فروش انواع اتصالات رده ۴۰ بنکن در ایران ساناپرس

اتصالات بنکن رده 40 از جمله پرکاربردترین اتصالات برای تاسیسات و سیستم موتورخانه می باشد که از این اتصالات برای سیسم های نفت و گاز نیز استفاده می شود . ریترن (RETURN) زانوی مانیسمان با زاویه 180 درجه می باشد که در سبد کالایی اتصالات مانیسمان بنکن نیز موجود می باشد . از آنجا که مجموعه پایپ کالا نماینده و وارد کننده اصلی اتصالات مانیسمان بنکن در ایران است امکان ارائه تخفیف ویژه می باشد.

برای ساخت اتصالات مانیسمان بنکن (Benkan) از فولادِ گرید A234 GR WPB استفاده می‌شود. با توجه به نوع زمینه مصرف آن ها، در رده های مختلف تولید و توزیع می‌گردد. اتصالات بدون درز به طور مستقیم از لوله های مانیسمان تولید می شوند. به نحوی که با اعمال گرما و فشار در دستگاه ها و قالب های مخصوص لوله ها به انواع اتصالات مانیسمان تبدیل می شوند. در آخرین مرحله تولید نیز جهت جلوگیری از زنگ زدگی اتصالات، داخل و خارج آن ها را رنگ مشکی می زنند.

چه سایزهایی از زانو جوشی رده ۴۰ در اتصالات گاز آریا تولید می شوند؟

هدف از طراحی سایت اینترنتی بازار اتصال، ارائه اطلاعات صحیح، لازم و کافی به مشتریان گرامی و همچنین سهولت در استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور است. این فروشگاه در طی سالیان متمادی خدمات خود، این ادعا را دارد که، کالاهای مورد نیاز مشتریان را با شرایط زیر ارائه کرده و رضایت آن‌ها را جلب نماید. همچنین امکان تعویض کالا را به شرط سالم و تمیز بودن آن نیز فراهم نموده است. سردنده فشار قوی در سایزهای ۱/۲ , ۳/۴ , ۱ , ۱/۴ ۱ ,۱/۲ ۱ , ۲ , ۱/۲ ۲ , ۳ , ۴ اینچ تولید می شود.

قیمت و نمایندگی لوله آذیندر شرکت تولید کننده اتصالات گاز آریا، سه راهی مانیسمان رده ۴۰ از لوله های بدون درز نورد اهواز یا لوله های بدون درز وارداتی اوکراین و برخی برندهای معتبر چینی تولید می گردد. در صفحه قیمت اتصالات گازی آریا، می توانید از قیمت اتصالات مانیسمان و قیمت لوله گاز مانیسمان برای لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی مطلع شوید. در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست تولید می گردد. زانو جوشی بنکن با رده های زانو مانیسمان بنکن رده 40 و زانو مانیسمان رده 80 بنکن و زانو مانیسمان رده 160 و… دسته بندی می شوند.

یک سر سردنده رده ۴۰، ساده بوده و به لوله یا اتصال قبل از خود جوش می خورد. سر دیگر دارای دنده اینچی است و توسط دنده و نوار تفلون روی شیر یا اتصال دنده ای دیگر وصل و آب بندی می شود. توجه داشته باشید که در شرکت آریا، نوعی کپ سبک تولید می گردد که در لوله کشی گاز کاربردی ندارد، سبکتر از دیگر کپ های تولیدی اریا بوده  وبه همین خاطر در آهنگری استفاده می گردد.

سه راه مانیسمان رده ۴۰، با نام انگلیسی  seamless tee SCH 40, از موارد اتصال دهنده پر کاربرد در امر لوله کشی گاز فشار قوی و آتش نشانی می باشد. برای اثبات کیفیت بالای سه راهی مانیسمان رده ۴۰ به ” نتایج آزمون و تست محصولات” در منو سایت مراجعه نمائید. سپس قیمت سه راهی فشار قوی  آریاجام را با سایرین  مقایسه نمائید. اتصالات گاز آریا تولید کننده سه راهی گاز در انواع سه راهی درزدار، سه راهی جوشی بدون درز رده ۲۰، سه راه مانیسمان رده ۴۰، سه راهی رزوه ای با نافی های همسان و غیر همسان می باشد.

سه راهی مانیسمان رده ۴۰ چیست؟

جهت ایجاد نفوذ جوش در محل جوشکاری، دو سر سردنده رده ۴۰ توسط ماشین تراش پخ ۳۰ درجه میخورد. با تشکر از اینکه سایت رسمی تولید کننده اتصالات جوشی آریا جام را انتخاب کرده‌اید. در شرکت اتصالات گاز آریا ، گپ فشار قوی از ورق های ضخیم ۳ الی ۵ میلی متر تولید می گردد. قیمت سه راه جوشی بنکن با توجه دو مدل سه راه مساوی و سه راه تبدیلی بنکن با جنس A234 WPB با سایز و ضخامت های مختلف متفاوت می باشد.

اکثر محصولات موجود در فروشگاه بازار اتصال دارای ضمانت شرکتی یا ضمانت فروشگاه می باشند. در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به تولید لوله و اتصالات بیابید. از بین سایزهای مختلف، کپ فشار قوی ۴ اینچ بیشترین مصرف را دارد. جنس آنها فولاد با گرید A234 WPB که تمامی ابعاد آن ها مطابق استاندارد ASME B16.9 با نوع اتصال جوشی برای لوله های فولادی کاربرد دارد. پایپ کالا فروشگاه اینترنتی موفق در تامین اقلام تاسیساتی ساختمان از سال ۱۳۹۳ فعالیتش را در ایران آغاز کرد.

لوله مانیسمان رده 40 پایپ بازارجهت کسب اطلاعات نحوه تولید به فیلم ” تولید سه راهی گاز به روش هیدروفرمینگ ” در همین سایت مراجعه فرمائید. اتصالات پر استفاده در صنعت را از نظر جنس، نحوه اتصال، کلاس فشاری و … می توان تقسیم بندی کرد. از نظر جنس اتصالات را میتوان به سه نوع فولادی، استیل و گالوانیزه تقسیم کرد هر یک از این اتصالات دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و با توجه به شرایط موجود در صنعت استفاده می شوند. در قسمت مشخصات محصول، می توانید ضخامت سایزهای مختلف  کپ فشار قوی تولیدی آریا را مشاهده فرمائید. لذا اگر در جایی که قرار است لوله ای کور یا مسدود گردد، انتهای لوله با یک کپ فشار قوی جوش خورده و مسدود می گردد. بازدید کننده محترم قیمت درج شده برای کپ جوشی با جنس A234 GR.WPB با ضخامت معادل رده 40 با برند بنکن وارداتی می باشد.

لوله درزدار توکار api سایز ۱,۱/۲ اینچ ضخامت ۳.۴ سپنتا تهران

نوع دیگر از زانوی مانیسمان نیز موجود می باشد به نام بِند (BEND) که یک زانویی 90 درجه مانیسمان با شعاع گردش بسیار زیاد می باشد . از اتصالات برای ادامه روند لوله کشی استفاده می شود حال اتصالات بر اساس آلیاژ ، نوع اتصال و آرایش لبه های آن دسته بندی می شوند . یک طرف آن که با لوله نصب شده هم سایز می باشد سر به سر کنار هم گزاشته شده و دور آن با دقت زیاد جوشکاری می شود و طرف دیگر تبدیل که کوچکتر می باشد با لوله کوچکتر لب به لب با جوشکاری متصل می شود. شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. لوله گالوانیزه همان لوله سفید است، طی یک فرایند نورد گرم از جنس آهن سفید ساخته شده است.

  • در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات لوله گاز فلزی اعم از اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست لوله تولید می گردد.
  • سر دیگر دارای دنده اینچی است و توسط دنده و نوار تفلون روی شیر یا اتصال دنده ای دیگر وصل و آب بندی می شود.
  • سه راه مانیسمان رده ۴۰ سایز ۴ اینچ دارای نافی های ۱ و ۱/۴ ۱ و ۱/۲ ۱ و ۲ و ۱/۲ ۲ و ۳ و ۴ اینچ می باشد که خود ۷ سایز می باشد.
  • از این بین اتصالات جوشی رده ی 40 بسیار در تاسیسات کاربردی هستند.
  • انتقال گاز در هر یک از صنایع ها باعث شده است تا شرکت های تولیدی بر اساس استاندارد های بین المللی اقدام به تولید این مدل از لوله کنند.

محصولات اتصالات گاز آریا را چه از خود شرکت خرید باشید و چه از طریق نمایندگان و واسطه های موجود در بازار ایران، تمام اتصالات، از جمله سردنده فشار قوی جزو گارانتی مادام العمر میباشد. چون مقاومت لوله و اتصالات مانیسمان نسبت به اتصالات درزدار، بیشتر می باشد، قیمت سردنده رده ۴۰ و سردنده رده ۲۰ مانیسمان از قیمت سردنده درزدار بیشتر می باشد. اتصالات گاز آریا، موفق به ارائه پایین ترین قیمت سردنده بنکن در سطح بازار ایران شده است. لذا ارزانترین سردنده بنکن در کل کشور با برند آریا جام شناخته شده اند. مقالات جامعی در حوزه تولید ملزومات لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی، در صفحه‌ اینستاگرام آریاپایپ دسترس می باشد.

به دلیل استفاده از زانو رده ۴۰ در لوله کشی گاز فشار قوی ، نام زانو جوشی فشار قوی به  این نوع زانو ، اطلاق گردیده است. هر آنچه در حوزه لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار، لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی فشار قوی بخواهید، با کیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم است. فروش اتصالات مانیسمان بنکن در شرکت رادوکو، وارد کننده اتصالات جوشی بنکن با توجه به تقاضا اتصالات جوشی بنکن را از سایز 1/2 اینچ تا 48 اینچ با تعداد کم و عمده عرضه می نمایید. برند بنکن که یکی از برندهای معتبر در زمینه فروش لوله و اتصالات ساختمانی و لوله های صنعتی می باشد، توانسته در چندین سال اخیر به موفقیت های بسیار عالی و البته چشمگیر در این حوزه دست پیدا کند. شما می توانید انواع پروژه های خود را چه مسکونی و چه اداری و تجاری به تیم ماهر، با تجربه و متخصص برند بنکن که قیمت اتصالات رده 40 بنکن  را به طور منصفانه برای شما  برآورد می‌کند بسپارید. اتصالات مانیسمان ساخته شده در این شرکت به صورت مستقیم از لوله مانیسمان است.

به طور مثال یک رایزر که در آینده به بخش آتی ساخت و ساز متصل خواهد شد، موقتاً با انواع کپ مسدود می گردد. گپ با روش‌های مختلفی مانند پرس هیدرولیک یا پرس ضربه ای در ضخامت های مختلف تولید می گردد. در روش های قدیم کپ از یک قطعه مربع شکل یا صفحه کامل با برش سنبه های گرد تولید می گردید. سایز، ضخامت، اندازه شعاع بیرون، اندازه شعاع داخل، وزن همگی مطابق استاندارد ASME B16.9 می باشد.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما