سایت رسمی رتبه گردون

نکته ی خیلی مهمی که وجود دارد این است که طراح سوال مجاز به طرح سوال از این مباحث نیست اما دیده شده که برخی موارد بصورت غیر مستقیم نیز از مباحث تحلیلی (نه حفظی) حذفیات هم سوالات ترکیبی مطرح شود . اما به خاطر داشته باشید که اگر به هر دلیلی قادر به شروع مطالعه در تابستان نبودید، جای نگرانی نیست. نکته: در خواندن دروس عمومی تداوم داشته باشید به این معنی که دروس عمومی را به تیتر یک زنگ تفریح در کنار سایر دروس داشته باشید. اما رشته های هنر و زبان رشته فرعی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می تواند در کنار رشته اصلی خود در یکی از این رشته های فرعی و یا در هردو آنها نیز شرکت نماید. امسال تمام داوطلبین دارای نظام جدید و قدیم بایستی به صورت نظام جدید کنکور خود را بر گزار کنند. داوطلبین این گروه اکثریت خواستار قبولی در رشته پزشکی هستند اما این گروه علاوه بر سختی زیادی که دارد حجم دروسش نیز بسیار زیاد است. گروه های آزمایشی اصلی شامل(علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی) می باشند که داوطلبان علاوه بر شرکت در یکی از زیر گروه های اصلی در یکی از زیر گروه های آزمایشی زبان و هنر هم می توانند شرکت کنند.

هر چقدر هم که مشاور و برنامه ریزی عالی داشته باشیم، اگر به اون وفادار نباشیم، نتیجه ایی نخواهد داشت. خب من روی این درس تعصب خاصی دارم زیرا زمانی که در سال آخر دبیرستان بودم روزی دبیر فیزیک مان که آن زمان اتفاقا دبیر صاحب نامی هم در سطح شهر تهران بود، اصرار داشت که کلمه به کلمه نکاتی که درس می دهد را بنویسم ، او تصور می کرد ارائه آنهمه فرمول تستی ناکارآمد باعث می شود دانش آموزانش در کنکور نتیجه خوبی کسب کنند اما من که از مشاورم آموخته بودم چگونه فیزیک بخوانم اعتقادی به آن فرمولها نداشتم ، ایشان هم مرا تهدید به اخراج از کلاس کرد. شاید الان که این متن رو میخونی تو دورترین نقطه مرزی ایران باشی یا شاید شمال شهر تهران! فرقی نمیکنه کی هستی و کجا هستی، کنکور معیار سنجش تو برای ورود به دانشگاه و رقم خوردن آینده تحصیلی تو هست. استاد بنظرتون حذفیات زیست رو بخونیم؟ دانلود فایل حذفیات کنکور از این که با ما همراه بودید سپاسگزاریم. این گروه باید در آزمون علوم انسانی شرکت نماید اما به هر طریق سازمان سنجش هر ساله برای این گروه حذفیات جداگانه ای تعیین می کند.

مشاور کنکور در اصفهان

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور تبریز قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور تبریز می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری تبریز را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری تبریز یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور تبریز از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید. ثبت نام کنکور 98 خود را از طریق کافی نت انجام ندهید! کارت اعتباری که از کافی نت خریداری نموده اید زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 نزد خود نگه دارید. که در قسمت شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 به آن خواهیم پرداخت. برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی نیز باید کارتی جداگانه خریداری کنید.

به این معنا که باید بدانید در صورت قبولی و پذیرش در رشته های مختلف معرفی شده در این گروه آزمایشی، در آینده چه مشاغلی در انتظار شماست. سلام نه مشکلی ندارید و منعی وجود نداره ، ولی هنر به شما معمولأ قبولی نمیده اگر ازمون عملی شرکت نکنید. داوطلبانی که دارای طرح اجباری هستند، در صورت قبولی در یکی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی طرح آنها به تعویق افتاده و می توانند ادامه تحصیل دهند و خدمات قانون خدمت خود را پس از اتمام تحصيل با تعهدات خدمت مقطع جديد انجام دهند، اما اگر در رشته هایی غیر از رشته های مذکور پذیرفته شوند قبولی آن ها لغو شده و می بایست ابتدا طرح خود را بگذرانند. با این روش ها شما می توانید بهترین عملکرد خود را داشته باشید. موفق باشید و خدانگهدار. از کجا مشخص در فن ی دیگری موفق تر نشوید؟ پیکره بندی طرح ها مربوط به افرادی است که در حال آماده شدن برای امتحان بزرگ کنکور هستند و در پایه های پایین تر چنین طرح هایی تعریف نشده مشاوره کنکور ژنتیک پزشکی اند. به همین علت سازمان سنجش سعی می کند با کم کردن حجم دروس این گروه به داوطلبین کمک زیادی نماید تا بتوانند روی مباحث سخت تر تمرکز کنند.

مشاوره ی کنکور تجربی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما