دانشگاه صنعتی شریف – مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج

!!!راه همیشگی ترک خودارضایی در ادامه به معرفی مشاور برتر و دلایل موفقیت آن یعنی مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم می پردازیم. این مشاور کنکور تهران تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در تهران فرق دارد. همچنین برای حل کردن چالش های مختلف کنکوری به حد کافی آموزش دیده باشند. من در روز های شنبه و یکشنبه و دوشنبه که مدرسه داریم بودجه درسهای دوازدهم را میخوانم و روز سه شنبه ترکیبی از دوازدهم و پایه.روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم فقط پایه.روز جمعه آزمون هدفگذاری و یک کنکوری عمومی پایه از کتاب 20کنکورعمومی کانون و بقیه طول روز را به تفریح و استراحت می پردازم.روزهای شنبه و یک شنبه و دوشنبه هفته دوم مرور درس های دوازدهم و روز سه شنبه درس های پایه و روز چهارشنبه درس های دوازدهم و روز پنجشنبه هم آزمون مشابه پارسال و مرور روزنامه وار نکات و خلاصه نویسی ها.دقیقا ساعت 8 شروع میکنم و سعی میکنم همیشه زودتر از زمان آزمون تمام کنم.قطعا پردازش اول چون برای من سرعت خیلی مهم است.من همیشه به دوستانم هم میگم که کنکور مسابقه سواد دقتی(یعنی نکات تستی رو از بر باشی و دقت هم داشته باشی و مثلا نیست رو است نخونی) و سرعت تمرکزی(یعنی تست هارو در چند ثانیه بزنی و همیشه وقت اضافه داشته باشی و تمرکز هم داشته باشی چون سرعت خالی به درد نمیخوره) هست.

مشاور کنکور قم

تفاوت چندانی ندارند که تداخل ایجاد کند.من در روز های شنبه و یکشنبه و دوشنبه که مدرسه داریم بودجه درسهای دوازدهم را میخوانم و روز سه شنبه ترکیبی از دوازدهم و پایه.روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم فقط پایه.روز جمعه آزمون هدفگذاری و یک کنکوری عمومی پایه از کتاب 20کنکورعمومی کانون و بقیه طول روز را به تفریح و استراحت می پردازم.روزهای شنبه و یک شنبه و دوشنبه هفته دوم مرور درس های دوازدهم و روز سه شنبه درس های پایه و روز چهارشنبه درس های دوازدهم و روز پنجشنبه هم آزمون مشابه پارسال و مرور روزنامه وار نکات و خلاصه نویسی ها. آيا اول آزمون مي داديد بعد درس مي خوانديد يا اول درس مي خوانديد بعد ازمون مي داديد؟ من در تاریخ 1379/10/27 متولد شدم در کنکور سال 98 شرکت کردم ولی قبول نشدم رفتم دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم نیمسال اول را خواندم ولی نیمسال دوم را ترک کردم این مدتی که دانشگاه را ترک کردم غیبت سربازی برا من رد میشه یا نه ؟ بله.یک جزوه ترجمه عربی که خودم نوشتم به همراه خلاصه نویسی ها فکر میکنم خیلی کمک کننده می تواند باشد برای دانش آموزان دیگر.در کل من سعی به یادگیری هرچه بیشتر نکات میکنم چون می خواهم بعد از کنکور در کنار دانشگاه کار مشاوره و برنامه ریزی را انجام دهم و در دروسی مثل ادبیات،عربی،اقتصاد و علوم و فنون ادبی که نسبتا در آنها مسلطم و علاقه هم دارم،کلاس تست دایر کنم.

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

من بیشتر از روش بازیابی استفاده میکنم و با تست سعی در مرور نکات و مطالب دارم. ساعت17.تمام مطالب کارنامه را بادقت بررسی و آنالیز میکنم و بعد تحلیل آزمون را با وسواس انجام می دهم. 26- روش شما برای بررسی کارنامه ها و تحلیل آزمون ها چگونه بود ؟ برای بررسی اینکه در هر بازه چه عملکردی داشتم و روند صعودی داشته باشم. من اول کارنامه را به دقت بررسی میکنم و تمام مطالب کارنامه را اصطلاحا با وسواس یک قاضی میکاوم و سپس ان را برای دوستانم میفرستم و کارنامه خود را با انها مقایسه میکنم و از نقاط ضعف و قوت هم باخبر می شویم و حسن این کار این است که اگر مثلا درس عربی را امروز من بد زدم با دیدن اینکه دوستانم هم بد زدند متوجه میشوم که عیب فقط از من نبوده و مثلا سوالات در سطح دشواری بودند.یا وقتی من حوصله درس خواندن ندارم و شنیدن اینکه که دوستانم هم به فعالیت دیگری میپردازند میفهمم که من از بقیه عقب نیستم و روحیه میگیرم.بعد از این کار سراغ تحلیل ازمون می روم و از اول سوالات را بررسی میکنم و سوالاتی که درست زدم را با سرعت بیستر و سوال نزده و غلط را باقت بیشتر بررسی میکنم و نکات آنها را یادداشت میکنم.

مشاور کنکور یزدان پناه

اگر نسبت به سال های پایه پیشرفت داشته اید، دلیل و انگیزه ی این پیشرفت چه بود؟ قصد شرکت در کلاس های آنلاین رو دارم اما دوره چند هفته ای هست که شروع شده، چیکار کنم؟ خودش بیرون یه دفتر مشاوره هم داشت و کانال هم داشت لینک کانالش رو بهم داد و گفت من به بچه هام برنامه نمی دم تو هم مثل اونا برنامه بنویس با هم جورش می کنیم و اصلاحش می کنیم. 3.6 چگونه برای کنکور کارشناسی ارشد 1401 برنامه ریزی کنیم؟ مهم ترین ویژگی آنها طبقه بندی و سطح بندی تست ها و مباحث است.دقیقا راهبردی و استراتژیک هستند.کتاب های آبی با پیمانه ای بودنشان بر اساس اهمیت مطلب کمک زیادی میکنند تا با یک برنامه ریزی خوب و همان مقدار مبحثی که نیاز داریم مطالعه کنیم.کتاب های سه سطحی با سه سطح سوالات سبب ارتقا سطح ما میشود و با زدن این تست های سخت،به راحتی میتوان به تست های دیگر پاسخ داد.کتاب زرد بیست کنکور عمومی هم بسیار برای شبیه سازی بخش عمومی کنکور با سوالات تالیفی و کنکورهای عمومی داخل و خارج کشور مفید است و تمرین استراتژی بازگشت. در این مقالات تکنیک هایی برای تست زنی حرفه ای در حد و اندازه رتبه های برتر به شما یاد می دهیم.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما