بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک

چرا که داشتن آگاهی درست از نقاط قوت و ضعف در دروس مختلف کنکور ارشد مهندسی شیمی، می تواند کاملا مسیر برنامه ریزی شما را مشخص کند و در طول زمان هم با بررسی این نکات و همچنین آنالیز مقدار پیشرفت می تواند جهت دهی مناسبی به برنامه شما بدهد. هر چقدر که در طول مدت مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی، نکات گفته شده را رعایت کرده باشید کار شما برای جمع بندی راحت تر خواهد بود. تا این قسمت از توضیحات، تقریبا مقدمات داشتن برنامه ریزی مناسب برای کنکور ارشد مهندسی شیمی را متوجه شده اید؛ اما می توان گفت اصلی ترین بخش موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد، همین برنامه ریزی است. به نظر من اگه آن ها بهینه تر می خوندند و درسارو واقعا می فهمیدند، خلاصه نویسی می کردن و تکنیک های مطالعه رو که مشاور بهشون می گفت رو رعایت می کردند خیلی بهتر نتیجه می گرفتند. تنها رمز موفقیت من انگیزه ، برنامه ریزی و تلاش مداوم است. من این وسواسو دارم تو پوششی که میزنم دوباره میخوام تمام تست های نزده دفعه قبلی ر بزنم بعدشما گفتید پوششی دو یا ۳مرحله قبل خب وقتی میریم بخش ۴ اون ۲ یا ۳ مرحله ر باهم انجام بدم یا نه یکی ر یبار انجام بدم مثلا مرحله ۱ بعد روز بعد مرحله پوششی ۲ و در مورد نزده ها پوششی هم بگید لطفا که کی بزنم تا تمام تست های اون بخش زده بشه ؟

ثبات مشاور کنکور

آخه نمیخوام تستاموواسه نیمسال دوم نگه دارم نمیشه واضظرابم بیشترمیشه راهنماییم کنین توروخدادعاتون میکنم شب وروزم زهرماره به خدا. پس اعتماد به نفس داشته باشید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که هر مروری هم نمی تواند قبولی شما را در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی تضمین کند. ضمن اینکه در این قسمت از پنل، زمان اتمام مطالعه هر کتاب به شما داده می شود و شما می توانید متوجه شوید با زمانی که در هر روز برای مطالعه روزانه خود اختصاص می دهید تا چه زمانی می توانید یک دور منابع کنکور ارشد مهندسی شیمی را بخوانید و مرور مجدد این دروس چقدر طول خواهد کشید. در پنل هوشمند مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام این امکانات برای کمک به برنامه ریزی بهتر در نظر گرفته شده که در عکس های زیر می توانید مشاهده کنید. با توجه به این که یادگیری در افراد مختلف متفاوت است، این نکته هم می تواند اهمیت داشته باشد که در کدام بخش از روز، یادگیری برای شما بهتر اتفاق می افتد.

خود داوطلب: این که پیش زمینه داوطلب و رشته تحصیلی و دانشگاه تحصیلی او چه بوده است، مسلما در نقاط قوت و ضعف، زمان و شرایط برنامه ریزی تاثیرگذار خواهد بود. به صورت کلی باید زمانی که برای هر درس در برنامه ریزی می گذاریم، متناسب با اهمیت آن در کنکور کارشناسی ارشد ممهندسی شیمی باشد؛ اما ممکن است داوطلب در درسی که از اهمیت بالایی برخوردار است، قوی باشد که در این صورت می تواند با یک نسبت درست، از ساعت مطالعه این درس کم کند و به بقیه ی دروس اختصاص دهد. برای مشاهده اطلاعات دفترچه کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی و ضرایب دروس کلیک کنید. پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون سراسری لازم است به توضیحاتی که سازمان سنجش در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته به آن می پردازد دقت کنید و مدارک مورد نیاز شرکت در آزمون را تهیه نمایید. کتاب هایی که در بالا معرفی شدند بر اساس اولویت بوده و اگر یکی از کتاب های کمک آموزشی در هر درس را دارید نیاز به تهیه منابع دیگر نیست. البته می توانید دی وی دی های آموزشی فیزیک کنکور این اساتید را هم تهیه نمائید. در تصویر زیر می توانید این قابلیت پنل مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام را مشاهده کنید.

با پنل مشاوره و برنامه ریزی مهندسی شیمی 3گام در یک زمان مشخص و در مقایسه با داوطلبی که خودش برنامه ریزی انجام داده است می توانید هم به میزان بیشتری مطالعه کنید و هم تعداد مرورهای بیشتر و مناسب تری داشته باشید. گاهی ممکن است برنامه ای در نگاه اول بسیار خوب باشد و داوطلب حس کند بدون احساس فشار می تواند کاملا آن را اجرا کند؛ اما با یک بررسی اجمالی ممکن است متوجه شود برنامه او تا زمان کنکور تمام نخواهد شد و حتی یک بار هم نمی تواند دروس را مرور نماید. شهاب اناری در کنکور سال 1376 توانست رتبه اول کنکور سراسری و آزاد را کسب کرد و در رشته پزشکی به ادامه تحصیل پرداخت. در واقع مهم نیست چقدر استعداد و یا چه مقدار پیش زمینه در دروس مختلف دارید و یا چند ساعت مطالعه بیشتر نسبت به دیگر داوطلبان کنکور ارشد مهندسی شیمی داشته اید، در نهایت موضوعی که باعث تمایز شما از دیگر داوطلبان می شود، مرورهایی است که انجام داده اید. مرور: در مورد اهمیت داشتن مرور در برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی به تفصیل صحبت شد.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
کتاب کار ریاضی: بهبود مهارت‌های ریاضی با انتشارات پویش
Welcome to the Exciting World of Real Estate Canada
Welcome to the World of House for Sale in Canada!
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما