بازی Pes 2022 برای ویندوز 7 • دانلود رایگان

بازی کامپیوتری کم حجم عنوان Castle Crashers یکی از همین آثار است که به خاطر گیمپلی مفرح و پر زد و خوردش، میان کاربران استیم طرفداران بسیار زیادی دارد و با اینکه نزدیک به ۸ سال از عرضهی آن میگذرد، هنوز هم از محبوبیت آن کاسته نشده است. بازی مورد نظر ما، دو نسخه از Steamworld Dig هستند که جزو آثار مطرح ژانر مترویدوینیا به حساب میآیند. این یکی از بهترین سایت هایی است که به راحتی می توانید بازی های مورد علاقه خود را در آن دانلود کنید. در این بازی باید تمام اتومبیل هایی که در مقابل شما قرار می گیرند را نابود کنید. با عبور از هر مرحله در این بازی می توانید اتومبیل های پر قدرت تری برای خود تهیه کنید و از بازی خود لذت بیشتری ببرید. همچنین می توانید در سطح های بالا تر این بازی اتومبیل های بهتری برای خود تهیه کنید و به بازی با آن ها بپردازید. برای گیمرها ، ما با بهترین وب سایت ها برای دانلود رایگان بازی های کامپیوتر در اینجا هستیم. HumbleBundle سایتی نیست که بتوانید بازیهای رایگان را از آن دانلود کنید. Super Meat Boy از بهترین بازیهای کم حجم استیم است که فقط ۳۰۰ مگابایت از فضای شما را به خودش اختصاص میدهد اما به احتمال زیاد تا مدتها روی سختافزارتان باقی خواهد ماند.

دانلود بازی های جدید

بازی کامپیوتری کم حجم هوش مصنوعی پیشرفته به کار رفته در PES 2017 تجربه جدیدی را برای شما از مسابقات پرهیجان فوتبالی رقم خواهد زد، چرا که با وجود هوش تطابق پذیر این بازی احتمالا شما مسابقات سختی را پیش روی خواهید داشت! حدود سه چهار سال پیش بود که یک تبلیغات گسترده برای بازی زولا در کمپینهای تبلیغاتی به راه افتاد. این بازی نقش آفرینی دهه ۱۹۹۰ پیش درآمد نمونههای شاخص پس از آن است و در نوع خود کمی کلاسیک است. بنابراین ، در این مقاله ، برخی از بهترین سایت ها برای دانلود رایگان بازی ها را لیست می کنیم. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد! برای آشنایی با این بازی و نحوه دانلود آن، تا آخر این مقاله از مجموعه مقالات دانلود بازی سایت ایموجو همراه باشید.

شیوهی کلی دوتا 2 به این صورت است که دو تیم ۵ نفره در مقابل یکدیگر قرار میگیرند و باید برای رسیدن به هدف نهایی، تخریب نقطهی اصلی یکی از تیمها، به مبارزه بپردازند. این یکی از بهترین وب سایت ها است که می توانید همه بازی های خود را به صورت رایگان در رایانه خود دانلود کنید. این یکی از بهترین سایت هایی است که بهترین بازی ها را به صورت رایگان در رایانه خود دریافت می کنید. هم اکنون می توانید بازی Running With Rifles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. TUNIC نام یک بازی مورد انتظار و جدید و جالب و جذاب و هیجان انگیز در سبک ماجراجویی اکشن زیبای ایزومتریک معمایی خشونت آمیز جنگی با موسقی متن بسیار زیبا و فوق العاده می باشد که هم اکنون به صورت مستقل در حال توسعه می باشد و قرار است به زودی از طریق فروشگاه دیجیتالی Steam منتشر شود و در دسترس بازیکن ها قرار بگیرد . چه کسی در میان شما کاربران است که هنوز بازی فوق العاده موج سواران مترو را که یک بازی محبوب گوشی های Android و iOS بوده را نمیشناسد! بازی فوق العاده محبوب و رایگان Fortnite Battle Royale که به صورت رایگان توسط کمپانی Epic Games برای ویندوز ۱۰ کامپیوتر و همچنین کنسول ایکس باکس وان منتشر شده است.

این بازی رایگان و بی نظیر را از دست ندهید و با دانلود آن به صورت رایگان و تجربه کاربری بازی آنلاین آن با ۹۹ کاربر دیگر تجربه یک بازی هیجان انگیز در سال ۲۰۱۸ را داشته باشید. در این بازی می توانید بسیاری از زمین های پر هیجان را تجربه کنید و از بازی در آن ها لذت ببرید. این سایت به خاطر مجموعه عظیمی از بازی هایی که دوست دارید روی رایانه خود انجام دهید مشهور است و همه بازی ها در اینجا رایگان است. با این حال ، تنها نقطه ضعف این است که این سایت فقط بازی های کلاسیک دارد که بر روی یک رایانه سطح پایین اجرا می شوند. بازی های کم حجم گرافیگ ساده و روانی دارند و بر روی انواع نسخه های ویندوز قابل نصب هستند و همچنین با حداقل توانایی سیستم بالا می آیند. علاوه بر این، وجود انواع سلاحهای انفجاری نیز در این بازی نقشی کلیدی را در تعیین سرنوشت جنگها بازی خواهند کرد. معاملات فروش دیوانه کننده است و گهگاه ۸۰٪ تخفیف برای بازیهای برتر دریافت خواهید کرد. این بازی یکی از بزرگترین بازیهای دیوانه کننده در تاریخچه رایانه خواهد بود.

Paladins در سال 2016 عرضه شد و در این چند سال از محبوبیت و جایگاه ویژه ای در میان گیمرها برخوردار است. از سال ۲۰۱۱ که استودیوی Bluehole بازی TERA را عرضه کرد، بهروزرسانیهای زیادی برای آن منتشر شد و توسعهدهندگان سعی کردند با آپدیتهای مختلفی مخاطبان را راضی نگه دارند. این که یک بازی ایرانی این چنان بین تنوع بازیهای دنیا توانسته نامی را برای خودش دست و پا کند، مایه مباهات است. پس اگر یک لپ تاب یا کامپیوتر دارید، میتوانید از این بازی لذت ببرید. با رعایت قوانین در این بازی می توانید امتیاز کسب کنید و سطح خود را بالا ببرید. این سایت یک منبع بازی آنلاین رایگان است که لیست بازی ها ، بارگیری و بررسی بازی ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد که پس از بازدید از سایت با آنها آشنا خواهید شد. این وب سایتی است که ترفند ها و تقلب هیا بازی ، حالت ها ، رفع مشکلات و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در آنجا ، همه بازی ها با استفاده از ClamAV بارگیری می شوند ، بنابراین ایمن و سریع هستند. برای وارد شدن به هریک از سایت ها کافیست عنوان سایت را در گوگل جستجو کنید.

خوب ، Best Old Games یکی از بهترین وب سایت هایی است که می توانید برای دانلود بازی های کلاس بندی قدیمی از آنها دیدن کنید. همچنین سیستم شخصی سازی کاراکترها هم جذابیت خاص خود را دارد و بازیکنان قادر هستند شخصیت خود را آنطور که دوست دارند و بازی به آنها اجازه میدهد، خلق کنند. اگر Skyrim بیشتری میخواهید، خوشحال میشوید اگر بفهمید توسعه Heroes of Skyrim برای بستههای The Elder Scrolls: Legends در ۱۵۰ کار سنتی قرار گرفته، برخی از آنها هم شامل چهرههای آشنایی چون Aela the Huntress و J’Zargo and Delphine هستند. Dota Underlords در استیم بهصورت رایگان در دسترس قرار دارد و بر اساس حالت Dota Auto Chess، که آن هم بر اساس دوتا 2 ساخته شده، توسعه یافته است. این عنوان توسط CCP گیمز توسعه یافته و اولین باری در آمریکای شمالی و اروپا در سال ۲۰۰۳ عرضه شد. این بازی در سال 2015 ارائه شد و موضوع داستان آن نبرد و جنگ کشتی ها می باشد. این بازی کم حجم کامپیوتری از بازی های جدیدی است که در سال 2017 توسط شرکت Runner Duck ساخته و به بازار عرضه شد. Papers, Please فقط ۱۰۰ مگابایت از حجم کامپیوتر شما را به خودش اختصاص میدهد و از بهترین بازیهای کم حجم در پلتفرم استیم به حساب میآید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به رشد و موفقیت بیشتر دست پیدا کنید!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
سایت اصلی نات کوین: جایی برای کسب و کارهای نوظهور!
بررسی نات کوین: ابزار جدیدی برای تجارت الکترونیک
شرط بندی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
تماس با ما