دادگاه استیناف فدرال در نیواورلئان بلوک دستور واکسیناسیون بایدن برای کارفرمایان بزرگ را تایید کرد.

[ad_1]

تصویرمعترضان در خارج از آزمایشگاه ناسا در پاسادنا، کالیفرنیا، هفته گذشته علیه دستور واکسیناسیون دولت فدرال تظاهرات کردند.
اعتبار …رابین بک / آژانس فرانس پرس – گتی ایماژ

واشنگتن – یک دادگاه استیناف فدرال، محاصره دستور فدرال را که همه کارفرمایان اصلی را ملزم می کند تا کارگران خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند یا آزمایش هفتگی را از ژانویه ارائه کنند، کنار گذاشته و این قانون را “بیش از حد” اعلام کرده است. آژانس امنیتی حرفه ای که آن را صادر کرده است.

در یک تصمیم 22 صفحه ای، هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای حوزه پنجم در نیواورلئان تصمیم گرفت که گروهی که حکم دولت بایدن را به چالش می کشد احتمالاً در ادعای خود موفق خواهد شد. این افراط گرایی غیرقانونی بود و دولت را از پیشبرد آن جلوگیری کرد.

قاضی کرت دی گفت: «از بلاتکلیفی مالی گرفته تا درگیری‌های محل کار، صرفاً روح نظم به تحولات مالی غیرقابل تصور در ماه‌های اخیر کمک کرده است. نوشته انگلهارت

وی افزود: البته وقتی دستور می آید، اصول مطرح می شود، نمی توان آنها را به دلار و سنت تقلیل داد. منافع عمومی نیز با حفظ ساختار قانون اساسی ما و آزادی تصمیم گیری فردی بر اساس برداشت خود افراد تامین می شود – حتی، یا شاید، زمانی که این تصمیمات مقامات دولتی را ناامید می کند.

همراه او قاضی ادیت اچ. جونز و کایل دانکن پیوستند. هر سه توسط جمهوری خواهان منصوب شده اند.

انتظار می رود دولت بایدن درخواست تجدید نظر کند، اما سخنگوی وزارت دادگستری بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

با این وجود، تصمیم پانل مدار پنجم بعید است که نهایی شود. برخی از چالش‌های پیش روی سفارش در مدارهای دیگر است و پرونده‌ها در حوزه قضایی انتخاب شده به‌طور تصادفی تجمیع می‌شوند. انتظار می رود که دیوان عالی کشور در نهایت در این مورد تصمیم گیری کند.

پرزیدنت بایدن در ماه سپتامبر اعلام کرد که دولت وی به عنوان بخشی از مجموعه اقداماتی برای افزایش نرخ واکسیناسیون و پایان دادن به این بیماری همه گیر که تاکنون جان حدود 750000 آمریکایی را گرفته است، دستور واکسیناسیون صادر خواهد کرد. سایر دستورات برای کارمندان فدرال و پیمانکاران فدرال اعمال می شود.

برخی از کارفرمایان بزرگ قبلاً تصمیم گرفته اند واکسیناسیون را برای کارکنان خود اجباری کنند، از جمله 3M، Procter & Gamble، IBM، Tyson Foods و خطوط هوایی American، Alaska، JetBlue و United. اکثر کارگران رعایت کرده اند، اگرچه تعداد کمتری باقی مانده است.

اعتبار …ارین شاف / نیویورک تایمز

اوکلاهاما سیتی – فرماندار اوکلاهاما این هفته یک مقام ارشد نظامی این ایالت را که از حامیان سرسخت واکسیناسیون کووید بود، برکنار کرد و ژنرالی را جایگزین او کرد که به سرعت دستورات نقض الزامات واکسن فدرال برای پرسنل نظامی را صادر کرد.

فرماندار، کوین استیت، یکی از چندین مقام ایالتی جمهوری خواه در سراسر کشور است که با کارمندان فدرال، پیمانکاران فدرال و دستورات واکسن پرزیدنت بایدن که ارتش را پوشش می دهد مبارزه می کند.

آجودان تازه منصوب دولت، سرتیپ دکتر. ژنرال توماس اچ. مانچینو روز پنج‌شنبه یادداشتی صادر کرد که در آن اظهار داشت: «به این وسیله دستور می‌دهم که هیچ نگهبان اوکلاهاما، علیرغم سایر الزامات فدرال، ملزم به دریافت واکسن کووید-19 نباشد.»

در این یادداشت همچنین آمده است که ایالت به بررسی درخواست‌ها برای امتیاز واکسن ادامه خواهد داد، اگرچه تاکنون تعداد بسیار کمی توسط مقامات نظامی فدرال تأیید شده است. همچنین بیان می‌کند که «هیچ اقدام منفی اداری یا قانونی علیه نگهبانی که از واکسن کووید-۱۹ امتناع کرده است، صورت نخواهد گرفت».

مشخص نیست که آیا سیاست ژنرال مانچینو دستور واکسیناسیون پنتاگون را نقض می کند یا خیر. در ماه اوت، وزیر دفاع، لوید جی. آستین سوم، گفت که همه اعضای ارتش فعال باید فورا واکسن کووید-19 را دریافت کنند. این دستورالعمل شامل اعضای نیروهای مسلح “در حال انجام وظیفه یا در ذخیره آماده با گارد ملی” است.

منبع: وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده. میانگین هفت روزه میانگین یک روزه و داده های شش روز گذشته است. تعداد بیمارانی که در حال حاضر در بیمارستان بستری شده اند، جدیدترین تعداد بیماران کووید-19 است که چهار روز پیش توسط بیمارستان های این ایالت گزارش شده است. گزارش‌های متناقض از بیمارستان‌ها می‌تواند منجر به افت و جهش شود. به دلیل گزارش ناقص بیمارستان ها به دولت فدرال، تعداد بستری شدن در بیمارستان در مراحل اولیه اپیدمی کم است.

آقای استیت با سرلشکر مایکل سی. ژنرال مانسینو پس از برکناری غیرمنتظره تامپسون به عنوان ژنرال آجودان، این یادداشت را صادر کرد.

ژنرال تامپسون، کهنه سرباز 38 ساله و اولین ژنرال سیاه پوست گارد ایالتی ارتش، گفت که آقای استیت بر مقامات ارتش ایالتی فشار می آورد تا از الزامات واکسیناسیون فدرال پیروی کنند و گفت که نقش او هشدار دادن به نیروهای ایالتی است که “عواقب” انکار دستور واکسیناسیون بود.

او گفت که وقتی روز چهارشنبه استاندار با وی تماس گرفت تا او را از دستور آزاد کند، هیچ توضیحی نداد.

ژنرال تامپسون گفت: «این سیاسی است. دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.»

دفتر فرمانداری بلافاصله درخواستی برای اظهار نظر نداد.

ژنرال تامپسون گفت فقدان واکسیناسیون تأثیر منفی بر آمادگی نظامی گارد ملی خواهد داشت. او افزود: «دوست ندارم زمانی که ما نیاز داریم شاهد شکست مارک باشیم.

سرهنگ دوم جف لگلر، افسر روابط عمومی گارد ملی اوکلاهاما، گفت که آقای استیت بر اساس این اصل عمل می کند که “کنترل کامل” ارتش ایالت را در اختیار دارد.

با این حال، این مقام خاطرنشان کرد که اعضای گارد ملی که در مدارس با بودجه فدرال در اوکلاهاما تحصیل می کنند، همچنان مشمول دستورات واکسیناسیون فدرال هستند.

اعتبار …آدام دین برای نیویورک تایمز

تولیدکننده دارو AstraZeneca واکسن کروناویروس خود را به قیمتی غیرانتفاعی در طول همه گیری می فروشد تا بخشی از قولش برای خارج کردن واکسن از بحران باشد.

اما روز جمعه، این شرکت انگلیسی-سوئیسی درآمدهای سه ماهه سوم خود را گزارش کرد و گفت که قیمت گذاری واکسن های خود را آغاز خواهد کرد تا “با سفارش های جدید” سود “معقول” داشته باشد. بر اساس مدل قیمت گذاری فعلی این شرکت، کشورها برای هر واکسن دو دوز AstraZeneca حدود 3 یا 4 دلار می پردازند.

واکسن AstraZeneca بسیار بیشتر از واکسن‌های Pfizer-BioNTech و Moderna، محور اصلی تلاش‌ها برای واکسیناسیون کشورهای فقیر است که بسیاری از آنها با کمبود شدید واکسن مواجه هستند. تا پایان اکتبر، حدود 1.1 میلیارد دوز AstraZeneca به کشورهای با درآمد پایین و متوسط ​​رسیده است.

مدیر اجرایی این شرکت، پاسکال سوریا، روز جمعه به تحلیلگران گفت که AstraZeneca به تدریج به یک “رویکرد سودآور” تغییر خواهد کرد، اما افزود که این شرکت “اطمینان خواهد داشت که این واکسن برای کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​مقرون به صرفه است.” وی جزئیاتی در مورد قیمت جدید ارائه کرد.

سال گذشته، AstraZeneca قول داد که در طول این همه گیری از واکسن خود سودی نبرد، اما این شرکت در مورد اعلام زمان پایان بحران، صلاحدید خود را حفظ کرد. محققان دانشگاه آکسفورد که توسعه اولیه این واکسن را رهبری کردند، گفتند که در بهار سال گذشته با AstraZeneca همکاری کردند زیرا این شرکت با رویکرد کم‌هزینه آنها برای واکسن‌هایشان موافقت کرده بود.

مقامات بهداشتی بریتانیا به سرعت تیم آکسفورد را تأمین مالی کردند. نیک دیردن، مدیر گروه حمایت از بریتانیای عدالت جهانی، در بیانیه ای گفت:

سخنگوی AstraZeneca گفت که AstraZeneca و شرکای تولید آن در سراسر جهان بیش از 1.7 میلیارد دوز از واکسن را تا پایان اکتبر منتشر کرده اند که بیش از 170 کشور را تامین می کند. این واکسن در ایالات متحده رسمی یا موجود نیست.

این شرکت گفت که واکسن آن در پایان سپتامبر 2.1 میلیارد بود. پیش‌بینی می‌شود که درآمد حاصل از واکسن‌ها در سه ماه آخر سال جاری از طریق سفارش‌های غیرانتفاعی موجود باشد و سهم کمی در سفارش‌های جدید و سودآورتر داشته باشد.

جانسون اند جانسون – که مانند AstraZeneca قول داده است واکسن خود را به قیمت غیرانتفاعی بفروشد – انتظار دارد امسال 2.5 میلیارد دلار از واکسن خود به دست آورد. مدرنا که چنین قولی نداده است، از واکسن خود تا 18 میلیارد دلار انتظار دارد. فایزر که برای سود نیز قیمت گذاری شده است، از واکسن خود 36 میلیارد انتظار دارد. این شرکت درآمد خود را با شریک توسعه خود، شرکت آلمانی Bioentech به اشتراک می گذارد.

مشتریان در سراسر جهان به دلیل زمان انتظار خدمات مشتریان خطوط هوایی و روند رزرو مجدد پروازهای لغو شده عزادار هستند. تقریباً حساب رسانه‌های اجتماعی هر شرکت هواپیمایی مملو از داستان افرادی است که ساعت‌ها منتظرند تا با کسی صحبت کنند – حتی در یک روز نسبتاً عادی.

ژیل الکساندر بوسوتیل، مشاوری که به خطوط هوایی کمک می کند تا تجربه مشتری خود را بهبود بخشند، گفت: «این همه جا یک شوخی است.

به گفته بسیاری از خطوط هوایی، آژانس های رزرواسیون و تحلیلگران صنعت، مشکلاتی در مورد کارکنان وجود دارد، اما بستگی به این دارد که چه کسی یا چه چیزی را مقصر بدانید. برخی از خطوط هوایی، از جمله Southwest، اعتراف کرده اند که اخیراً مشتریان را ناامید کرده اند و نیاز به استخدام نمایندگان بیشتری دارند. اما دیگران پیشنهاد کرده اند که دوره انتظار برای اوایل تابستان تاریخ باستانی است که در داستان های مصرف کننده منعکس نمی شود.

اوه، البته، از او مراقبت شده است. عمر مارتینز، وفادار قدیمی جت بلو که وسوسه شده بود خط هوایی را ترک کند، گفت: این تحت کنترل است. در ماه اوت، آقای مارتینز 275 دقیقه را صرف تماسی کرد که یکی از عوامل دروازه به او گفت که فقط می توان از طریق تلفن به او پاسخ داد. اما با صحبت با دوستان و تماشای شبکه های اجتماعی، او هنوز ایرلاینی با همین مشکل پیدا نکرده است.

بسیاری از خطوط هوایی در حال برنامه ریزی برای استخدام هستند، اما مسافران به زودی با زمان انتظار کوتاه تری مواجه خواهند شد و بسیاری از تحلیلگران صنعت به عوامل مختلفی از جمله کمبود کل نیروی کار، مشکلات در استخدام کارگران نسبتاً کم دستمزد و کمبود خطوط هوایی اشاره می کنند. کارایی در جذب کارکنان.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما