در آشپزخانه احمق نباشید!

[ad_1]

رمان‌ملی: ارزش امانت تا آخر روز از شماست.

قیمت در سه ماهه آخر سال و امنیت آنها در حد وسط است. هماکنون به نظر می رسد بازار مسکن روزهای آرامی را انجام می دهد ولی قیمت ها در حال افزایش هستند، هر چند که برخی از ماشین ها و موارد در حوزه راه و شهرسازی معتقدند که بازار در هفته های اخیر با رکودتوری مواجه می شود و در این بازار به شدت کاهش می یابد. .

شما باید مقدار زیادی پول داشته باشید و از این طریق می توانید پول زیادی به دست آورید و می توانید پول زیادی به دست آورید. مغازه ای که نصف شب ساخته شده بود خیلی شلوغ بود. این 40 درصد جمعیت کشور دارای شرایط خصوصی خصوصی و برخی از آنها به دلیل ناتوانی در تامین هزینه های اجاره باید از مراکز شهرها خارج و به حواشی شهرها رانده شوند.

این مشکلات در حال حاضر است که اجاره بهای رقمهای نجومی را هم رد کرده است، اجاره می دهد که روزی درآمد یا حتي مبلغ خريد خانه بود امروز از جيب ثروتمندي به جيب ثروتمندي ديگر وارد مي شود! چه روش شگفت انگیزی برای به هم ریختن مردم و خلاص شدن از شر درهم و برهمی!

اينكه از خانواده هاي ايراني بهويژه در شهرهاي نظير تهران قادرند تا ماهي 130 ميليون تومان اجاره پرداخت مي كنند مي توانيد حداقل درآمدهاي اين خانواده را انجام دهند، به درآمد هزاران نفر آن هم در شرايطي كه بخش عمده اي از مردم حتي قادر به تامين اجارهاي سه ميليون است. قول می دهم که موفق نخواهند شد.

زندگی لاکچری و نمایش آن در فضاهای رسانه‌ای مجاز از سوئی از برخی ثروت‌ها از موضوعات دیگر است که در سایت‌های مصیبت وارد شده به مردم، باعث می‌شود که نمدی‌های بیشتر طبقات متوسط ​​و متوسط ​​رو به پائین می‌شود. مسئوليت وضعيت امروز ايران به دوش مسئولي است كه در انجام وظايف خود براي كاهش شكاف طبقاتي و توسعه و توزيع عادلانه امكانات از شمال و شرق تا غرب شهرها در جنوب انجام شود.

های مختلف مسکن مانند ملي کارگري، اجتماعي، نيازمندان، غير 25 متري و هيچکدام به سرنوشت و سرانجامي نرسيدند و اين يعني وجود بيعدالتي اجتماعي و وجود نابرابري اقتصادي در بين مردم يک کشور.

آه، مادرم، و من ایستاده ایم

به قول برخی از پروژه ها و مقامات وزارت راه و شهرسازي کسادي در بازار مسکن بيداد ولي عدهاي به قدري پول از پارويشان بالا رفته که صدها ميليون تومان فقط براي اجاره مسکن آن هم در مناطق اعياننشين تهران پرداخت مي کنند. اينكه هر كسي به اندازه خود باشد از اقتصاد سهمي ميبرد درست باشد ولي همه مردم فرصتي برابري براي ثروتمند شدن دارند كه امروز از شرايط مناسبتري دستيابي برخوردارند.

رانت، فساد و سوء استفاده از روابط در خیلی از جاهای کشور باعث تضییع حق مردم شده است نه اینكه داشتن خانهای اعیاني و گران حتي با اجاره هاي بالا نشانه فساد ولي اينكه كسي مي تواند ماهانه 130 ميليون تومان صرفاً براي اجاره خانه در يك منطقه اعياننشين پرداخت شود. تو زیبا و قوی هستی

کجای زمین است که از روی زمین پنهان است؟ قیمتش خیلی زیاده که بتونم بفروشم ولی چاره ای ندارم جز اینکه مطمئن بشم که نمیخوایمش. از آنجايي كه مجموعه اقتصادي كشور در هفت سال گذشته هيچ اقدامي براي سامان دادن به اين بازار نيافته اين انتظار هم نمي رود كه در ماههاي پيش رو برنامهاي در اين زمينه وجود داشته باشد!

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما