دموکرات های پنسیلوانیا در تلاش هستند تا خود را در رقابت های مهم سنا متمایز کنند

[ad_1]


ستوان پنسیلوانیا دولت جان فترمن، که به عنوان نامزد اولیه انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای کرسی باز مجلس سنای ایالات متحده در نظر گرفته می شود، با یک رای دهنده در حین توقف مبارزات انتخاباتی در کارخانه آبجوسازی مکانیک، در کلاریون، پاس، در فوریه صحبت می کند. 12.

کیت سراکوچیچ/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کیت سراکوچیچ/AP


ستوان پنسیلوانیا دولت جان فترمن، که به عنوان نامزد اولیه انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای کرسی باز مجلس سنای ایالات متحده در نظر گرفته می شود، با یک رای دهنده در حین توقف مبارزات انتخاباتی در کارخانه آبجوسازی مکانیک، در کلاریون، پاس، در فوریه صحبت می کند. 12.

کیت سراکوچیچ/AP

جان فترمن در یک میخانه در ایالت ترامپ در پنسیلوانیا بود که در حال سرو قهوه برای حدود 60 دموکرات محلی بود که صبح روز شنبه در آنجا حاضر شدند.

دموکرات ها از حضور معاون فرماندار و کاندیدای سنای ایالات متحده در منطقه روستایی هیجان زده شدند. در صحبت با او، یکی از محلی ها به شوخی آن را “سرزمین دشمن” نامید.

فترمن پاسخ داد: “نه، سرزمین دشمن نیست، فقط دوستانی که هنوز آنها را ندیده ایم.”

فترمن، شهردار سابق یک شهر کوچک از غرب پنسیلوانیا، نامزد اولیه رقابت مقدماتی دموکرات‌ها است که شامل نماینده مجلس نیز می‌شود. Conor Lamb و نماینده ایالت مالکوم کنیاتا کرسی سنا، که توسط پت تومی، جمهوری خواه بازنشسته باز شد، یک فرصت عالی برای دموکرات ها است و می تواند کنترل مجلس را در سال آینده تعیین کند.

توقفگاه میخانه آبجو در کلاریون، ایالت پی، حدود یک ساعت و نیم در شمال شرقی پیتسبورگ بود. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق پنسیلوانیا را در انتخابات 2020 از دست داد، اما بخش های روستایی این ایالت را با حاشیه های زیادی برد.

بعداً در روز، بیش از 100 نفر برای یک رویداد Fetterman در سالن آتش نشانی در Smethport حاضر شدند. رانندگی به آنجا از کنار تابلوها و بنرهای بی‌شماری با مضامین «ترامپ پنس»، «ترامپ 2024» و «استیضاح بایدن» گذشت.

“و برخی از مردم می گویند، “چرا وقت خود را تلف می کنید؟” فترمن در مصاحبه‌ای به NPR گفت و من دوست دارم، زیرا شما چنین اتاق‌هایی دارید، و افرادی دارید که ارزش‌های اصلی و مسائل مشابه شما را دارند. “و اگر شما حاضر نشدید و درگیر نشدید، پس آنها به چه کسی دیگری گوش خواهند داد؟”

تصویر فترمن تصویر ضد سیاست است. او 6 فوت 8 دارد، با خالکوبی، سر تراشیده و ریش چانه، و در کامیونش به هوی متال گوش می دهد. با وجود سرما، کمد کمد انتخاباتی او در روز شنبه شلوارک و یک سویشرت بزرگ کارهارت بود.

سخنرانی بیخ و بن او نیز غیررسمی است، و کوتاه است و به موضوعات مهم برای رأی دهندگان طبقه کارگر می پردازد: پهنای باند، دستمزد زندگی، دسترسی به مراقبت های بهداشتی. او گفت: «ما باید به طور مداوم چیزهای بیشتری در کشورمان بسازیم. “من اساساً به این اعتقاد دارم.” او همچنین قانونی کردن ماری جوانا را به بخش کلیدی پلتفرم خود تبدیل کرده است.

فترمن که در سال 2018 به پست ایالتی خود انتخاب شد، خود را مترقی توصیف می‌کند، اما می‌گوید چیزهایی که سال‌ها پیش از آن حمایت می‌کرد، مانند حداقل دستمزد 15 دلاری، اکنون جریان اصلی حزب دموکرات است. چیز دیگری که فترمن وعده می دهد این است که با جمهوری خواهان سرسخت خواهد بود و می تواند به خوبی آنها هاردبال بازی کند.

وقتی نوبت به دستیابی به هدفی می شود که می خواهند، [Republicans] او گفت که متحد و بی رحم هستند.» وقتی نوبت به جلوگیری از انتصاب مریک گارلند در دادگاه عالی رسید، آنها متحد و بی رحم بودند. وقتی صحبت از بیرون راندن ناخالصی در حزب از نظر افرادی مانند لیز چینی و آدام کینزینگر می شود، آنها بی رحم و متحد هستند زیرا مخالفت را تحمل نمی کنند. و چرا دموکرات ها نمی توانند این فلسفه را بپذیرند مگر برای خانواده های کارگر؟

بره بر انتخاب پذیری تاکید می کند


هرزه. Conor Lamb، D-Pa.، در اوت، در Riardos Bar and Grill در New Castle، Pa.، با شرکت کنندگان صحبت می کند. 6، 2021.

جف سوئنسن/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف سوئنسن/گتی ایماژ


هرزه. Conor Lamb، D-Pa.، در اوت، در Riardos Bar and Grill در New Castle، Pa.، با شرکت کنندگان صحبت می کند. 6، 2021.

جف سوئنسن/گتی ایماژ

فترمن تا کنون بیشترین پول را جمع آوری کرده است. اما لمب نماینده کنگره یکی دیگر از مدعیان است، یک دموکرات میانه رو که نماینده یک ناحیه غربی پنسیلوانیا است، جایی که نشان داده می تواند در جایی که بین دموکرات ها و جمهوری خواهان تقسیم شده است، پیروز شود.

در ظاهر و استایل، بره و فترمن متضاد هستند. پروفایل فیس بوک لمب او را به عنوان “دریایی، دادستان، میهن پرستان، کاتولیک، دموکرات” توصیف می کند.

اما لمب را کاندیدای میانه رو در رقابت نامید و او اینگونه پاسخ می دهد: “من واقعاً در اصطلاح میانه رو نیستم زیرا وقتی می شنوم میانه رو، چیزی که به ذهنم می رسد این است که فقط به این دو نقطه افراطی نگاه می کند و می پرد. لمب گفت. می دانید، من چیزهایی دارم که واقعاً به آنها اعتقاد دارم و چهار سال است که در مورد آنها کمپین می کنم و به آنها رای می دهم.

در مصاحبه با NPR، لمب بر تفاوت او با سناتور میانه رو تاکید کرد. جو مانچین از ویرجینیای غربی، مانند حمایت نماینده کنگره برای خلاص شدن از شر قانونگذاری. او خود را به عنوان حامی قوی دستور کار پرزیدنت بایدن، به ویژه طرح زیرساختی که با حمایت دو حزبی و پیشنهاد Build Back Better تصویب شد، توصیف می کند، که تصویب نشده است و شامل بودجه برای مراقبت های بهداشتی در خانه و برای انتقال به مشاغل در صنایع انرژی پاک می شود.

و در نهایت، لمب می‌گوید، رزومه و سابقه‌اش او را تبدیل به فردی می‌کند که می‌تواند در پاییز در پنسیلوانیا یک جمهوری‌خواه را شکست دهد.

او گفت: «من فکر می‌کنم مسئله اصلی در انتخابات مقدماتی این است که چه کسی می‌تواند شانس پیروزی در انتخابات عمومی را داشته باشد. و تجربه من این است که من جمهوری‌خواهان را سه بار متوالی در مناطق سخت و زیر یک مرکز توجه بزرگ شکست داده‌ام، و بنابراین، می‌دانید، من این موضوع را مطرح کرده‌ام که واجد شرایط بودن من برای حمل پرچم ما باشد. امسال. و همچنین فکر می‌کنم کار من در کنگره و به‌ویژه رای‌های من در کنگره در مورد بسیاری از مهم‌ترین موضوعات به مردم اطمینان کمی درباره عملکرد من به عنوان یک سناتور می‌دهد.»

کنیاتا به ریشه های خود اشاره می کند


نماینده ایالت پنسیلوانیا مالکوم کنیاتا با مقامات و حامیان کانتی چستر در یک رویداد انتخاباتی سنای ایالات متحده در وست چستر، پ.، در فوریه ملاقات می کند. 18.

مت رورک / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مت رورک / AP


نماینده ایالت پنسیلوانیا مالکوم کنیاتا با مقامات و حامیان کانتی چستر در یک رویداد انتخاباتی سنای ایالات متحده در وست چستر، پ.، در فوریه ملاقات می کند. 18.

مت رورک / AP

سومین دموکرات پیشرو، کنیاتا است که نماینده شمال فیلادلفیا در مجلس پنسیلوانیا است. او نیز چشمش به رای دهندگان طبقه کارگر است. او می گوید این جامعه ای است که در آن بزرگ شده است.

او به NPR گفت: «کارمند بودن به معنای لباس پوشیدن نیست. این در مورد تجربیات زندگی شماست و اینکه باید به چشمان فرزندانتان نگاه کنید، همانطور که والدینم مجبور بودند به چشمان من نگاه کنند و بگویند، عزیزم، نمی دانم قرار است این کار را چه کنیم. هفته. برای ما، می‌دانیم که داستان ما مبتنی بر واقعیتی است که بسیاری از افراد دیگر آن را به اشتراک می‌گذارند.”

کنیاتا می‌گوید که در سرتاسر ایالت مبارزات انتخاباتی خواهد کرد و دموکرات‌ها را در هر کجا که باشند گرد هم خواهد آورد، اما همچنین تاکید می‌کند که او کسی است که می‌تواند مشارکت مردم را در مناطق شهری ایالت، به‌ویژه با رأی سیاه‌پوستان، افزایش دهد.

او گفت: «این بسیار مهم است که ما مشارکت گسترده و گسترده ای در جنوب شرقی پنسیلوانیا داشته باشیم.

او همچنین به امید دیدن فرو ریختن دو مانع می دود. او می خواهد اولین سناتور سیاه پوست پنسیلوانیا باشد. کنیاتا همچنین اولین صاحب دفتر در سراسر ایالت است که عضو جامعه LGBTQ است.

او گفت: “از آنجایی که من در جوامع مختلف زندگی می کنم، ما در موقعیت خوبی قرار خواهیم گرفت تا مردم را دور هم جمع کنیم. و … وقتی می دانید که رفتار متفاوت با شما به دلیل شخصیت شما چگونه است، فکر می کنید. در مورد آن در سیاست.”

عدم اطمینان و اضطراب

جناح جمهوری‌خواه در رقابت‌های سنا نیز مانند دموکرات‌ها ناآرام است، به‌ویژه پس از کنار گذاشتن گزینه ترامپ و دکتر مشهور. مهمت اوز پرید داخل.

انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا در ماه مه برگزار می شود.

رویدادهای فترمن بیشتر حامیان او یا افرادی را که به این سمت گرایش داشتند جلب کرد. اما بسیاری گفتند که هنوز نمی دانند به کدام دموکرات رای خواهند داد.

حداقل یک جمهوری خواه نیز وجود داشت. فرانسیس اوریمو به ترامپ رای داد، اما می‌گوید که آماده حمایت از فترمن در انتخابات عمومی است.

Auriemmo گفت: “فقط افکار او در مورد احیاء، این نویدبخش است.” اکنون متوجه شدم، زمانی که او شهردار بود، کارهای زیادی انجام داد.

اما جمهوری‌خواهان نمی‌توانند در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها رای بدهند، و دموکرات‌های پنسیلوانیا از آرای بسیاری از طرف مقابل در انتخابات عمومی استفاده نمی‌کنند.

همچنین در آغاز سال انتخابات میان‌دوره‌ای که روندهای تاریخی نشان می‌دهد حزبی که کاخ سفید را در دست دارد، احساس نگرانی در میان دموکرات‌ها وجود داشت.

مارتی وایلدر، رئیس دموکرات های شهرستان مک کین را در نظر بگیرید.

او گفت: «راستش را بخواهید، من می ترسم. “من فقط می توانم ببینم چه اتفاقی دارد می افتد. نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. و بودن در وسط کشور ترامپ در اینجا کمی ترسناک است. من صادقانه می گویم. من نمی دانم کشور به کجا می رود. “

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما