درآمد بیش از حد یا کمیسیون نامناسب؛ چرا ارائه دهندگان کسب و کار حرفه ای را دور می زنیم؟

[ad_1]

“لطفا به شماره کارت من پول واریز کنید و از حساب خود به صورت آنلاین پرداخت نکنید.” “لطفاً درخواست خود را لغو کنید، من خدماتی را که درخواست کرده اید طبق توافق ارائه خواهم کرد.” “لطفا شماره تلفن من را وارد کنید و از این پس سفارش خود را مستقیماً از شماره شخصی من پیگیری کنید.”

همه ما از زمان راه اندازی پلت فرم خدمات آنلاین حداقل یک بار این اظهارات را از رانندگان تاکسی آنلاین یا متخصصان خدمات شنیده ایم. اگرچه این درخواست‌ها قبل از توسعه اپلیکیشن‌های خدماتی سرچشمه می‌گرفتند، اما اکنون که تعداد قابل توجهی از خدمات خود را از این اپلیکیشن‌ها دریافت می‌کنیم، باید با تعداد زیادی از این درخواست‌ها مقابله کنیم.

ارائه‌دهندگان خدمات عدم پرداخت آنی یا کمیسیون بالا را دلیلی برای دور زدن پلتفرم می‌دانند و در مقابل کاربر درخواست را لغو می‌کند و از بستر خارج می‌شود تا امکان دریافت پشتیبانی یا کمک را از بین ببرد. این بدان معنی است که انتظار می رود ارائه دهنده خدمات از تمام جنبه های توافق خود با پلتفرم آگاه باشد و دیگر نیازی به اجتناب از آن نخواهد داشت.

در صورت حضور روی صحنه حمایت کنید

«بهمن امام» یکی از بنیانگذاران آچارا درباره دلایل دور زدن توسط کارشناسان، آماری از روند انسداد سکوی آچارا به دیجیاتو گفت: رفتاری در دسترس نیست. البته وقتی مشتریان با ارائه دهندگان خدمات آشنا می شوند، گاهی اوقات ترجیح می دهند مستقیماً با ارائه دهنده خدمات ارتباط برقرار کنند.»

بهمن امام با تاکید بر اینکه احتمال دور زدن سکو به صفر بسیار کم است. برنامه های آچاریا برای کنترل فرآیند مشخص است: برای کنترل این امر سعی شده امتیازی برای سفارش مشتریان و ارائه دهندگان خدمات از طریق پلتفرم ارائه شود که این مزایا برای مشتری شامل بیمه، امنیت، پیگیری و پشتیبانی است.

یکی از بنیانگذاران آچارا با اشاره به مزایای تخصصی این پلتفرم گفت: اگر با مشتریان عادی کار می کنید، تخفیف در کمیسیون روشی است که ما برای جلوگیری از ثبت مشارکت کارشناسان خود استفاده کرده ایم.

دور زدن برای عدم پرداخت کمیسیون

یکی از بنیانگذاران آچاریا در مورد این موضوع گفت: دلیل دور زدن این پلت فرم همیشه توسط کارشناسان، تاخیر در تسویه حساب و همچنین کارمزدهای بالای پرداختی توسط ارائه دهندگان خدمات عنوان شده است و ارائه دهندگان خدمات از کمیسیون ها و مسیرها آگاه هستند. همکاری از ابتدا گرایش به عدم پرداخت کارمزد تفاوتی با موضوع فرار مالیاتی ندارد. در این فرآیند، حتی اگر ارائه دهنده خدمات از پرداخت پورسانت مطلع باشد، انتخاب برخی از ارائه دهندگان خدمات، عدم پرداخت کمیسیون است.

وی گفت: سعی کرده ایم با ارائه خدمات تسویه حساب آنی این مشکل را برطرف کنیم. با این حال، آنها همچنان ترجیح می دهند ابتدا پرداخت کنند و سپس کمیسیون را بپردازند. البته درصد کمی از مردم در همین فرآیند کمیسیون پرداخت نمی کنند و از بستر خارج می شوند.»

آیا احساس تعلق به پلتفرم احتمال اجتناب توسط ارائه دهنده خدمات را کاهش می دهد؟ امام در پاسخ به این سوال فرمودند: «میزان تخصص مرتبط با پلتفرم تأثیر بسزایی در همکاری آنها با رفتار دارد».

آیا سکو جزء تخصصی بدن است؟

وی با اشاره به راه اندازی باشگاه تخصصی آچاریا گفت: دوران کرونا تاثیر نامطلوبی بر روند ساماندهی نشریات برای کارشناسان داشته است. اما ما همیشه سعی کرده ایم از نزدیک با متخصصان ارتباط برقرار کنیم، دردها و مشکلات آنها را بشنویم و یک رابطه فعال ایجاد کنیم.»

امام در دوره های آموزشی با حضور کارشناسان در ابتدای همکاری با تاکید بر اینکه تداوم همکاری منوط به شفافیت است و از آن اجتناب نمی کند، افزود: البته درخواست نقدی و هزینه مستقیم از مشتریان، اما هماهنگی با مشتریان. و ارائه خدمات خارج از پلتفرم کلاهبرداری است و پس از اثبات، همکاری متوقف خواهد شد.”

وی با بیان اینکه «مصرف‌کنندگان و کارشناسان تصمیم می‌گیرند به عنوان بخشی از یک توافق دوجانبه به همکاری خود در خارج از پلتفرم ادامه دهند»، افزود: «گاهی اوقات شاهد شکایت مشتریانی هستیم که سفارش‌هایشان در بستر رفتار ثبت نشده است». در صورت وجود هرگونه مشکل در چنین شرایطی، رفتار مسئولیتی ندارد و امکان پیگیری وجود ندارد. در برخی موارد، این امکان وجود دارد که کارشناس اساساً خارج از بستر باشد و ما به آن دسترسی نداشته باشیم.»

لغو درخواست کاربر

مدیر عملیات اصلی به دیجیاتو می گوید: «در بیشتر موارد، کارشناسان می توانند از دو طریق پلت فرم را دور بزنند. روش دوم اما بر اساس حضور کارشناس در محل است و درخواست با توافق طرفین لغو می شود.»

زهرا گل محمدیان با تاکید بر اینکه تسویه حساب فوری تاثیر قابل توجهی در روند کار ندارد، دلیل اصلی دور زدن پلتفرم را عدم تمایل به پرداخت کارمزد دانست و توضیح داد: انجام می شود.

گل محمدیان در ادامه با بیان اهمیت تسویه آنی گفت: امکان تسویه نقدی توسط مشتری همیشه وجود دارد و در این صورت مشکل تسویه آنی چندان چشمگیر نیست.

به گفته گل محمدیان، این مشکل با ایجاد حس وفاداری در مشتریان و البته کارشناسان قابل حل است. وی در توضیح چگونگی ایجاد این احساس می گوید: کسب درآمد بیشتر یکی از راه هایی است که این احساس وفاداری را تقویت می کند.

مدیر عملیات مستر می گوید: «این فرآیند نه تنها به کارشناسان امکان می دهد خدمات بهتری دریافت کنند، بلکه تمایل بیشتری به استفاده بیشتر از محیط پلت فرم برای ارائه خدمات به منظور تجربه درآمد بیشتر دارد. همچنین واحد کنترل کیفیت استاد کار همواره کارشناسان را برای کسب بالاترین ثبت سفارش و امتیاز بالاتر راهنمایی می کند.

وفاداری و پشتیبانی مشتری

وی با توجه به اینکه مشتریان در صورت رعایت محیط پلتفرم گزینه های بهتری برای انتخاب کارشناسان و دریافت خدمات پشتیبانی خواهند داشت، گفت: سفارشات صفر تا 100 توسط کارشناس پشتیبانی انجام می شود و روند کار دو هفته پس از ثبت سفارش و هرگونه مشکلی است. استاد پشتیبانی لازم را ارائه خواهد کرد.

گل محمدیان در پاسخ به این سوال که آیا ارائه تخصصی خود را جزئی از بدنه و ساختار اصلی سکو می دانند، به تعداد قابل توجهی از کارشناسان برتر سکو اشاره کرد و گفت: بله. همکاری با این کارشناسان از همان ابتدا منجر به حمایت تیم کنترل کیفیت و افزایش بهره وری شده است که به آنها احساس تعلق به پلتفرم داده است. از سوی دیگر کارشناسان با این همه تلاش استاد را رها خواهند کرد.»

به گفته مدیر عملیات، حضور کارشناسان در محل و کنترل مستمر کیفیت در صورت بروز مشکل در سفارش، نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان دو اصل مهم است که بر اساس آن استاد همواره بالاترین فرآیند پشتیبانی را ارائه داده است. سطح بالقوه این به این دلیل است که مشتریان مایل به همکاری برای دور زدن پلت فرم نیستند.

چرا به سکو برویم؟

افزایش قدرت انتخاب، احساس دریافت خدمات از مجموعه ای با قابلیت ردیابی، نیاز به ارتباط با پشتیبانی کاربران و دسترسی به تعداد زیادی از مشتریان توسط ارائه دهنده خدمات از مهم ترین عوامل جذب افراد به عنوان مشتری یا متخصص است. یک پلت فرم اما حذف پلت فرم همیشه گزینه ای است که برای هر دو طرف راهرو جذاب است.

گاهی اوقات این نوبت برای کاربران پرهزینه است و گاهی اوقات آنها می توانند با یک حرفه ای ایمن دائمی کار کنند. اما احساسی که این احساس را در ذهن کاربران تداوم می بخشد، باقی می ماند و در واقع به بخشی پذیرفته شده از صاحبان و بنیانگذاران پلتفرم تبدیل شده است.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما