بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

کسی نمیتونه بگه من کلن آدم آرومی هستم. کلن زیر گروه 1 اینطوریه. چون از لحاظ کلامی کلن مسلط تر هستند. بعضی بچه ها ارتباط نزدیک تر با مشاور رو بیشتر از این حالت میپسندند. همچنین در هنگام انتخاب درس مورد نظر برای تدریس خصوصی، به تقاضا و کشش بازار نیز دقت نمایید .شما باید بدانید که در بعضی از دروس کشش و تقاضا برای تدریس خصوصی بسیار بالاست و برعکس در بعضی از دروس کشش و تقاضای بازار بسیار بسیار پایین می باشد. اگر توی آزمون با سوالات زیادی مواجه میشین که قبلا توخه دیدین اما نمیتونین حلش کنین یعنی باید روی مهارت تحلیل سوال خودتون کار کنین. تسلط آرش کمالی که یکی از برترین معلم های ریاضی کنکور است ، بر روی مبحث به خوبی در حین تدریس احساس می شود.

مطمئنن همه شما از سختی های کنکور به خوبی آگاه هستیدو میدونید شخصی که در این آزمون جزو رتبه برترهای لقب میگیره حتما ویژگی های منحصر به فرد و از اون مهم تر سخت کوشی فوق العاده ای داشته است. ساده ترین راه حلش اینه که قبل ازینکه بریم سر جلسه ازمون از خودمون ازمون بگیریم. چطوری توی خونه از خودمون آزمون بگیریم؟ اما چه سوالایی توی تحلیل آزمون مهم هستند؟ درس عربی به نسبت درس مهم و سرنوشت سازی است و معمولاٌ داوطلبان در آن ضعف دارند. مشاوره حضوری نیاز به یک آموزشگاه داره، برای همین معمولا مشاورین حضوری، سن های به نسبت بالاتر و اختلاف سنی بالاتری با شاگرد دارن. همانطور که بالاتر نیز گفته شد، در صورت نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا برنامه های درسی ایشان، بر اساس شرایط گارانتی ذکر شده، هزینه واریزی شما بازگشت داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه فقط به همان شماره حساب یا شماره کارت بانکی که در ابتدا با آن پرداخت کرده اید بازگشت داده می شود. دقت فرمایید که در این حالت برای محاسبه تعداد روزهای برنامه دریافتی و بازگشت هزینه، صرفا دریافت برنامه ملاک بوده و در صورت عدم تمایل دانش آموز به اجرای آن برنامه درسی یا در صورت اجرا نکردن برنامه دریافتی به هر دلیل، مسئولیتی به عهده مشاور نخواهد بود و هزینه مربوط به آن برنامه و تعداد روزهای درج شده در آن تحت هر شرایطی کسر خواهد شد. یسری وقتا هست که از خدا فقط به عنوان یه وسیله بای پیشبرد اهداف خودمون استفاده میکنیم. خیلی وقتا انتخاب مسیر زندگی منطقی نیست. برای خرید کتاب کنکور، اگر سطح خوبی در درس زبان انگلیسی ندارید، می توانید از کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز استفاده کنید. بنابرین دانش آموز یا داوطلبی که هنوز تجربه شرکت در کنکور را نداشته یا حداکثر یک یا دو بار در کنکور شرکت کرده و البته هنوز رتبه خوبی کسب نکرده، باید از تجربیات رتبه های برتر و مشاوران برتر کنکور استفاده نماید، در غیر اینصورت داوطلب باید بارها منابع مختلف و روش های مطالعه و تست زنی متعدد و مسیرهای گوناگون را شخصا تجربه کند تا پس از صرف وقت و انرژی زیاد شاید بتواند منابع و روش های صحیح و مسیر درست را پیدا کند.

مشاورین ما پس از صحبت با شما از عواملی که باعث اتلاف وقت و کاهش ساعت مطالعه مفید شما می شوند اطلاع پیدا کرده و راه حل های لازم برای مقابله با این موانع و افزایش ساعت مطالعه برای کنکور را بطور دقیق و کاملا شخصی سازی شده به شما ارائه خواهند داد. اما اگه رتبه برتری رو پیدا کنین که مسئولیت پذیر باشه، (معمولا اینجور مشاورا تعداد زیادی شاگرد ندارن و معروف هم نیستن). نکته: با توجه به اینکه کار اصلی شون مشاوره است اگر زمان داشته باشن و مسئولیت پذیر باشن خیلی خوب پیگیری میکنن. طبق محاسبات برناتو، در بدبینانه ترین حالت ممکن برای یادگرفتن کل محتوای کنکور برای قبولی پزشکی، شما به 700 ساعت زمان نیاز دارید. به همین اطر برنامهریزی کنکور باید به گونه انجام شود که در ابتدا آسان و به مرور زمان سخت شود.

طبیعی است که برای استفاده از خدمات مشاوره ای لازم است هزینه ای را پرداخت نمایید. با هزینه یکسان، تعداد جلساتی که شاگرد میتونه با مشاور صحبت کنه حداقل دوبرابر مشاوره غیر حضوری هست. یک مشاور کنکور خوب علاقه مند است که موفقیت شما را ببیند و تمام تلاشش را برای دیدن چنین صحنه ای می کند.از همه ی آگاهی ها و اطلاعاتش برای پیشرفت شما استفاده میکند. ممکنه یه مطلبی رو شما خونده باشین اما سر ازمون نتونین خوب یاداوری کنین. نظرسنجی ها نشان می دهد که حاصل تلاش این مشاور تحصیلی، کسب چند رتبه دو رقمی و سه رقمی و چندین قبولی در رشته های خوب دانشگاههای تهران است. اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از بهترین رشتههای تجربی در یکی از بهترین دانشگاههای ایران را دارید، بهتر است برای برنامه ریزی کنکور ، به بهترین مشاوره کنکور تجربی مراجعه کنید. به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند.

را به شما آموزش دهد و بر عملکرد شما نظارت مداوم داشته باشد. در ادامه مطالب همین صفحه به آموزش برنامه ریزی درسی خواهیم پرداخت و طریقه برنامه ریزی برای کنکور را به شما یاد خواهیم داد. اگر مشاور نتواند بدرستی به سوالات شما پاسخ دهد و در انتخاب دوره های مورد نیاز کمکتان کند بهتر است بدنبال بهترین مشاور کنکور باشید تا بتوانند نیازهایتان را برآورده کنند. رشته های تاپ تو کشور ما محدودن و عده زیادی هم طرفدارش هستن. موقع نتایج که میرسه اسامی قبولی هاشون رو هم منتشر میکنن. آیا کسی که تاکنون حتی یک بار در طول استخر شنا نکرده می تواند مربی شنای خوبی برای شما باشد؟ با انتخاب و مطالعه بهترین منبع دین و زندگی کنکور به خوبی می توانید از درس دینی نتیجه دلخواه را به دست بیاورید. مشاور باید با منابع کمک آموزشی کنکور آشنایی داشته و منبع کمک آموزشی مناسب برای هر درس را با توجه به شرایط شما معرفی نماید. در انتخاب منبع مناسب، سطح داوطلب است که اهمیت دارد. آرامش هم که نباشه زندگی کردن ممکن نیست. نباید از حل کردن مسائلی که راه حل شون سخته خسته بشین.

شاید شما با خود اینگونه تصور کنید که یک مشاور تکنیک ها را می شناسد و قطعا قبل از ورود به دانشگاه ممکن است با این تکنیک ها آشنا نبوده باشد. در طول سال ممکنه به دلایل گوناگون روحیه و انرژی خودتون رو از دست بدید و نمیتونید مثل قبل به روند خوب مطالعاتی خودتون ادامه بدید. این شخص باید با تمامی سراشیبی هایی احتمالی که در طول مسیر کنکور برای یک داوطلب کنکوری میتونه پیش بیاد رو به خوبی بشناسه و خودش هم با این عوامل مخرب رو به رو شده باشه. مفهوم درس به خوبی بیان می شود و مطالب چند بار بهترین مشاوران کنکور ساری تکرار می شوند. بیان آرش کمالی معمولا نیز همانند بسیاری از دبیر های دیگر یکنواخت است. آنچه شما در کتاب های تست خود تجربه می کنید همیشه همانند کنکور و دقیقاً مشابه آن نخواهد بود. دوست عزیز اینجا برای تبادل اطلاعات بین معلمان ایران و دانش آموزان ایران و همچنین راهنمای مشاوران کشورمون هست اگر تحلیلی و تجربه ای داری در اختیار همه دوستان بذار بدون این که بی احترامی کنید. انسان در هر کاری که هنوز فاقد تجربه کافی است قبل از شروع باید با افراد باتجربه و متخصص در آن زمینه مشورت کند.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما