فایلهای صوتی رتبههای برتر – محصل ایرانی

برای پیمودن مسیر پر پیج و خم کنکور استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور و داشتن یک مشاور تحصیلی خوب و دلسوز که از رتبه های برتر کنکور بوده و تجربه موفقیت در کنکور را داشته ضروری است. رشته های پزشکی و دندان و دارو بو فیزیوتراپی رشته های خوب این شاخه هستند البته رشته های خوب دیگر هم هست ولی اینا پرطرفدار تر هستش. ✅ داوطلبانی که در کنکور سراسری 1400، در یکی از کد رشته محل های دوره روزانه پذیرفته شده اند، در آزمون سال جاری مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه نیستند. ✅ داوطلبان برای شرکت و ثبت نام کنکور سراسری 1401 بایستی که دارای دیپلم چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه و یا مدرک دوره پیش دانشگاهی باشند. مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های خود با داوطلبان بندرعباس در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. با توجه به تنوع بالای رشته های تحصیلی در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار دانش، شما کاربران عزیز می توانید با استفاده از لینک دفترچه ثبت نام کنکور سراسری به تمامی رشته ها دسترسی کامل داشته باشید.

مشاور کنکور سینا تهرانی

کنکور سراسری برای ورود به رشته های با آزمون دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. زمان ثبت نام در سال های مختلف اندکی تفاوت دارد. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد. لازم به ذکر که در برنامه ماهانه جدول زیر، صرفا دروس پایه یازدهم در نظر گرفته شده است و آن را به عنوان نمونه ای برای توضیح روش پیشنهادی خود آورده ایم. ✅ دسته ای از داوطلبان که جزو دانشجویان دوره روزانه دانشگاه های سراسری هستند، بایستی که تا تاریخ 25 اسفند ماه 1400 از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند. ✅ دسته ای از داوطلبان که جزو فارغ التحصیلان مقطع کاردانی رشته های پزشکی هستند، بایستی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه و یا 31 بهمن ماه 1400 مدرک مربوط به خدمات قانونی خود را دریافت کنند، چراکه در زمان ثبت نام ارائه گواهی پایان دوره طرح نیروی انسانی الزامی است. تمام تلاش های قبل کنکور از یک طرف و راهنمایی های درست و دقیق برای انتخاب رشته از طرفی دیگر شانس موفقیت شما را بالا می برد.

ما در تیم 3گام به شما میگیم که اگر برنامه ریزی درست و بر اساس روحیات و شخصیت خودتون داشته باشین، نه تنها نیازی به درس خوندن بیش از حد ندارین بلکه میتونین با زمان خیلی کمتر اما بسیار مفیدتر نتایج دلخواهتون رو کسب کنین. فایلهای صوتی زیر توسط رتبه برترهای گروه محصل ایرانی تهیه شده، افرادی که خودشون یکبار این مسیر رو با موفقیت طی کردن و در رشته و دانشگاهی مشغول به تحصیل هستن که آرزوی خیلی از شما عزیزان کنکوری است. استفاده از خدمات بهترین مشاوران تحصیلی موجب میشود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. اگر در کنکور سراسری ۱۳۹۹، در یکی از رشته های روزانه دانشگاه سراسری پذیرفته شده باشید، در کنکور ۱۴۰۰ نمی توانید در رشته های روزانه دانشگاه سراسری انتخاب رشته کنید. اگر در رشته انسانی مطالعه با روش صحیح انجام نشود انتظاری برای گرفتن یک نتیجه عالی هم بی معنی است. ✅ از دیگر شرایط عمومی اعتقاد به احکام دینی و انجام آن ها می باشد. داوطلبان بعد از ورود به صفحه ثبت نام جدید با سه نظام آموزشی ( نظام قدیم، سالی واحدی و نظام آموزشی جدید ) رو به رو می شوند که با توجه به وضعیت تحصیلی خود یکی از گزینه ها را می بایست انتخاب نمایند.

7️⃣ اطلاعاتی که وارد کرده اید نمایش داده می شود در صورت صحت آن ها تیک گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” بر روی گزینه “ ادامه روند پرداخت ” کلیک نمایید. در صورت هرگونه سوال و اشکال در رابطه با ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۰، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید. 3️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱ ” کلیک نمایید. موسسه آزاد علمی سوپررسپینا با بهره گیری از بهترین اساتید مشاوره و کنکور در گنبد کاووس استان گلستان فعال می باشد. دانشجویان دانشگاه سراسری (روزانه) اگر تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ انصراف از تحصیل دهند، می توانند در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کنند. داوطلبان جامانده کنکور سراسری 1401 می توانند از امروز 1 اسفند ماه تا سه روز دیگر 4 اسفند ماه 1400 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همه داوطلبان کنکور به خوبی اهمیت برنامه ریزی را درک می کنند و می دانند که برای رسیدن به اهداف خود، می بایست توان مدیریت زمان، تمرکز، انگیزه و تلاش خود را به شایسته ترین نحو ممکن داشته باشند.

مشاور کنکور فرهپور

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور تهران وب سایت خود باشید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما