روی روز شمار کنکور کلیک کنید

Du liebst Gummibärchen? Dann wird es Zeit, dass du die kleinen Bären in eine herrlich bunte Pannacotta oder ein farbenfrohes Törtchen verwandelst - und dir damit eine Extraportion Glück gönnst! طبق بررسی های تیم مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام، یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت رتبه های برتر، داشتن برنامه ریزی صحیح برای کنکور ارشد مهندسی شیمی و اطلاع از نحوه مطالعه صحیح همراه با دوره و مرور مناسب بوده است و بزرگترین دلایل عدم موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی هم به نداشتن برنامه ریزی صحیح بر می گردد. پس به طور کلی باید دو مولفه ی اصلی، یعنی سطح علمی در آن درس و زمان متوسطی که می خواهیم مطالعه کنیم را در نظر بگیریم؛ اما در درجه اول باید یک نقشه راه و استراتژی برای برنامه ریزی خود داشته باشیم و طبق آن منابع را انتخاب کنیم؛ چرا که قطعا در شرایط کاملا یکسان، با توجه به انگیزه و هدف داوطلب از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و انتظار او از خودش برای قبولی در این رشته، منابع مناسب کاملا تغییر خواهند کرد.

مشاور کنکور کی خوبه

مشاور پروازی کنکور که خود می داند که نمی توان برای همه کنکوریها از یک نسخه از پیش تعیین شده “برنامه ریزی” استفاده کرد اما به دلیل خواست و تمایل جاهلانه بچه های شهرستانی دست به انجام اینکار می زند؛ او بخوبی می داند که این برنامه ریزی کلی عملا” برای کسی نیست و فقط باعث آرامش خاطر داشتن یک برگ برنامه ریزی در آنها به وجود می آورد. مشاوری که با پیش بینی زودهنگام رتبه های تک رقمی نودوشش خود دست به کار عجیبی زد و مؤسسات کنکور مدعی و فرصت طلب را غافلگیر کرد. در ضمن خودتون میدونید دیگه که چه سال مزخرفی بود این سال کنکور ۹۹.از تعطیلی به خاطر آلودگی هوا گرفته تا تعطیلی ها به خاطر اغتشاشات.و بعدشم گل سر سبدشون تعطیلی به خاطر کرونا… خود داوطلب: این که پیش زمینه داوطلب و رشته تحصیلی و دانشگاه تحصیلی او چه بوده است، مسلما در نقاط قوت و ضعف، زمان و شرایط برنامه ریزی تاثیرگذار خواهد بود.

برای مثال در بخش اهمیت فصول با توجه به وضعیت و زمان داوطلب ممکن است نیاز باشد فقط فصول خیلی مهم مطالعه شود یا در بخش مدیریت سر فصل ها شاید نیاز باشد سرفصلی حذف شود یا اینکه با توجه به اهمیت سرفصل های مختلف در بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، بعضی سرفصل ها بدون لطمه خوردن به توالی بحث، زودتر مطالعه شود که در پنل هوشمند مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام این امکانات قرار داده شده است. در مطالب قبلی هم توضیح داده شد که برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی، زمانی خوب است که به همراه مرور مناسب باشد که ضمن رسیدن به تسلط، بتوانید در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی موفق شوید. نکته ی دیگری که تا حدودی در بالا به آن اشاره شد و در برنامه ریزی بسیار اهمیت دارد، در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف می باشد. علاوه بر این در سیستم هوشمند مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام، کتاب هایی که برای افراد مختلف مناسب است می باشد را در قسمت مدیریت کتاب ها قرار می دهیم تا مشاوره و برنامه ریزی ای که داوطلب دریافت می کند مناسب با همان منبعی باشد که برای او انتخاب شده است.

مشاور کنکور یعقوبی

اولین مرحله برای شروع یک برنامه ریزی خوب، انتخاب منابع درست می باشد؛ چرا که بدون انتخاب بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی که متناسب با سطح شما باشد، برنامه ریزی با هر سطحی از دقت می تواند منجر به شکست شود. یا اینکه فقط برا ریاضی فیزیک با این برنامه پیش برم ؟ مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت. ما در مقاله های مختلف بارها در رابطه با اهمیت برنامه ریزی درست و اصولی مطالبی را ارائه نمودیم داشتن یک برنامه ریزی درست و اصولی می تواند موجب شود تا علاوه بر اینکه زمان شما به هدر نرود، به نتیجه مطلوب خود نیز دست یابید. در تصویر زیر می توانید این قابلیت پنل مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام را مشاهده کنید. محمدی: من میدانستم که زیر 10 میشوم، مطمئن بودم، ولی فکر نمیکردم رتبه یک شوم؛ به دو سه هم فکر میکردم، ولی یک اصلاً. در تصویر زیر بخشی از قسمت مدیریت کتاب ها را در پنل مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام مشاهده می کنید. علاوه بر درس، برای استراحت هم برنامه داشته باشید. حتی اگر همه داوطلبان رتبه برتر، یک منبع را خوانده باشند باز هم دلیل خوبی برای انتخاب آن منبع نمی باشد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما