عینک گلکسی اس 21 FE – تصاویر رندر رسمی منتشر شده با زومیت

[ad_1]

به گفته Sammobile، به تازگی یک تبلیغ بازاریابی جدید برای Galaxy S21 FE منتشر شده است که طراحی اصلی این گوشی را تایید می کند، شبیه به چیدمان دوربین که تقریباً مشابه Galaxy S21 است. همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، نرخ رفرش 120 هرتز و صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED Infiniti-O عرضه می شود تا حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر میزبانی کند.

علاوه بر این، وب سایت Coinbrs برخی از ویژگی های کلیدی Galaxy S21 FE را تأیید می کند. پیکربندی دوربین پشتی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه دید فوق‌العاده و یک دوربین تشخیص عمق است، برخلاف آنچه که نشت قبلی نشان می‌داد که گوشی دارای لنز تله فوتو خواهد بود.

تبلیغات بازاریابی در دو رنگ برای Galaxy S21 FA

به نظر نمی رسد مشخصات دوربین گلکسی اس 21 FE تغییر کند. به استثنای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، تمامی اطلاعات جدید با گزارش های قبلی متفاوت است. شایعات اولیه شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی بود.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ تصمیم گرفته است ویژگی های دوربین گلکسی اس 21 FE را تغییر دهد تا در آخرین لحظه قیمت آن را کاهش دهد. در حال حاضر قیمت گلکسی اس 21 معمولی مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل به نظر می رسد که سامسونگ برای کاهش قیمت و کاهش قیمت مجبور شده است که چینش دوربین ضعیف تری را در نظر بگیرد.

تبلیغات بازاریابی Galaxy S21 FA-2

قدرت سخت افزاری گلکسی اس 21 FE توسط تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی تامین خواهد شد. این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و مانند نسل قبلی خود از جک 3.5 میلی متری استفاده نخواهد کرد. این بار اسلات کارت microSD نیز حذف شده است.

ارائه صفحه نمایش Galaxy S21 FA

مقالات مرتبط:

مدتی پیش بیشتر اطلاعات فاش شده در این گزارش را می دانستیم. با این حال، گلکسی اس 21 FE نسبت به گلکسی اس 20 FE ارتقاء کندتری دارد و سامسونگ می تواند بسیار بهتر عمل کند. با این حال، باید تا سال 2022 پس از عرضه این گوشی در CES 2022 منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این اطلاعات کاملاً صحت دارد یا خیر.

نظر شما در مورد تصاویر و ویژگی های رندر شده Galaxy S21 FE چیست؟

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.