دبیرخانه طرح حمایت از بخش خصوصی با همفکری فعالان صنفی و فضای مجازی تشکیل شد.

[ad_1]

کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران، دبیرخانه طرحی با عنوان «حمایت از حقوق کاربران و خدمات اساسی فضای مجازی» را با مشارکت سازمان های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل داد. هدف از تشکیل این دبیرخانه گرد هم آوردن تیم ها و کارکنان فضای مجازی و افزایش تاثیر فرآیند بررسی و تصویب طرح است.

محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران گفت: در این زمینه نیاز به هماهنگی و همفکری بین تیم و کارگران واقعی وجود دارد. برای افزایش اثربخشی طرح دفاعی و جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم در مورد اختلافات احتمالی بین بازیگران بخش خصوصی.

وی در تشریح تاثیرات این طرح بر کسب و کارهای غیر فضای مجازی گفت:

به عنوان مثال، اکنون بسیاری از مشاغل سنتی و غیرسنتی از شبکه های اجتماعی غیربومی برای تعاملات بین المللی، تبلیغات، بازاریابی، جلسات، رویدادهای مجازی و غیره استفاده می کنند و معتقدند استفاده از شبکه ها یا پیام رسان های بومی می تواند این ارتباط را تداوم بخشد. این کسب و کارها در استفاده از قابلیت ها و قابلیت های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی خود نیز با چالش ها و ابهاماتی مواجه هستند.»

به گفته طلایی، کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران، با توجه به تبعات و تبعات مختلف این طرح، دبیرخانه ای را برای حمایت از خدمات اساسی و حقوق فضای مجازی در بخش خصوصی راه اندازی کرد. و مشارکت فعالان این عرصه را به حداکثر برسانند. تصمیم گیری و بررسی این طرح:

دبیرخانه ای که با حضور روسا یا نمایندگان تام الاختیار انجمن ها، اتحادیه ها و اصناف ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، تعامل و هماهنگی لازم را در بخش ویژه با نمایندگان بخش خصوصی در رابطه با فعالیت آنها انجام می دهد. فرآیند بررسی و تصویب. ” به این ترتیب صدای همه کارکنان فناوری اطلاعات و ارتباطات در یک جهت به گوش نمایندگان و کارشناسان حاضر در کمیسیون ویژه بررسی این طرح خواهد رسید.»

طلایی از تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان‌های بخش خصوصی دعوت کرد به دبیرخانه طرح حمایتی ملحق شده و با نمایندگان و برنامه‌ریزان طرح در مجلس گفت‌وگوی مؤثر برقرار کنند.

لازم به ذکر است روز گذشته «افشین کلاهی» به عنوان نماینده بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی طرح دفاعی حضور یافت و در خصوص آسیب هایی که در صورت حرکت کسب و کار از یک تریبون ممکن است وارد شود صحبت کرد. به دیگری. . همچنین مقرر شده است که در جلسه بعدی کمیسیون مشترک، نمایندگان بخش خصوصی قبل از رای گیری در مورد کلیات این طرح، نظرات خود را در این خصوص بیان کنند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما