دادگاه استیناف اروپا جریمه 2.8 میلیاردی گوگل را تایید کرد

[ad_1]

گوگل نتوانسته دادگاه استیناف اروپا را در یک درخواست عدم اعتماد 2.8 میلیاردی لغو کند. با این حساب، نتایج صادر شده در سال 2017 در مورد نقض قوانین ضد انحصاری در موتور جستجوی گوگل مورد تایید و اعتراض قرار گرفت.

دادگاه حقوق بشر اروپا، دومین دادگاه بزرگ اتحادیه اروپا، امروز درخواست تجدیدنظر گوگل را رد کرد و جریمه 2.8 میلیاردی را تایید کرد. در سال 2017، این شرکت به دلیل کاهش رقابت در بازار و ترویج استفاده از سرویس مقایسه درون فروشگاهی خود در موتور جستجوی گوگل مورد انتقاد قرار گرفت.

تصمیم دادگاه استیناف از این جهت حائز اهمیت است که موضع کمیسیون رقابت اروپا را در مورد سیاست های انحصاری شرکت های بزرگ فناوری تقویت می کند. گوگل در حال حاضر با دو شکایت ضدتراست دیگر مرتبط با سرویس های اندروید و AdSense مواجه است که آنها نیز در دست بررسی هستند.

نکته کلیدی در این مورد و نمونه‌های مشابهی که مارگارت وستاگر، رئیس کمیسیون رقابت اروپا بر آن تاکید کرده است، این است که شرکت‌هایی مانند گوگل می‌توانند از تسلط خود بر بازار برای ارتقای خدمات خود و پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند. می تواند مسابقات را حذف کند.

دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR) امروز حکم داد که رفتار گوگل با شواهد کافی ثابت شده است. دادگاه گفت که این شرکت اجازه نمی دهد خدمات رقیب در نتایج جستجو مشاهده شود و خدمات مقایسه در فروشگاه را ترجیح می دهد و در نتیجه قانون عدم اعتماد را نقض می کند.

توماس وینی، FairSearch، مشاور حقوقی انجمن رقبای گوگل، گفت: «تصمیم امروز به کمیسیون اروپا ابزارهای مورد نیاز برای اعمال فشار بر سایر حوزه‌ها، از جمله تبلیغات آنلاین، فروشگاه‌های اپلیکیشن و استریم ویدیو، که گوگل به شدت در آن دخالت دارد، می‌دهد. ، افزایش دادن. این پیروزی اولین قدم در یک نبرد طولانی است.»

Google همچنان ممکن است تصمیم دادگاه استیناف را در دادگاه عالی اتحادیه اروپا، دیوان دادگستری (ECJ) به چالش بکشد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما