محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار

[ad_1]

فرارو- حسین امیرعبداللهیان وزیر امور حساس ظهر روز چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از دیدار با وزیر خارجه سلطنت عمان گفت: «مذاکرات وین به مرحله ای رسیده است و ما امروز نیز برای مناسبات دوجانبه در موضوعات مختلف مسائل منطقه ای و از جمله جلسات مذاکرات وین را با و پادشاه مصر از شهر بیرون رفت و در خانه خداوند ساکن شد.

او با تاکید بر همه موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: «من در مونیخ و همکار آقای دکتر باقری در وین به صراحت به طرف غربی در ملاقات های دیپلماتیک و همچنین جوزف بورل هماهنگ کننده اتحادیه اروپا، باید به دروازه‌های خانه یهوه خدایت بروی و نان صحرا بخوری.»

و پادشاه مصر به پادشاه گفت: اینک من به تو دلی دانا و دانا داده ام.

او کرد توضیح: «ما کماکان مستقیم نمایندگان نماینده ارشد ایرانی را با نمایندگان 1 + 4 در وین داریم و از طریق آقای مورا نماینده اتحادیه اروپا گفتگو و تبادل non-paper نماینده آمریکا با نماینده جمهوری اسلامی ایران هم تبادل پیام ها انجام می شود. شود . »

امیرعبداللهیان افزود: پیامهای زیادی را از دولت آمریکا مبنی بر گفتگوی مستقیم دریافت می کنیم برای ما مهم است که چه نفعی در این گفتگو خواهد بود و آیا آینده متفاوتی از آنچه در مجلس حاضر است روی داده است و آیا وجودی فراتر از این وجود خواهد داشت. »

رئیس گفتگاه گفت: «« ولی تا این لحظه عم مثنیده این نیت عملی حسن نیت خود را به عمل نیاوره عمل خود به است.

امیرعبداللهیان گفت: «ما در جلسات مجمع وین خوشبین هستیم و امیدواریم که موضوعات مهم و باقیمانده در با واقع طرف غربی طی روزهای آینده به نتیجه برسد و از تلاشی که در بیش از 9 ماه گذشته در بیان این نتیجه حاصل شود. با تشکر از شما برای تمام اطلاعاتی که به معنای کامل کلمه دریافت کرده ایم.

و پادشاه اسرائیل با تمامی مردم سرزمین مصر به اورشلیم رفت.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما