خرید مدل های جدید انواع شال و روسری کردی روسری سنتی کوردکالا

ورود اسلام به ایران و تاکید این دین بر لزوم پوشاندن موها توسط زنان، باعث تقویت فرهنگ استفاده از پوشش سر در ایران شد. تفاوت اصلی به وجود آمده این بود که در دوران بعد از ورود اسلام، زنان با استفاده از پارچه یا هر ابزاردیگری، علاوه بر مو، گلو و زیر چانه خود را هم می پوشاندند. برای مثال تفاوت پوشش زنان و مردان در دوران ماد، پوشش سری بوده است که زنان استفاده می کردند. در فرشی به جا مانده از دوزان هخامنشیان هم تصویر زنی مشهود است که از پارچه ای برای پوشاندن موهای خود استفاده کرده است.

در این صفحه شما می توانید جهت خرید انواع روسری ساده، طرحدار، مجلسی، مشکی، اسپورت، پلیسه، ابریشم، نخی، قواره بزرگ، لاکچری و … در نگ بندی های روسری متنوع از جمله روسری رنگ سفید با قیمت مناسب اقدام کنید. جنس و کیفیت روسری یکی از مواردی است که اکثر افراد ارزش زیادی برای آن قائل هستند.

شال نخ لنین مهریا S5032

در سیلوا همواره تلاش ما این است که علاوه بر تولید طرحهای زیبا و متنوع و استفاده از پارچه ونخ باکیفیت، روسری با قیمت مناسب به دست شما برسد. دور دوزی آن ها به دو صورت ماشین دوز که با چرخ خیاطی دوخته می شوند و دست دوز که با دست دوخته می شوند، انجام می شود. روسری دور دست دوز معمولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و زیبایی خاص خود را دارد. افرادی که دارای تیپ کژوال می باشند و این سبک پوشش مد نظرشان است بهتر است از روسری های پلیسه حریر خریداری نمایند و کسانی که پوشش رسمی را برای خودشان می پسندند بهتر است از پلیسه ساتن برای خود انتخاب نمایند. موضوع مهم دیگری که در انتخاب و خرید روسری، به خصوص رنگ  آن باید به آن توجه کرد موضوع رنگ چشم و مو است. در مقابل، طلای زرد فلز مناسب تری برای افرادی با رنگ پوست گرم به شمار می آید.

  • روسری های ابریشم یا سیلک، براق هستند و به عنوان مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت بالاتری دارند.
  • برای مثال گفته می شود که امپراطور ناپلئون بناپارت، روسری های ابریشمی را از هند وارد کرده و به همسر خود امپراطوریس ژوزفین هدیه داد.
  • معمولا زنان در ایران برای پوشاندن سر و موهای خود از دو پوشش غالب مخصوص این قسمت از بدن، یعنی روسری و شال استفاده می کنند.
  • یکی از اولین موضوعاتی که باید به آن توجه داشت این است که طرح هایی با رنگ های گرم در روسری هایی با زمینه سفید، گزینه مناسبی برای افرادی با رنگ پوست سفید است زیرا باعث می شود تا چهره این افراد حالت بی روحی و بی حالی به خود نگیرد.

یکی از راه‌های جدیدی که امروزه به منظور خرید عمده شال و روسری مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید وفروش به روش آنلاین است؛ که در مقایسه با روش قبلی مزیت‌های بسیاری دارد. شال در معنای اصیل خود به پارچه‌های پشمی و کرکی مستطیل شکل گفته می‌شد؛ که در شهرهای کرمان و مشهد و خلخال بافته می‌شد. برای خرید روسری ابریشمی طرح دار (معمولا اکثر طرح های هرمس هم نخی و هم ابرشمی موجود هست) به دسته روسری ابریشمی مراجعه بفرمایید.

طرح های متنوع روی روسری

2022 ما موجود می باشد از جمله شال فانتزی نخی که شما قادر به خرید آن می باشید. با این وجود در صورت هر گونه عیب در شال یا روسری بدون هیچ روال اضافه ای امکان عودت محصول و پس گرفتن پول برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. به شما اطمینان می دهیم ما اعتبار فروشگاه کاشانه را خرج فروختن محصولات یک تولیدی خاص نخواهیم کرد. هر گونه محصول بی کیفیت باعث می شود کلا آن تولیدی را کنار بگذاریم تا مشتری های مان را حفظ کنیم.

خرید روسری

اسکارف در ابعاد مختلف تولید می شود، نوع قواره بزرگ که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد برخلاف روسری کوتاه ابعادی حدود 130 سانتیمتر و بیشتر دارد و سر و شانه ها را به راحتی پوشش می دهد و اغلب مورد توجه خانمهای با حجاب یا استایلهای خاص است. اغلب پوشش سر خانم ها مربعی هستند اما در مدهای جدید روسری های سه گوش یا مثلی و دورو طراحی و تولید شده و علاقمندان خاص خود را دارد. یکی از پرطرفدارترین روسری های موجود در بازار نخی می باشد، اگر به دنبال روسری قیمت مناسب می گردید بهتر است روسری نخی را مد نظر قرار دهید.

در زمان ساسانیان هم زنان از البسه مختلفی مانند موبند، چادر و تاج برای پوشاندن سر و موهای خود استفاده می کردند. از آنجا که استفاده از این پوشش به دور گردن در کارخانه ها می توانست خطرات جانی به بار داشته باشد، زنان شروع به استفاده از روسری بر روی سر کردند. اینکار علاوه بر کاهش خطر، باعث جلوگیری از ورود مو به درون اسباب و ابزار کارخانه می شد. با این همه محبوبیت واقعی این پوشش به اوایل قرن 19 و زمان به تخت نشستن ملکه ویکتوریا باز می گردد.

این نوع استفاده از روسری در چین برای زمان طولانی ادامه پیدا کرد، آنچنان که شواهد حاکی از استفاده از این پوشش در میان سربازان در حدود سال های 230 پیش از میلاد، یعنی دوران امپراطور چنگ هم می باشد. البته در این دوران، جنس این البسه نشانه رتبه افراد استفاده کننده بوده است. افسران معمولا از روسری های ابریشمی استفاده می کرده اند در حالیکه جنس البسه مورد استفاده سربازان عادی، پنبه بوده است.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما