پایگاه جامع اطلاع رسانی آموزش و پرورش استثنایی کشور خانه

آموزش پرورش

تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به وزارت آموزش و پرورش، شامل بازگشایی مدارس، قوانین تعیین شده برای مدارس، طرح های راه اندازی شده و … برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش  «کتاب جامع آزمون‌های استخدامی» و برای موفقیت در مرحله مصاحبه «کتاب جامع از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش» را مشاهده کنید.

با توجه به لزوم گسترش دولت الکترونیک در ایران، تمامی وزارت خانه های کشور اقدام به راه اندازی سایتی به منظور ارائه خدمات به کاربران خود نموده اند. سایت medu.ir یکی از سامانه های است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور در حال فعالیت بوده و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می کند. سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد. همچنین تمامی مهد کودک‌ها باید برای فعالیت خود از وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیرند. وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، دارای جداسازی جنسیتی از پایین‌ترین مقطع است و آموزش آن، مفاهیم مذهبی (دین رسمی کشور) را به همراه دارد.

کشور شاهنشاهی ایران[ویرایش]

سامانه اتوماسیون اداری و مکاتبات از جمله سامانه های ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش کرده است که امکان دسترسی به مکاتبات اداری را فراهم نموده است. کاربران می توانند به منظور ورود به سامانه اتوماسیون اداری، با نام کاربری و رمز عبور خود از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir، به سامانه اتوماسیون اداری وارد شوند. برای مشاهده اصلاحیه چهارم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه سوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه دوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید.

آموزش پرورش

در نهایت پس از گذراندن دوره کارشناسی که 4 سال می باشد، به عنوان معلم در آموزش و پرورش مشغول به کار می شود. آزمون استخدام آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود، و ثبت نام آن نیز از ۱۰ الی ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در جریان است. متقاضیان محترم آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ برای تهیه بسته ویژه عمومی آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ در حیطه عمومی، بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ✔️ مطابق متن مقاله در این سایت امکاناتی مانند دریافت فیض حقوقی فرهنگیان، دسترسی به سامانه تایید مدرک تحصیلی، سامانه ثبت نام کتب درسی و … وی همچنین در اشاره به آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش اذعان کرد که بیش از ۲۸ هزار معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰ استخدام خواهند شد. 2در حال حاضر، شما به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شده و می توانید از هر یک از خدمات این سایت استفاده نمایید.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

از طریق مراجعه به سایت medu.ir امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سایت آموزش و پرورش وجود دارد. برای دسترسی به آرشیو اخبار آموزش و پرورش و مشاهده اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش به صفحه «اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش» مراجعه نمایید. با فعال‌سازی این خدمت، نیازی به بررسی چندباره این صفحه نیست و به محض انتشار اخبار مهم، از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن مطلع می‌شوید!

  • از طریق مراجعه به سایت medu.ir امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سایت آموزش و پرورش وجود دارد.
  • برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش  «کتاب جامع آزمون‌های استخدامی» و برای موفقیت در مرحله مصاحبه «کتاب جامع از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش» را مشاهده کنید.
  • ثبت نام و شرکت در این آزمون با داشتن مدرک دانشگاهی حداقل فوق دیپلم امکان پذیر می باشد.

علاقه مندان به فعالیت در عناوین شغلی آموزشی وزارت آموزش و پرورش می توانند از طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون استخدامی که به منظور جذب نیروی مورد نیاز این ارگان برگزار می گردد، شرکت نمایند. لازمه نام نویسی داوطلبان، دارا بودن شرایط تعیین شده به صورت عمومی و تخصصی می باشد به طور دقیق در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمع آوری شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط  استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ آشنا کنیم. لازم به ذکر است که شرایط عمومی جهت ثبت نام  آزمون دبیری آموزش و پرورش  و همچنین هنرآموزی و آموزگاری با یکدیگر یکسان می باشد.

اخبار استان ها

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۳۱ هزار معلم در وزارت آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش اقتصاد آنلاین، نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود. فرایند مصاحبه یک هفته بعد از اعلام نتایج انجام می‌شود و حد نصاب های ۳۰ تا ۶۰ برای مصاحبه دعوت می‌شوند. صحرایی در اولین جلسه پرس و پاسخ خود در حضور خبرنگاران در خصوص جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش چهار محور اصلی جذب نیروی در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ را تبیین نمود. ✔️ راهنمای کامل ورود به سایت آموزش و پرورش و استفاده از خدمات این سایت در متن مقاله قرار گرفته است. فرد پس ار ورود به سایت medu.ir می بایست مطابق راهنمای تصویری اقدام نماید.

آموزش پرورش

در این سامانه دانش آموزان می توانند اقدام به ثبت نام در کتاب های درسی به صورت تکی و گروهی کنند. مواد آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ به ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم می‌شود. ۳) فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی را ندارند.

آموزش پرورش

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما