زرین پلاس به عنوان زرین پال – ارائه دهنده خدمات کاربر نهایی زومیت شناسایی شده است

[ad_1]

نشست خبری زرین پال امروز ۱۹ آبان ماه با معرفی «زرین پلاس» به عنوان بازوی کاربر محور، برگزار شد. زرین پلاس که در سال 1377 فعالیت خود را با نام “امتیاز” آغاز کرد، در ازای ارائه خدمات، در هنگام خرید محصولات به کاربران اعتبار بخشید. ایده این بود که پس از استقبال مردم از اپلیکیشن و ایجاد علاقه برای گسترش خدمات و دسترسی به فضای آنلاین، سرمایه جذب شود. سرانجام «تخفیف» در اواخر دهه 99 توانست با زریناپال به توافق برسد و در اوایل دهه 1400 نام آن به زرین پلاس تغییر یابد.

پویا راجمند، مدیرعامل زرین پلاس می گوید پس از ادغام با زرین پال، سرویس «دریافت جوایز نقدی از فروشگاه های فیزیکی» به اپلیکیشن اضافه شد. علاوه بر این، این اپلیکیشن دارای فروشگاه هایی است و تاکنون 2000 فروشگاه در تهران به این پلتفرم کمک می کنند. وی گفت: پیش بینی می شود تعداد این فروشگاه ها در تهران به 10 هزار مورد برسد و فعالیت های خارج از تهران نیز تا پایان سال آغاز شود.

در واقع در زرین پلاس فرد از طریق پرداخت و یا سایر راه های کسب اعتبار اقدام به خرید می کند. به گفته مدیران زرین پلاس، این خریدها از فروشگاه هایی انجام می شود که مردم به طور منظم خرید می کنند یا تخفیف هایی دارند که تمایل آنها به خرید را افزایش می دهد. این خرید را می توان به صورت آنلاین و یا از طریق ابزار پرداخت Jarinapal در فروشگاه فیزیکی انجام داد. سپس با خرید افراد، درصدی از مبلغ خرید به آنها بازپرداخت می شود. در مرحله بعد با همکاری بانک و فروشگاه می توان هزینه های خرید افراد را دیرتر تسویه کرد و یا با اعتبار مورد انتظار وجه را به صورت نقد برداشت کرد. مدیرعامل زرین پلاس می گوید با این روش به میلیون ها نفر می توان وام های متعدد بدون بهره و کوتاه مدت حداکثر 5 میلیون تومان داد.

کنفرانس مطبوعاتی Zareen Plus پس از ادغام با Zareenpal

مصطفی امیریمدیرعامل زرین پال در توضیح علت روی آوردن به این سرویس می گوید:

اطلاعات درگاه پرداخت الکترونیکی نشان می دهد که در پایان هر ماه در روزهای 27 و 28 همزمان با پرداخت حقوق داریم. این روند تا روز نوزدهم ماه معکوس و تا روز بیست و هفتم ماه کاهش می یابد. ما پیش بینی می کنیم که این روند برای دستگاه های POS نیز یکسان باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم که به او اعتبار بدهیم. این فروشندگان نیز فروش بیشتری خواهند داشت و چرخه ای که توضیح دادم متوقف نخواهد شد. در واقع اعتبار خرید در مدت زمان کوتاهی بازپرداخت می شود و به نفع همه طرفین خواهد بود.

زرین پال به مدیر عامل زومیت می گوید که این شرکت یک تجارت B2B است. این بدان معنی است که به کاربر نهایی سرویس نمی دهد و بنابراین کاربران نمی توانند آنها را تشخیص دهند. در نتیجه، انتظار می رود زارین پلاس خدمات مورد نیاز کاربر نهایی را به صورت روزانه و اساسی ارائه دهد. خدماتی مانند شارژ شارژ، پرداخت عوارض بزرگراه، پرداخت قبض، پرداخت کد QR و کارت به کارت.

او می گوید که زرین پلاس یک بازوی کاربر محور یا سمت کاربر زرین پال است. به گفته امیری، مهم ترین دلیل زارین پال برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن فرنچایز رسیدن به مخاطب نهایی است. وی افزود: خط قرمز ما بخشی مستقیم از خدماتی است که به گیرندگان و شرکای خود ارائه می کنیم.

امیری از زرین‌پال به عنوان یک دلیل مهم برای تغییر بازار و سرمایه‌گذاری در بازارهای دیگر یاد می‌کند، زیرا رقابتی ناعادلانه در سیستم‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت کشور است و آنها را مجبور می‌کند تنها با نمادهای اعتماد الکترونیکی به کسب‌وکارها خدمت کنند. او می گوید:

تا به امروز 92000 تابلو امانت ارائه شده، 30000 تابلو منقضی شده و بیش از 60000 تابلو فعال است. به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک، نماد اعتماد، زرین پال دارای درگاه پرداخت برای 38000 کسب و کار است. در مجموع 50000 کسب و کار از خدمات زرین پال استفاده می کنند و واضح است که تاثیر نهاد خصوصی مانند زرین پال در توسعه تجارت الکترونیک امروزه بیشتر از مرکز به اصطلاح توسعه تجارت الکترونیکی است.

امیری در خصوص پرونده جدید این شرکت و اقدام بانک مرکزی علیه وی نیز تصریح کرد: این پرونده در قاضی رسیدگی شد و مقرر شد زرین پال تبرئه شود و مجتمع زرین پال در حال بازسازی است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما