فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک آموزشی – زومیت

[ad_1]

در طول یک سال گذشته، وضعیت فعلی آموزش و تعطیلی مدارس و دانشکده ها منجر به تغییر کلی سبک آموزش به آموزش آنلاین شده است. این امر نیاز معلمان و والدین را به تهیه کتب درسی و مطالب آموزشی از دوره پیش دبستانی تا کنکور را دوچندان کرده است. با توجه به تنوع کتاب های درسی از پایه تا کنکور، انتخاب از بین این منابع همواره یکی از سخت ترین و تخصصی ترین جنبه های آموزشی است و راهنمایی خوب در این مسیر باعث کاهش زمان لازم برای رسیدن به هدف و افزایش کیفیت می شود. از تحصیلات شما بابا با همکاری مستقیم بیش از 100 ناشر دانشگاهی، کتاب عشق، جامع ترین و به روزترین بانک آنلاین کتاب های درسی، این کار را برای شما آسان کرده است. اگر هدفی دارید خرید کتاباگر آنلاین خود را دارید، این مقاله را از دست ندهید!

آموزش کنکور

تلفیقی کنکور مهر و مهر یک بسته شبیه سازی فضای کنکور برای داوطلبان در کتاب کنکور است که با ترکیب مجموعه سوالات کنکور سراسری قبلی یکی از بهترین منابع برای تمرین وضعیت مدیریت کنکور سراسری است. سال ها و آزمون های کتبی تکمیلی. پکیج کنکوری انتشارات مهرماه شامل 4 محصول مختلف است که برای هر منطقه به صورت جداگانه طراحی و تولید می شود. مهرماه کنکور و ماه رشته تجربی، کنکور ریاضی، Concorium علوم انسانی و General Concorium که هر کدام در دو جلد منتشر شده اند که جلد دوم حاوی پاسخنامه تشریحی است.

ویژگی های کتاب کنکوریوم مهروماه

پکیج کنکوریوم مهر و مهر علاوه بر مجموعه ای از دفترچه های کنکور سراسری سال قبل، تمامی شرایط محل برگزاری کنکور را شامل می شود. مهر و ماه در هر بسته Concorium

  1. دوازده کتاب راهنمای کنکور سراسری برای دروس خاص
  2. دوازده کتاب راهنمای کنکور سراسری دروس عمومی
  3. دوازده پاسخنامه همان پاسخنامه کنکور سراسری است
  4. پاسخ به پاکت محرمانه
  5. و یک کتاب پاسخ تشریحی به صورت جداگانه منتشر و به فروش می رسد
  6. اپلیکیشن هوشمند برای اسکن پاسخ ها و دریافت گزارش

کتاب درسی

از آنجایی که آزمون‌های مختلف تحصیلی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی در سطحی خاص و بالاتر از کتب درسی است، استفاده از کتاب‌های درسی در هر مقطع تحصیلی ضروری است. اصولاً تیم تالیف کتاب های درسی سعی می کند متن را به صورت مختصر و مفید توضیح داده و بنویسد و در نظر داشته باشد که تعداد کتاب های درسی نباید از مقدار مشخصی بیشتر شود. بنابراین، دروس ویژه همیشه دارای خلأهای تحصیلی است و دانش آموزان مجبورند برای تمرین و مرور هر چه بیشتر مفاهیم کتاب درسی از کتاب های کمک آموزشی ناشران دانشگاهی استفاده کنند. دستیاران تحصیلی ناشران، نویسندگان برتر و معلمان را برای ایجاد کتاب هایی با مواد و کیفیت مناسب برای تکمیل کتاب درسی ترکیب می کنند و دانش آموزان می توانند نیازهای تحصیلی را برآورده کنند، در هر مرحله از مطالعه مطالعه، مرور و جمع بندی کنند و به موفقیت کامل دست یابند. کنکور سراسری.

انواع کتاب های درسی

کتاب‌های درسی در دسته‌های مختلف و برای اهداف مختلف ایجاد می‌شوند. دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی می توانند بنا به نیاز خود از این کتاب ها استفاده کنند. در اینجا چند نمونه از این عناوین آورده شده است:

  1. مجموعه ای از کتاب های تست و کتاب های درسی کنکور که توسط ناشران مختلف برای هر درس تهیه شده و بهترین منبع برای داوطلبان کنکور می باشد. کتاب تست به روش های مختلفی تهیه شده است. برای هر درس در هر سطح مثلا تست ریاضی یازدهم انتشارات خیلی سبز و داوطلبان کنکور جامع مثلا دکتر زبان جامع انگلیسی نوشته شهاب اناری توسط نشر نوودیتا منتشر شده است.

مجموعه ای از کتاب های امتحانی و یک کتاب درسی ویژه برای هر درس معمولاً پس از کنکور و توزیع کتاب های جدید در اختیار ناشران مختلف قرار می گیرد. این سری کتاب با تغییراتی در کتاب درسی به روز و منتشر شده است. از این مجموعه می توان به سری کتاب های تست بسیار سبز، سری کتاب های انتشارات نمونه و آزمون جامع مبتدیان اشاره کرد.

  1. شامل مجموعه ای از کتاب های درسی منتشر شده در گذشته به نام گام به گام و پاسخ به سوالات کتاب های درسی دانشگاهی. انتشارات Cago، Publishers و White Crow از جمله ناشرانی هستند که این مجموعه را پوشش می دهند.
  2. مجموعه کتاب های هدیه که با هدف آمادگی دانش آموزان برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و تیزهوشان طراحی و منتشر شده است، معمولاً از دو جلد تشکیل شده و شامل کتاب های درسی پیشرفته، نمونه سوالات هدیه و پاسخ تشریحی این سوالات می باشد.
  3. نمونه دفترچه سوالات مناسب ترین روزهای میان ترم و پایانی آزمون سراسری. این مجلات شامل آزمون های نمونه ای است که در سال های گذشته آموزش و پرورش انجام شده و توسط ناشران تحت عناوین مختلف منتشر می شود.
  4. کتاب های کار و تمرین هایی که شامل تمرین های بدون پاسخ بوده و برای تمرین بیشتر و زیر نظر معلم محترم در مدرسه یا منزل مناسب است.
  5. خلاصه کتاب های مناسب روزهای آخر تا کنکور و مخصوصا داوطلبانی که تمام دروس را به صورت مستقل تمرین کرده اند و تست های فصل به فصل را طبق برنامه قبلی انجام داده اند. و تمرینات هدفمند با رویکرد مرور سریع.

    کتابفروشی عشق

کدام کتاب درسی مناسب است؟

انتخاب منابع سلیقه ای است. بسته به سطح دانش دانش آموزان و زمان یادگیری و تمرین، متن کتاب درسی باید شناسایی شود تا بتوان کتاب مناسب را از منابع متعدد انتخاب کرد و در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشت:

به دنبال چه محتوایی در کتاب هستید؟ این مهم ترین سوال هنگام خرید کتاب درسی است. همانطور که در قسمت قبل گفته شد کتاب های درسی با مواد متفاوت و منحصر به فردی ساخته می شوند، بنابراین برای خرید کتاب ابتدا نیاز خود را مشخص کنید.

مرحله بعدی انتخاب از بین ناشران مختلف دانشگاهی است. سالها تجربه ناشران برتر در این زمینه و استفاده از نویسندگان برتر تضمین خوبی برای انتخاب بهترین گزینه های موجود است. انتشارات خیلی سبز، انتشارات مبتکران و غیره موسساتی هستند که در چند سال اخیر نیازهای آموزشی بسیاری از دانش آموزان در سراسر کشور را برآورده کرده اند. هر کدام از این مؤسسات سبک نگارش و مطالعه خاص خود را دارند. به عنوان مثال رویکرد انتشارات مبتکران تمرین تا حد امکان با سطح پیشرفته برای هر درس است. در حالی که بسیار سبز است، با ایجاد کتاب های سطح متوسط ​​و آموزش پیشرفته، طیف وسیعی از دانش آموزان را هدف گرفته و کتاب های خاص و خلاقانه ای با نوشته های متنوع و تصویرسازی های منحصر به فرد خلق کرده است.

به عنوان مثال، دکتر. مجموعه کتاب های شهاب اناری که با همکاری انتشارات مبتکران منتشر شده است، جامع ترین و پرفروش ترین مجموعه کتاب های تست و درس زبان انگلیسی برای پایه های X، XI و XII شامل داوطلبان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی است. و نیاز شما به دسترسی به کتاب های درسی انگلیسی را کاملا برطرف می کند.

برای خرید کتاب های درسی به کجا مراجعه کنیم؟

شاید همه شما خرید از یک کتابفروشی محلی را تجربه کرده باشید. فروشگاه های کوچک یا بزرگ با تعداد محدود کتاب بسته به عنوان و تنوع موضوع. اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روزافزون فروشگاه های اینترنتی در کشور، دسترسی به کتاب های ناشران دانشگاهی بسیار آسان تر و گسترده تر شده است.

با دسترسی به فروشگاه اینترنتی هزاران کتاب برای خرید در اختیار خواهید داشت و علاوه بر دسترسی آسان به عناوین، با دسته بندی مناسب تری و توضیحات کامل کتاب ها آشنا خواهید شد. علاوه بر بهره مندی از تخفیف های بی نظیر خرید، می توانید نظرات سایر دانش آموزان را در مورد کتاب مورد نظر خود مشاهده کرده و با پیشینه خوب و اطلاعات بیشتر خریداری کنید.

اما خرید از وب سایت ها همیشه دغدغه های خاص خود را دارد. چگونه به سایت اعتماد کنیم؟ به تمام نقاط کشور ارسال میشه؟ آیا هزینه حمل و نقل وجود دارد؟ اگر کتاب مشکلی داشته باشد چه؟ تحویل اقلام سالم تضمینی و …

در نظر داشته باشید که تمامی سوالات و نگرانی های فوق با بررسی سایت همانطور که برای شما توضیح داده ایم قابل حل است و طعم خرید اینترنتی را برای شما شیرین می کند!

برای خرید از یک سایت اینترنتی ابتدا به این نماد یا نماد الکترونیکی توجه کنید. سایت های دارای اینماد دارای محل فعالیت ثبت شده، شماره تلفن ثبت شده و مجوز کسب و کار اینترنتی از موسسه ملی اینماد هستند. بنابراین با توجه به گارانتی فعلی خرید از این سایت ها نگران کننده نخواهد بود و خرید حتما پیگیری خواهد شد.

پس از تایید این موضوع به سایر امکانات سایت مانند پشتیبانی آنلاین یا تلفنی، نحوه ارسال و گارانتی کالا و … توجه کنید.

کتابفروشی عشق

مزایای خرید اینترنتی کتاب های درسی از بانک عشق کتاب

فروشگاه اینترنتی عشق کتاب (www.ketab.love) جامع ترین، به روزترین و با تخفیف ترین بانک آنلاین کتاب کشور با همکاری تمامی ناشران پشتیبانی آموزشی کشور و جمع آوری عناوین از بیش از 15000 عنوان کتاب درسی است. ، پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی، ارسال رایگان سفارشات به تهران و شهرستان های کشور به عنوان معتبرترین وب سایت فروش آنلاین کتاب های درسی شناخته می شود و می توانید تمامی کتاب های درسی خود را به صورت حضوری یا از موسسه عشق کتاب خریداری کنید.

با خرید کتاب عشق از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

در دسترس بودن، معرفی و بررسی هزاران کتاب کمک آموزشی: با توجه به همکاری مستقیم عشق کتاب با بیش از 70 ناشر فعال در زمینه کتاب های کمک آموزشی، تمامی کتاب ها بلافاصله پس از چاپ و توزیع توسط ناشر و اطلاعات و توضیحات مربوطه در عشق کتاب در دسترس عموم قرار می گیرد. به این کتاب ها در عشق کتاب تا بتوانید با اطلاعات کافی خرید کنید.

22% تخفیف دائمیتمامی کتاب های کتاب لاو شامل حداقل 22 درصد تخفیف هستند و علاوه بر این تخفیف های اولیه، می توانید از تخفیف های ماهانه یا کدهای مختلف جشنواره کتاب عشق استفاده کنید و هزینه کمتری برای خرید کتاب بپردازید.

ارسال سریع و سراسر کشور: کلیه سفارش های ثبت شده در عشق بوک ظرف 24 ساعت برای خریدار ارسال می شود. سفارشات در تهران با پیک موتوری و سفارشات در شهرستان ها با پست سفارشی ارسال می شود. جهت رفاه حال دانشجویان و حمایت از بودجه خریداران، کلیه سفارشات بالای 150000 تومان به سراسر کشور رایگان ارسال می شود.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی: کارشناسان فروش کتاب عشق به صورت ۲۴ ساعته و ۴ ساعت شبانه روز با چت آنلاین و تلفنی در ساعات اداری پاسخگوی سوالات شما هستند و لحظه ای شما را تا زمانی که کتاب به دستتان نرسد تنها نمی گذارند.

ضمانت سلامت و اصالت کتاب و گارانتی تعویض: یکی از دغدغه های خریداران کتاب، مسائل پس از خرید در خصوص سلامت جسمانی کتاب دریافتی است. عشق به کتاب این مشکل را برای همیشه رها می کند و تمامی کتاب هایی که خریداری می کنید دارای ضمانت اصالت، سلامت و تعویض هستند و اگر کتاب مشکل صحافی یا چاپ داشته باشد بدون قید و شرط تعویض می شود.

همه در یک کتاب عشق هدیه می خرند: تمامی سفارشات کتاب های درسی شما به همراه هدایای ویژه عاشقانه کتاب ارسال می شود و این هدایا با توجه به فصول مختلف تغییر می کند.

نتیجه

همانطور که به تفصیل اشاره شد برای خرید کتاب های درسی مناسب و مفید برای موفقیت در امتحانات مدارس و در نهایت خرید کنکور سراسری دانش و اطلاعات کافی مورد نیاز است. یکی از بهترین منابع برای بررسی منظم و آشنایی با کتاب های ناشران مختلف، فروشگاه اینترنتی عشق کتاب است که علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای آشنایی با انواع کتاب، خدمات بی نظیری مانند تخفیف دائمی را ارائه می دهد. , ارسال رایگان و تعویض کتاب تضمینی.

کتاب عشق با همکاری مستقیم انتشارات خیلی سبز، انتشارات مبتکران، مهر و ماه، انتشارات قبض، انتشارات الگو و ده ها ناشر دستیار آموزشی دیگر بهترین گزینه برای خرید کتاب های درسی شماست.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

خرید عمده تیشرت مردانه: معرفی و کاربردها
پیش‌بینی قیمت خودرو در دوره شش ماهه آینده
اکانت اسپاتیفای: راهی جدید برای گوش دادن به موسیقی
بازی کرش رویال: جایی برای شرط بندی آنلاین
بهترین سایت انفجار: راهنمای جامع برای علاقمندان به بازی های انفجار
بازی اعتماد کرش رویال: هیجان و سرگرمی در دنیای شرط بندی آنلاین
تماس با ما