راهنمای خرید آنتی ویروس برای مقابله با ته

وظیفه ما، ارائه کالای اورجینال و متنوع با قیمت مناسب برای تمامی کاربران خانگی و شرکت ها می باشد. بدافزار امروزی (یک اصطلاح کلی که شامل ویروس‌های رایانه‌ای می‌شود) به سرعت ظاهر خود را تغییر می‌دهد تا از شناسایی توسط نرم‌افزارهای آنتی ویروس قدیمی‌تر و مبتنی بر تعریف ثابت جلوگیری کند. ویروس ها را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به دستگاه شما آسیب برساند، از دسترسی کاربر به داده ها جلوگیری کند، یا کنترل رایانه شما را در دست بگیرد. آنتی ویروس ها (AntiVirus) محصولات آنتی ویروس یک حفاظت حداقلی را برای کاربران فراهم میکنند و ویژگی های اضافی ندارد.

همه ما با خطراتی که وب سایت‌های مخرب و نرم افزارهای آلوده به کامپیوترهایمان تهدید می‌کنند، آشنا هستیم. برای حفاظت از اطلاعات شخصی و فایل‌های مهممان، استفاده از یک نرم افزار ضد ویروس لازم و ضروری است.

آنتی ویروسها نقش حائز اهمیتی در امنیت دیجیتال ما ایفا می‌کنند. آنها قادرند نرم افزارها و فایل‌های مشکوک را تشخیص داده و آن را از کامپیوتر ما پاک کنند. همچنین، آنتی ویروسها قابلیت اسکن فایل‌ها، پیام‌ها و ترافیک وب را دارند تا به ما از هرگونه تهدیدی که ممکن است در آنها قرار داشته باشد، آگاه سازند.

در بخش ساپورت فروشگاه اورجینال کی شما میتوانید بعد از خرید آنتی ویروس اورجینال به بخش پشتیبانی آنتی ویروس اورجینال خریداری شده توسط خودتان دسترسی داشته و از خدمات پشتیبانی انواع آنتی ویروس اورجینال نیز بعد از خرید بهره مند شوید. اما خدمات این فروشگاه فقط به خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال ختم نمیشود. در این فروشگاه نقد و بررسی آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی ، بیت دیفندر ، ای ست نود32 و همچنین نورتون به صورت تخصصی انجام شده است. اگرچه ویروس‌های MacOS Apple وجود دارند، اما نسبت به ویروس‌های ویندوز رایج نیستند، بنابراین محصولات آنتی‌ویروس برای دستگاه‌های مبتنی بر Mac استاندارد کمتری نسبت به ویندوز دارند. چندین محصول رایگان و پولی در دسترس هستند که ابزارهای درخواستی را برای محافظت در برابر تهدیدات بدافزار بالقوه از طریق اسکن بدافزار تمام سیستم و توانایی غربال کردن رشته‌های ایمیل خاص، پیوست‌ها و فعالیت‌های مختلف وب ارائه می‌کنند.

برای خرید آنتی ویروسی که بتواند به بهترین شکل ما را در برابر تهدیدات ویروسی محافظت کند، تعدادی نکته مهم وجود دارد.

از اینکه مجموعه‌ی IranSetup را به عنوان پایگاهی امن جهت تهیه محصولات امنیتی انتخاب نمودید از شما سپاسگزاریم. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، در این زمینه مطلوب ترند. در حال حاضر آنتی ویروس‌های سیمنتک و کسپر از لیدرهای حوزه امنیت هستند و جایگاه بالاتری را نسبت به بقیه آنتی‌ویروس‌ها دارا می‌باشند. جزئیات بیشتر در مورد نصب و فعال سازی محصول را می توانید در اینجا مشاهده کنید. زمانیکه اطلاعات خود را برروی سیستم خود ذخیره می کنید بدون نگرانی از حمله های احتمالی جلوگیری می شود ، داشتن دسته بندی برای استفاده سایر کاربران از سیستم .

آرانکو با پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته آماده پاسخگویی به کاربران می باشد

1. تحقیق و بررسی

برای خرید آنتی ویروس مناسب، اولین قدم تحقیق و بررسی بازار است. بازار پر از گزینه‌های مختلفی از جمله نرم افزارهای رایگان تا نرم افزارهای حرفه‌ای است. بررسی قابلیت‌ها، قیمت، سابقه عملکرد و نظرات کاربران می‌تواند به شما کمک کند تا یک آنتی ویروس مطمئن و قابل اعتماد را پیدا کنید.

نصب رایگان آنتی ویروس را از راه دور با استفاده از نرم افزار AnyDesk به صورت کاملا رایگان. محصولات امنیتی شرکت “ESET” به عنوان یکی از بهترین محصولات امنیتی جهت حفاظت از گوشی های تلفن همراه و همچنین نسخه مدیریت شبکه آن به عنوان محصول مدیریتی قدرتمند از سوی لابراتوار “AV-Comparatives” در سپتامبر سال 2011 معرفی شد. نسخه شبکه ای نرم افزار “ESET Smart Security” در آزمونهای مستقل سازمان “PassMark Software” خرید آنتی ویروس شید موفق به کسب رتبه اول به عنوان سریعترین و کارآمد ترین نرم افزار امنیتی گردید. این آنتی ویروس برای مدت ها جزو 10 آنتی ویروس برتر دنیا بوده و دارای امکانات نظیر محافظت از پرداخت ها، رمزنگاری فایل ها و… می‌باشد. Trend Micro در مباحث امنیتی مربوط به شبکه های کامپیوتری قطعا نام ترند میکرو یکی از معتبرترین هاست اما هزینه بالای لایسنس و کاربری پیچیده آن باعث می شود ما آن را برای کاربران خانگی توصیه نکنیم.

طراحی شده توسط آن لایسنس — 2021 © تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. پیشگیری از نفوذ از طریق حفره های امنیتی برنامه های رایج مثل مرورگرها و …. دارای هسته مرکزی قدرتمند و چند لایه در برابر نفوذ و تهدید های آنلاین و آفلاینی که توسط کابران و هکران در اینترنت صورت می گیرد. در صورتی که در موبایل خود سیم کارت را عوض کنید دستگاه قفل می شود و از روی نقشه موبایل خود را رصد کنید. لایسنس های ما به صورت عمده خریداری میشه و تعداد زیاد و البته حاشیه سود پایین .

2. هزینه و نیازهای شما

مقالات آموزشی ESET نسخه های خانگی

قبل از خرید آنتی ویروس، نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید. آیا به یک نسخه رایگان احتیاج دارید یا آیا نیاز به یک بسته حرفه‌ای با قابلیت‌های پیشرفته دارید؟ هزینه نرم افزارها نیز متفاوت است و باید با بودجه خود هماهنگ شود.

  • البته برخی شرکتها نیز محصولاتی برای تامین امنیت اطلاعات در محیطهای ابری (کلـود) عرضه کرده اند که میتوان به غول امنیتی ترند میکرو (Trend Micro) اشاره کرد.
  • در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله و آنی بعد از پرداخت، لایسنس در حساب کاربری قابل مشاهده است .
  • آیا با خرید لایسنس ایست از بنیان سافت، می‌توانیم آن را در پنل مای ایست ثبت کنیم؟بله لایسنس محصولات ایست قابلیت ثبت در myeset.com را دارند.
  • اینترنت سکیوریتی به شما در مورد هر کسی که به طور غیرمنتظره سعی می کند به وب کم شما دسترسی پیدا کند هشدار می دهد و به شما امکان می دهد آنها را مسدود کنید.
  • راه حل های آنتی ویروس بیشتر از لپ تاپ ها، رایانه های اداری، تلفن های هوشمند و تبلت ها محافظت می کنند.

Microsoft Security Essentials آخرین نرم افزار معرفی شده در این پست را به شرکت مایکروسافت اختصاص میدهیم. آنتی ویروسی رایگان که حداقل های امنیتی را برای ویندوز فراهم میکند و کارایی ساده ای دارد. منابع چندانی از سیستم را اشغال نمیکند و از این نظر کاملا مطلوب است اما همان طور که گفته شد حداقل امنیت را برای شما فراهم میکند و از حیث مقابله با تهدیدات قابل اعتماد نیست. یک نسخه رایگان از نرم افزاری که مورد علاقه شما واقع شده و دوست دارید از آن استفاده نمایید را دانلود و نصب و امتحان کنید.

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه آنتی ویروس و نرم افزار آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال آنتی ویروس تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا هزینه خرید آنتی ویروس اورجینال با وقتی که برای کسب و کار خود صرف میکنیم جبران میشود پس ما با خرید آنتی ویروس اورجینال وقت بیشتری را برای کسب و کار خود خرید کرده ایم. اینترنت سکیوریتی علاوه بر موتور قدرتمند آنتی ویروس نود 32 به فایروال بسیار پیشرفته ای هم مجهز شده. که این امر از شما در برابر کامپیوتر های مجاورتان در شبکه محافظت می کند.آنتی ویروس ESET Internet Security به دلیل استفاده بسیار کم از منابع رم و سی پی یو بدون ایکه سرعت کامپیوتر را پایین بیاورد اوج امنیت در فضای مجازی را برای شما به ارمغان می آورد. مرور همیشگی برنامه هایی که از HTTP و POP3 استفاده میکنند یکی دیگر از مشخصه های این آنتی ویروس قدرتمند می باشد.

3. سازگاری با سیستم عامل

ویروس‌کش‌ McAfee یکی از پیشگامان ارائه دهنده نرم افزارهای ویروس‌کش با 34 سال تجربه در حوزه محافظت از دستگاه‌ها است. علاوه بر قابلیت ضدویروس مکافی مجموعه ای از اسکن‌ها، تنظیمات سیستم، رمزگذاری و فایروال را برای اطمینان از اینکه دستگاه شما در بهترین حالت و بدون ویروس و یا تهدید است، ارائه می‌دهد. نوع کاربری کاربران از کامپیوترشان، سرعت اینترنتی که در اختیار دارند و همچنین توانمندی سخت افزاری کامپیوترشان، عوامل اصلی در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب است. کاربرانی که کارهای Render گیری (طراحی پیشرفته و خروجی با کیفیت و ابعاد بالا) انجام می دهند، نباید آنتی ویروسی انتخاب کنند که منابع زیادی از CPU را اشغال کند؛ زیرا در کارشان اختلال ایجاد می کند. کاربرانی که اغلب وقت خود را به بازی، وب‌گردی و یا شنیدن موزیک می گذرانند، تقریباً هر آنتی ویروسی را می توانند انتخاب کنند (به شرط سرعت اینترنت مناسب و قدرت بالای سخت افزارهای کامپیوترشان).

مطمئن شوید که آنتی ویروسی که قصد خرید آن را دارید، با سیستم عامل کامپیوتر یا دستگاه همخوانی دارد. برخی آنتی ویروسها فقط برای ویندوز مناسب هستند و برخی دیگر برای مک یا لینوکس عرضه شده‌اند. لذا قبل از خرید، تأکید کنید که نرم افزار مورد نظر شما با سیستم عامل شما سازگار است.

هر کد مخرب شناسایی شده را حذف میکند – گاهی اوقات از ویروس مطلع می شوید و از شما سؤال می شود که آیا می خواهید فایل را پاک کنید، برنامه های دیگر به طور خودکار این کار را در پشت صحنه انجام می دهند. ▪️ بعد از تمام شدن فعال سازی، می‌توانید از ویژگی Verify Subscription استفاده نمایید تا نرم افزار McAfee را با حساب جدیدتان تطابق دهید. G Data آنتی ویروس جی دیتا شاید به اندازه رقبایش معروف نباشد اما قطعا انتظار شما را به عنوان یک آنتی ویروس صرف برآورده میکند، نسخه رایگان جی دیتا امکانات خوبی دارد و منابع چندانی از سیستم را اشغال نمی کند. واژه ای که برای این نوع از تهدیدات استفاده می شود Scareware یا ترس افزار است. Scareware ها همچنین برای معرفی خود از تبلیغات گوناگون در سایت های مختلف استفاده می کنند.

خرید آنتی ویروس

قابلیت کنترل برنامه پیشرفته آن به شما امکان بلاک/اجازه دادن به برنامه ها بر روی کامپیوتر محلی را می دهد، بنابراین شما را از تهدیدات بحرانی حفظ می کند. کنترل برنامه eScan شامل ماژول لیست سفید است که امکان اجرای تنها برنامه های منتخب را می دهد ، در حالی که اجرای مابقی را محدود می-کند. باتوجه به محبوبیت و میزان استفاده کاربران از سیستم عامل ویندوز، تمامی هکر ها تلاش خود را می کنند تا به هر نحوه ممکن بتوانند به این سیستم عامل نفوذ کرده و از کاربران سو استفاده کنند. بله، شما می‌توانید درخواست خرید خرید لایسنس nod32 یا خرید لایسنس kaspersky و یا هر آنتی‌ویروس دیگری را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید. برای خرید انواع لایسنس اورجینال آنتی ویروس، از خدمات بین‌المللی ایرانیکارت استفاده کنید.

4. به‌روزرسانی منظم

اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است و بیش از هر سیستم عامل دیگری روی دستگاه های تلفن همراه نصب شده است. از آنجایی که بیشتر بدافزارهای موبایل اندروید را هدف قرار می دهند، کارشناسان به همه کاربران دستگاه های اندرویدی توصیه می کنند نرم افزار آنتی ویروس را روی دستگاه های خود نصب کنند. فروشندگان انواع مختلفی از نسخه های اولیه رایگان و پولی نرم افزار آنتی ویروس اندروید خود را ارائه می دهند، از جمله ویژگی های ضد سرقت و مکان یابی از راه دور. برخی اسکن‌های خودکار را اجرا می‌کنند و فعالانه تلاش می‌کنند تا از باز شدن یا دانلود شدن صفحات وب و فایل‌های مخرب جلوگیری کنند. Play Protect محافظ بدافزار داخلی Google برای اندروید است که ابتدا با اندروید 8.0 اوریو منتشر شد و اکنون با هر دستگاه اندرویدی که سرویس‌های Google Play نسخه 11 یا جدیدتر روی آن نصب شده است عرضه می‌شود. اکثر فروشندگان نرم افزار آنتی ویروس چندین سطح از محصولات ویندوز را با قیمت های مختلف ارائه می دهند که با نسخه های رایگان شروع می شود که فقط حفاظت اولیه را ارائه می دهند.

از آنجایی که تهدیدات ویروسی روز به روز در حال تغییر و پیچیده‌تر شدن هستند، ضروری است که آنتی ویروس شما همواره به روز باشد. مطمئن شوید که نرم افزار خریداری شده قابلیت به‌روزرسانی منظم دارد تا در برابر تازه‌ترین تهدیدات محافظت کند.

5. پشتیبانی فنی

این شرکت تنها شرکتی در صنعت آنتی ویروس است که کاملا بصورت Remote فعالیت میکند. با ما همراه باشید تا نگاهی به فروشندگان فعال آنتی ویروس در ایران داشته باشیم. اطلاعات مورد نیاز برای خرید لایسنس را تکمیل کرده و معادل ریالی هزینه آن را پرداخت کنید. مایکروسافت را می‌توانیم به عنوان بزرگ ترین سازنده محصولات نرم افزاری در دنیا…

پشتیبانی فنی یکی از عوامل مهمی است که باید قبل از خرید آنتی ویروس بررسی شود. چگونگی و سرعت پاسخ‌دهی تیم پشتیبانی، نقش مهمی در رفع مشکلات فنی و سوالات شما دارد. مطمئن شوید که شرکتی که آنتی ویروس را ارائه می‌دهد، پشتیبانی فنی حرفه‌ای و قابل اعتمادی دارد.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک آنتی ویروس مناسب و قابل اعتماد را برای خود خریداری کنید و مطمئن باشید که در برابر تهدیدات ویروسی محافظت شما حفظ خواهد شد.

در نهایت، به کاربران توصیه می شود که کــُندی سرعت را تحمل کرده و آنتی ویروسی را انتخاب کنند که تضمین کننده‌ی حداکثر امنیت باشد؛ هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، همین است. لایسنس به صورت یک کد لایسنس 20 رقمی اورجینال میباشد و زمان تحویل بلافاصله پس از پرداخت کد لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus در حساب کاربری تحویل داده میشود. جهت دانلود نرم افزار اصلی میتوانید از لینک رسمی سایت eset.com اقدام به دانلود نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز نمایید .و یا از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناس سایت در ارتباط باشید . هدف نودسرو ارائه لایسنس های آپدیت آنتی ویروس نود32 با قیمت کم برای همه کاربران ایرانی است و این کار در نودسرو ، زیر نظر افراد متخصص صورت می گیرد. بازخورد هایی که همیشه از شما کاربران گرامی گرفته ایم خیلی امیدوار کننده بوده و همواره سعی در جلب رضایت شما خواهیم داشت. کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.