف قرار می گیرد باید توجه کنیم که یک سری قطعات از باب مصرفی بودن و نیاز به تعویض دوره ای پرفروش هستند و یک سری قطعات از باب استفاده نادرست یا عدم توجه در رانندگی جزء قطعات پرفروش هستند.مجدد این مورد را باید یادآور شد که کیفیت لوازم یدکی در پرمصرف بودن بعضی قطعات تاثیر بسزایی دارد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. و در بخش محافظت از عابر پیاده ۵ امتیاز یا ۷۱ درصد دریافت کرد. تمام لنت های ترمز در این سیستم دارای یک برق مثبت هستند. کیا موتورز یک شرکت خودروسازی مطرح و با قدمت زیاد در سطح جهان میباشد که متعلق به کشور کره است. اما استفاده از لوازم یدکی اصلی در همه مراحل عمر و تعمیر آن بسیار حائز اهمیت است. پس از ورود سراتوی نسل ۳ در سال ۲۰۱۴ میلادی، تولید این خودرو توسط کمپانی کیاموتورز متوقف گردید.

کیا سراتو ازدسته خودروهایی که در کلاس های سدان و کوپه و هاچ بک در ابتدا، بصورت وارداتی و سپس توسط شرکت خودروسازی سایپا در دو مدل اتومات و دنده ایی با موتور های 1600 و 2000 مونتاژ و تولید گردید .از سال 2003 در کمپانی کیا موتورز، که یک شرکت کره ایی است در سه نسل تولید شد و سه سال طول کشید وارد بازار داخلی شود. شرکت تابان پارت به عنوان بهترین فروشگاه لوازم یدکی در تهران تمامی لوازم یدکی مدل های مختلف سراتو را دارد و که علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به صرفه اصل بودن جنس را نیز تضمین میکند. ایران خودرو و سایپا ۵۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند عرضه محصولات گروه سایپا بدون قرعهکشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کیفیت قطعات یدکی سایپا قبل از توزیع بررسی میشود خریداران احتمالی سهام خودروسازان سایپاپرس زمینه ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی در مناطق جنوب تهران است شکستن رکورد تولید چند سال اخیر کمک فنر در ایندامین بازدید تعدادی از مدیران مسئول رسانه های کشور از شرکت سایپا رییس سازمان خصوصی سازی: سهام دولت در دو شرکت خودروسازی طلایی و ارزنده است وزیر صمت: واگذاری ایران خودرو و سایپا بعد از قیمتگذاری اموال عزم جدی و برنامهریزی مدیرعامل گروه سایپا برای فعال و سودده کردن شرکتهای تابعه حرکت به سمت رکورد تولید در پارس خودرو صدور دستور خصوصیسازی ایران خودرو و سایپا ستاره بیحاشیه صنعت خودرو ایران تلاش سایپا در افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده قابل تقدیر است از اولویت های وزارت صمت، مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی است حضور سایپا در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان مدیرعامل سایپاپرس از ثبت رکورد تولید مجموعه درب های کوییک خبر داد نخبه پروری در گروه سایپا، نتایج ارزشمند کیفیت را به بار آورد اصلاح ساختار و بازتعریف فعالیت نیروی انسانی در سایپا با هدف چابکسازی تولید و عرضه بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری ۴ مشتری عمده برای بلوک سهام مدیریتی ایرانخودرو و سایپا حذف قرعه کشی برای خودروهایی که وجود ندارند!

لوازم یدکی سراتو حسینی

شما می توانید قطعات یدکی مورد نیاز اتومبیل تان را با بهترین کیفیت و قیمتی متناسب از لوازم یدکی سروش تهیه کنید. برای تعویض صفحه کلاچ خودرو بهترین هزینه را با مکانیک سیار وحید در نظر بگیرید . ما در این مجموعه ای برای شما انواع لوازم بدنه، سپرها، چراغ، لنت ترمز، شمع، فیلتر، کمک فنر و همچنین آیینه ها و لوازم موتوری را ارائه میدهیم. همچنین کمک فنرهای جلو و عقب بصورت هیدرولیکی تعبیه شده اند. در تعلیق جلو از مک فرسون استرات و در تعلیق عقب بصورت مستقل طراحی شده است. نمونه ای از فون کروماکی در خانه خرید تجهیزات کروماکی اصل برای خرید تجهیزات کروماکی نیاز به دانش و تجربه کافی است تا بتوانید با قیمت مناسب محصول با کیفیت خریداری نمایید. همانطور که در مقاله گفته شد، قیمت لنت ترمز کیا سراتو بهخاطر کیفیت و ارزش برند شرکت سازنده لنت ترمز متفاوت است. قطعات مختلف خودرو قیمت های متفاوتی دارند و برای بررسی بهتر هزینه ها لازم است تا حتما از نحوه کارکرد قطعات اطلاع پیدا کنید.برای شناخت بهتر محصولات لازم است تا در مورد نحوه عملکرد این قطعات اطلاعات کافی را به دست آورید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید قطعات بگیرید.

لوازم یدکی سراتو 660

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از خدمات تخصصی لوکاپرو در خصوص خودروهای کیا سراتو در مدلهای مختلف، میتوانید با شمارههای مندرج در وب سایت ما تماس حاصل بفرمایید تا مشاورین لوکاپرو بر اساس نیاز شما بهترین خدمات تیم ما را به شما پیشنهاد دهند. دیاگ زدن به متخصصان لوکاپرو این امکان را میدهد که اطلاعات تمام سنسورهای این خودرو را مورد بررسی قرار دهند و بر اساس این اطلاعات مناسبترین خدمات را به صاحبان این اتومبیلهای منحصر به فرد ارائه دهند. در فروشگاه یدک مال به صورت آنلاین امکان استعلام لیست قیمت لوازم یدکی کیا و هیوندای وجود دارد و شما می توانید با جستجو بر اساس شماره فنی یا مدل خودرو و نام قطعه و انواع دیگر جستجوهای پیشرفته نسبت به شناسایی قطعه یا قطعات مد نظر خود اقدام کنید و لیست قیمت لوازم یدکی کیا مورد نیاز را شناسایی کنید. به طور کلی می توان گفت هر چه قیمت لوازم کیا و یا سایر خودرو ها بیشتر باشد آن قطعه دارای ساختار پیچیده تری نیز هست و همچنین عملکرد پیشرفته تری در خودرو دارد. همانطور که می دانیم امروز در ایران کیفیت بنزین ها چندان تعریفی ندارد و آلودگی های محیطی از هر زمان دیگری بیشتر شده است .

ممکن است گاهی کیفیت قطعات با هم متفاوت باشد از این رو لازم است تا حتما بتوانید قطعات و لوازم یدکی درجه یک را از لوازم درجه دو و سه تشخیص دهید. چراکه پمپ بنزین آن، که ساخت شرکت جنیون است، قیمت بالایی دارد و تا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم فی می خورد. توجه کنید که همیشه قطعات و لوازم یدکی کیا اصل و غیر اصل با هم در بازار وجود دارد . به همین دلیل خرید آنلاین و غیر حضوری بهترین پیشنهاد برای کسانی است که آشنایی کاملی با برندهای موجود در بازار ندارند. اگر قصد خرید از این فروشگاهها را دارید بهتر بار اول به آدرس آن مراجعه کرده و پس از خرید حضوری و کسب اعتماد، خرید اینترنتی را به زمان بعدی موکول کنید. خرید بصورت اینترنتی، حضوری و تلفنی انجام می پذیرد. لوازم یدکی و مصرفی پراید تیبا ساینا کوییک پژو 405 206فروش بصورت عمده و جزئی کلیه لوازم مصرفی و یدکی محصولات سایپا و ایران خودرو موجود است قطعات شرکتی و متفرقه ارسال به سراسر کشور از طریق پست و باربری و ترمینال به علت نوسانات قیمت لطفا لیست اقلام مورد نیاز را از طریق وا ت س اپ ارسال فرمایید .

لوازم یدکی سراتو ثمین

اما موتور سراتو 2000 بنزینی دارای توربو است که سیستم سوخت رسانی آن بصورت انژکتوری مستقیم به موتور تزریق می شود. در سیستم ترمزهای دیسکی سراتو سایپا که با تکنولوژی ای بی اس می باشد , یک هشداردهنده نصب شده است. مونتاژ نسل دوم کیا سراتو توسط سایپا با استقبال هواداران کیا در ایران مواجه شد. خودروی سواری کیا سراتو مدل تی دی – Kia Cerato TD (سراتو سایپا ۱۶۰۰ مونتاژ) از نسل دوم سراتو به شمار می آید. به همین دلیل مواقعی پیش می آید که به آسانی میتوانید قطعات خودروی مورد نظر خود را پیدا کنید و از روی دیگر ممکن است لوازم یدکی کیا به راحتی در مدل های مختلف در بازار پیدا نشود و شما را به دردسر بیندازد . خودروهای سراتو کوپه 2014 / Cerato Koup 2014 ، دارای 6 دنده (جلو) از نوع اتوماتیک تیپ ترونیک با محل قرارگیری اهرم تعویض دنده در کنسول میانی می باشد.

مکانیک سیار وحید تعمیرگاه سیار خودرو شماست سرویس دوره ای گیبکر و تنظیمات ته میل لنگ و سرویس روغن و چرخ دنده ها در هر دوره باید چک شود که هر راننده ای از آن آگاهی لازم را ندارد . بازار برخی لوازم و قطعات مصرفی سراتو سایپا نیز فصلی بوده و هر ساله در دوره معین و مشخصی برای این قطعات در بازار تقاضا ایجاد می شود. در این مطلب شرایط گارانتی و جدول سرویس اولیه و سرویس های دوره ای خودرو کیا سراتو سایپا همراه با شیوه نوبت گیری خدمات پس از فروش شرح داده شده است.

لوازم یدکی سراتو 7900

به منظور همسویی با بازار ایران و کاهش قیمت نهایی خودرو، برخی لوازم جانبی و آپشن های خاص را در این خودرو حذف کنید. از نشانههای بارز آسیب دیدگی اکسلهای تعلیق؛ میتوان به شکسته شدن مخزن گریس، شنیدن صدای تق تق از عقب خودرو، لرزش فرمان حین حرکت، ساییدگی بوش عقب و خرابی پلوس اشاره کرد. در جهت هماهنگ سازی با بازار ایران و کاهش قیمت نهایی خودرو، برخی از لوازم و آپشن های مشخص در این اتومبیل را حذف نمود. شاید از خود بپرسید که در لوازم یدکی سراتو و به طور همه خودرو ها فیلتر هوا چه اهیمتی دارد و چه کاری می کند.

لوازم یدکی سراتو جلوبندی

شرکت پارس با حذف آزیست از محصولات خود به عنوان یک شرکت دوست دار محیط زیست شناخته می شود. همچنین محصولات شرکت پارس با حذف آزیست از محصولات خود به عنوان یکی از محصولات دوستدار محیط زیست شناخته می شوند. البته یک راه آسانتر برای خرید لوازم یدکی جنیون کیا خرید آن از یک نمایندگی معتبر است. اگر به معاینه فنی رجوع کرده اید و یا خودرو شما در بازدید معاینه فنی مردود شده است نیازی نیست همه تعمیرگاه ها را زیر رو کنید و کلی وقت خود را صرف گشتن دنبال یک تعمیرگاه مناسب کنید .

فروشگاه لوازم یدکی ریو و سراتو قریب

اکسل یا میله فرمان، یکی از اجزای ثابت و در عین حال کاربردی لوازم یدکی کیا سراتو سایپا است. از همان ابتدا کیا سراتو به عنوان یک سدان نسبتا کوچک کاربردی با آپشنها و امکانات قابل قبول به حساب آمد و خیلی زود خودش را در دل مشتریان ایرانی جا کرد. لنت ترمز عقب پارس با جدید ترین فرمولاسیون ها و خبره ترین متخصصان ایرانی تولید شده است. مرکز پخش لوازم یدکی ریو و لوازم یدکی L90لیپکو تولید و توزیع انواع لوازم یدکی ریو و لوازم یدکی تندر 90 اصلی – شرکتی – ایرانی پخش کننده انواع قطعات اصلی – توزیع کننده قطعات ایرانی ما پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده هستیم. در واقع دلیل این فروش بالا را از صحبت های معاون اجرایی و رئیس بازرگانی بین الملل کیا موتورز می توان فهمید. به طور حتم با فرسوده شدن لنت ترمز خاصیت آن در ایجاد اصطکاک هم از بین میرود و عملیات متوقف کردن خودرو با مشکلاتی همراه خواهد گردید. ﺍین مدلها تا سال ۲۰۰۴ که مدل کیا سرﺍتو به بازﺍر عرضه شد، به فروش رفت و همین ﺍمر سبب گردید تا شرکت کیا موتورز، به عنوﺍن یکی ﺍز خودروسازﺍن جدی، وﺍرد عرصه رقابت گردد.

محصول شرکت کیا موتورز کره جنوبی با حجم موتورهای 1600 و 2000 سی سی از سال 2014-2017 در ایران عرضه گردید. وزن بدنه سراتو کوپه 1600 سی سی نزدیک به هزار و 302 کیلوگرم و سراتو کوپه 2000 سی سی هزار و 353 کیلوگرم است. نوع سیستم تعلیق Cerato Koup در هردو موتور 1600 و 2000 سی سی تفاوتی ندارند. سراتو کوپه 1600 و 2000 سی سی مدل 2014 دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو می باشد. به گفته وی، سراتو به بزرگترین مدل صادراتی کیا تبدیل شده است. به دلیل طراحی اسپرت مانندی که خودرو کیا کارنز دارد بازار هدفش می تواند جوانان هم باشد و گفتنی است که ازلحاظ مصرف سوخت نیز این خودرو نسبت به هم رده های خود بسیار مناسب تر عمل می کند. جایگیری صحیح تسمه تایم سراتو پر اهمیت است و اگر تسمه تایم یک یا چند دندانه جابجا شود زمان باز بودن سوپاپ ها به هم ریخته و در کار موتور اختلال ایجاد می شود. سپر : قطعاتی همانند سپر تنها در تصادفات یا آسیب خوردگی نیاز به تعویض دارند .در هنگام تصادفات از جلو یا عقب خودرو اولین قطعه ای که امکان آسیب و خرابی دارد سپر است و باتوجه به جنس پلاستیکی سپر احتمال شکستگی و عدم ترمیم و استفاده مجدد آن بالا است.

[arpw limit=”10″]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

بازی کرش رویال: جایی برای شرط بندی آنلاین
بهترین سایت انفجار: راهنمای جامع برای علاقمندان به بازی های انفجار
بازی اعتماد کرش رویال: هیجان و سرگرمی در دنیای شرط بندی آنلاین
گام به گام: معرفی شرط بندی انفجار
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
تماس با ما