کاهش ۲۰ درصدی سفرهای غیرضروری طرح ترافیک تهران پس از افزایش ساعات

[ad_1]

شیوع کرونا طی دو سال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأثیر گذاشته است و اکنون در سال 1400 و در اوج شیوع کرونا، هر از چند گاهی طرح حمل و نقل تهران لغو می شود تا به حمل و نقل عمومی و ازدحام خودروها فشار وارد شود. مترو و اتوبوس این روش باید کاهش یابد.

پارسال مثل 1400 طرح حمل و نقل تهران برای چند روز متوقف شد. سال گذشته ستاد ملی کرونا با هماهنگی مسئولان شهری برای کاهش استفاده عمومی از وسایل نقلیه عمومی و کاهش شیوع این بیماری، طرح حمل و نقل را برای چند روز لغو کرد.

لغو طرح حمل و نقل تهران

مسئولان معتقدند لغو طرح ترافیک تهران می تواند از ازدحام در مترو، اتوبوس و دیگر کاروان های حمل و نقل عمومی بکاهد و در نتیجه از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کند.

کاهش ۲۰ درصدی سفرهای غیرضروری به تهران پس از افزایش ساعت طرح ترافیک [به روز رسانی] – نوامبر 1400

گامجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افزایش ساعات تردد گفت: این درصد از محدوده طرح ترافیک خارج شده است.

وی افزود: بسیاری از شهروندان از کاهش ساعت تردد در پایتخت به دلیل کاهش ساعات تردد گلایه داشتند و برخی هم اکنون انتقاد می کنند که چرا ساعت طرح ترافیک افزایش یافته است اما در مجموع این موضوع بر اساس اقداماتی است که نمایندگان حوزه سلامت انجام داده اند. گفت. کاهش ساعات طرح ترافیک تاثیر چندانی در کاهش کرونا نداشته است و شهرداری نیز مانند پلیس راهنمایی و رانندگی با رفع محدودیت ها موافقت کرده است.

شهرداری تهران تغییر زمان اجرای طرح ترافیک را از روز دوشنبه اعلام کرد [به روز رسانی] – نوامبر 1400

روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد:

در مرحله اول و قبل از شروع به کار مجدد دانشگاه ها و مدارس، از 10 آبان ماه 1400، زمان شروع برنامه ریزی حمل و نقل و کنترل آلودگی هوا از ساعت 8:30 به 7:30 و ساعت تعطیلی از ساعت 16 تغییر می کند. 17.

در مرحله دوم، پس از راه اندازی مجدد دانشگاه ها و مدارس، ساعت اجرای طرح ترافیک و منطقه کنترل آلودگی هوا بر اساس شرایط پیش از فوران (طبق توافق قبلی) تغییر می کند. ساعت 6:30 تا 19 در شش ماهه اول سال و 6:30 الی 18 در شش ماه دوم سال بسته به ساعت برنامه ریزی حمل و نقل و کنترل آلودگی هوا در تهران.

روتر می داند
نمایش طیفی از طرح های ترافیکی و طرح های زوج و فرد در تهران و مسیریابی بسته به دو طرح دارای قابلیت روتر خوبی است. همچنین می توانید با افزودن آدرس انتخاب شده در زمان پیدا کردن نقشه صرفه جویی کنید.

ساعت برنامه ریزی ترافیک از دهم آبان ماه تمدید می شود [به روز رسانی] – نوامبر 1400

معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران درباره طرح ترافیک گفت:

در فاز اول از 19 آبان ساعت تردد صبح ها از ساعت 8:30 الی 7:30 و گاهی از ساعت 16 الی 17 عصر تغییر می کند. در مرحله بعد از روز بازگشایی مراکز آموزشی در همان روز بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت از ساعت 7:30 صبح تا 6:30 صبح و از ساعت 17:00 به ساعت 18:00

تغییر ساعت طرح ترافیک از فردا [به روز رسانی] – اوت 1400

همچنین ساعت کاری کارکنان برای اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از ساعت 8:30 الی 16 تغییر می کند.

در این تغییر ساعت، شهروندان می توانند پس از ساعت 14:30 از دو حوزه برنامه ریزی حمل و نقل و کنترل آلودگی هوا آزادانه خارج شوند.

اهالی طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا پس از ساعت 14:30 به دو محدوده فوق دسترسی رایگان خواهند داشت.

طرح حمل و نقل تا 20 آگوست لغو شد [به روز رسانی] – اوت 1400

به گفته معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران، اجرای طرح حمل و نقل از روز دوشنبه 25 مرداد لغایت 30 مردادماه لغو شد. همچنین کلیه مراکز معاینه فنی در روز مشخص شده تعطیل است.

سید مناف هاشمی با اعلام لغو طرح حمل و نقل در تهران گفت: شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و حمل و نقل در خصوص لغو طرح حمل و نقل امروز با حضور اعضا و با حضور معاون حمل و نقل و حمل و نقل برگزار شد. حمل و نقل.”

وی در ادامه با بیان اینکه در تعطیلات پیش رو اجرای طرح حمل و نقل را نداریم، افزود: اجرای طرح حمل و نقل از روز دوشنبه 25 مرداد تا 30 مرداد ماه لغو شد و همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در محدوده تعطیل هستند. روز ذکر شده است.”

طرح حمل و نقل در تهران از فردا اجرا می شود/ بر خودروهای فاقد معاینه فنی قانون اعمال می شود [به روز رسانی] – اوت 1400

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران اعلام کرد:

در این ایام تعطیل و طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح حمل و نقل نداریم، اما این طرح از فردا اجرایی می‌شود و رانندگان تهرانی باید نسبت به این مشکل آگاه باشند و تردد خود را مدیریت کنند.

رانندگان به اطلاع می رساند از فردا ثبت تخلفات به روال قبلی خود باز می گردد و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه خواهند کرد.

اجرای طرح حمل و نقل در پایتخت به روز یکشنبه موکول شد [به روز رسانی] – جولای 1400

شهرداری تهران اعلام کرد:

با توجه به پیشنهاد ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی ادارات تهران از سه شنبه 30 تیرماه تا یکشنبه 2 مردادماه، طرح حمل و نقل در این مدت اجرا نمی شود.

زمان اجرای طرح حمل و نقل تغییر کرد [به روز رسانی] – جولای 1400

معاون شهردار تهران اعلام کرد:

برای رفاه حال شهروندان اجرای طرح حمل و نقل از ساعت 8:30 صبح روز شنبه آغاز و قطارها از ساعت 13 به صورت رایگان از طرح خارج می شوند.

شایان ذکر است ساعات کاری ادارات اجرایی و نمایندگی طبق مصوبه وزارت کشور از ساعت 7 صبح به 13 تغییر یافته است.

لغو طرح حمل و نقل تا پایان ماه مبارک رمضان [به روز رسانی] – اردیبهشت 1400

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد:

لغو و بسته شدن طرح حمل و نقل تاثیر چندانی بر کاهش تردد در بخش های مترو و اتوبوس نداشته است. لغو طرح حمل و نقل تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. از 25 روال عادی طرح حمل و نقل اجرا و اجرا می شود. مردم در این هفته نیز از سفرهای غیرضروری به مرکز تهران رعايت و پرهيز کنند.

طرح حمل و نقل پایتخت از روز شنبه مجددا اجرایی شد [به روز رسانی] – اردیبهشت 1400

معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد:

با پایان یافتن مهلت انصراف از روز شنبه، این طرح از ساعت 9 صبح الی 16 در مناطق اعلام شده اجرا می شود.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح حمل و نقل از پنجم اردیبهشت ماه لغو و تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما