خدمات مالیاتی انجام کلیه امور مالیاتی 100%% تضمینی

در این بین در سال های اخیر شرکتهای خدمات حسابداری و مالیاتی توانسته اند کمک شایانی به انجام وظایف و ارائه مشاوره های تخصصی به مودیان کنند. اگر افراد در زمینه قوانین مالیاتی تخصصی نداشته باشند فهم این قوانین و برداشت درست از این بخشنامه ها بسیار سخت خواهد شد. در صورت انجام خدمات مالیاتی مناسب و تنظیم دفاتر و صورت های مالی به درست ترین شکل آن می تواند باعث نجات کسب و کارها گردیده و صاحبان کسب و کار را از پرداخت مالیات مضاعف معاف نمود. تمامی کسب و کارها موظف هستن که نسبت به درآمد سالانه خود مبلغی به عنوان مالیات دولت، پرداخت کنند. اما بر خلاف تصورات، مبحث مالیات بسیار پیچیده است و هر کسی نمی‌تواند آن را به بهترین نحو مدیریت کند؛ زیرا قوانین و مقررات مختلفی در حوزه مالیات کسب و کارها وجود دارد و صد البته تجربه کاری و نحوه مذاکره با ممیزهای مالیاتی بسیار با اهمیت است. از این رو ما سعی میکنیم با اشراف کامل بر حوزه مالی کسب و کارها نسبت به کاهش مالیات قدم برداریم.

خدمات مالیاتی

زیرا تمام برای دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص موسسه حسابداری اینجا کلیک کنید را رایان محاسبان انجام می‌دهد و در واقع مسئولین بخش اجرایی امور مالیاتی کسب و کار شما هستند. شرکت رایان محاسبان تیمی متشکل از افراد متخصص و باتجربه در این حوزه دارد که حتی برخی از آن‌ها اساتید رشته‌های مربوطه این خدمات در دانشگاه‌های مختلف هستند. با این وجود قطعا می‌توان به علم و تجربه آن‌ها در انجام خدمات مالیاتی اطمینان داشت. شما با استفاده از مشاوره مالیاتی می‌توانید هزینه کمتری به عنوان مالیات بپردازید و تا جایی که ممکن است می‌توانید این مبلغ را پایین بیاورید. گرفتن مشاوره مالیاتی را می‌توانید از شرکت‌های مختلفی به دست آورید و از آن‌ها به‌خوبی استفاده کنید.

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

رایان محاسبان با در اختیار داشتن وکالای مالیاتی و مدیران با تجربه و متخصص در حوزه مالیات می‌تواند خدمات بسیار ارزنده‌ ای به شما ارائه دهد. تمامی صاحبان کسب و کارها موظف اند قبل از اقدام برای پرداخت حقوق کارکنان شان کسورات قانونی را محاسبه کرده و به حساب سازمان های مربوطه واریز نمایند. سازمان امور مالیاتی نامه و اسناد را بررسی می کند و اگر مشکلی وجود نداشته باشد گواهینامه 6 ماهه صادر می شود. دقت کنید که دریافت هر گونه مالیات بر ارزش افزوده بدون داشتن این گواهینامه غیر قانونی است و متخلفان باید جریمه بپردازند. سازمان امور مالیاتی مهلت مشخصی را برای شرکت ها اعلام می کند تا در این مدت اظهارنامه شان را ارائه دهند. پس از پایان سال افراد حقوقی به مدت 4 ماه زمان دارند تا اظهارنامه مالیاتی شان را به سازمان ارائه دهند.

  • سازمان امور مالیاتی نیز، اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی از طریق راه اندازی سامانه مخصوص به خود، به نام درگاه ملی خدمات مالیات، نموده و انجام برخی امور مالیاتی، صرفا با مراجعه و ورود به سایت آن، به آدرس my.tax.gov.ir، با فوریت امکان پذیر می باشد.
  • این پیچیدگی ها تا آنجا پیش رفته که تنها دریافت راهنمایی از یک مشاور مالیاتی خبره یا واگذاری امور مربوطه به یک شرکت حسابداری(شرکت مالیاتی) متخصص و حرفه ای می تواند راهگشای مودیان باشد.
  • با کمی تحقیق و مرور مطالب قبل متوجه خواهید شد که چالش های مالیاتی برای اشخاص حقوقی بسیار بیشتر از اشخاص حقیقی است و برای همین معمولا شرکت ها از داشتن یک مدیر مالی مسلط به امور مالیاتی یا مشاور مالیاتی و همچنین حسابدار مالیاتی غافل نمی شوند.
  • ماده ۲۱- شرکت معتمد مکلف است از استانداردهای تعیین شده و دستورالعمل‌های ابلاغی مرکز که به تایید کارگروه رسیده است، برای اندازه‌گیری سطح کیفیت خدمات استفاده نماید و در صورت درخواست مرکز نتایج اندازه­گیری کیفیت خدمات را در اختیار آن قرار دهد.

ماده۲- متقاضی مکلف است مدارک لازم جهت دریافت موافقت‌ اصولی به عنوان شرکت معتمد را به مرکز تسلیم نماید. تغییرات قوانین مالیاتی و پیچیدگی هایی که در اجرای آن وجود دارد غالبا باعث سردرگمی مودیان میشود. مقدار مالیات توسط قانون و دولت مشخص می‌شود؛ ولی مقدار مالیات مشخص نیست و نرخ ثابتی ندارد و بستگی به درآمد و اطلاعات مالی شرکت دارد. خدمات دیگری که مالیکده ارائه میدهد شامل تنظیم اظهارنامه، گزارشات فصلی، لیست بیمه و مالیات حقوق ماهیانه است. با توجه به مثال های مذکور در میابیم که علاوه بر کیفیت و مهارت فنی شخص ارائه دهنده خدمات عوامل متعدد و مهمی بر کیفیت خدمات مالیاتی تاثیرگذار است.حالا چگونه از کیفیت خدمات مالیاتی دریافتی اطمینان خاطر حاصل کنیم؟ چندین راه حل را با هم مرور می کنیم. پس حالا اهمیت یا ضرورت خدمات مالیاتی را بر بهتر شدن وضعیت مالی و مالیاتی شرکت یا مشاغل بیش از پیش درک می کنیم.

این پیچیدگی ها تا آنجا پیش رفته که تنها دریافت راهنمایی از یک مشاور مالیاتی خبره یا واگذاری امور مربوطه به یک شرکت حسابداری(شرکت مالیاتی) متخصص و حرفه ای می تواند راهگشای مودیان باشد. همه این اتفاقات ذکر شده نیاز اشخاص حقیقی از قبیل مغازه داران یا کسبه را به خدمات مالیاتی کسب و کار ها را بیش از پیش می کند. در  رسیدگی مالیاتی مربوط به عملکرد سال 1399 و 1400 بسیاری از اشخاص حقیقی به خاطر برگ تشخیص مالیات بر درآمد مغازه یا مجموعه خود غافل گیر شدند و متوجه شدند که از این به بعد محاسبات مالیاتی مربوط به کسب و کارشان بسیار دقیق تر و گسترده تر انجام می شود و مانند سال های پیش نیست. موسسه حسابداری و خدمات مالی صالح اندیشان ماندگار ارائه دهنده کلیه خدمات مالی، حسابداری، حسابرسی، بیمه ای، مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت و با بهره گیری از مدیران ارشد در حوزه صنعت، اقتصاد و امور مالی می باشد.

دریافت مفاصاحساب مالیاتی

این موضوع به ماده 192 قانون مالیات‌های مستقیم که اگر مودی به هر دلیلی، در موعد مقرر، اظهارنامه مالیاتی را تسلیم نکند و کد رهگیری دریافت نکند، مشمول جریمه غیر قابل بخشودگی معادل ۳۰درصد مالیات متعلق خواهد شد. این جریمه، برای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل بوده و جریمه غیر قابل بخشودگی برای مودیان حقیقی، معادل ۱۰ درصد مالیات متعلق می باشد. این بخش از تکالیف مالیاتی بطور مستقیم به قانون مبارزه با پولشویی ارتباط دارد.در این سامانه کلیه معاملات و مراودات پولی کالایی و خدمات داخلی و خارجی باید گزارش گردد.

شرکت حسابداری در تهران ( TEHRAN ) از بین کلیه شرکت های ارائه دهنده خدمات در این شهر به عنوان یکی از پر کاربرد ترین آن ها تلقی می شود. امروزه ارتباط این نوع شرکت ها که به ارائه خدمات حسابداری  به واحد های تجاری و اقتصادی مشغول اند، یکی از ضروریات هر سیستم مالی است. تهران به عنوان پایتخت ایران و قلب تجارت و مبادلات مالی ایران، تعداد زیادی از فعالان اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی را در خود جای داده است. همین امر سبب شده تا بیشترین تعداد شرکت های حسابداری هم در تهران تاسسیس شوند و در این شهر به فعالیت بپردازند. اشخاص حقیقی و حقوقی همواره بایستی در برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز اشخاص و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی در دنیای امروز از مشاوران مالیاتی کمک بگیرند.

دریافت به موقع و ارزنده خدمات مالیاتی شرکت ها می تواند از این اتفاقات پیشگیری کند. بر اساس این ماده مودیان حقیقی و حقوقی باید در پایان هر فصل فهرست معاملات خود را به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند. مالیات ها بر اساس نوع تعلق آن به کالا به دو دسته مستقیم و غیرمستقیم تقسیم می شوند.

موسسه حسابداری تدبیر حساب، این افتخار را دارد که با تسلط کامل بر قوانین مالیاتی کشور، بهترین خدمات را به صاحبان کسب‌وکار ارائه دهد. تیم حسابداری مالیاتی ما همواره در کنار شما هستند تا در زمینه‌های مختلف در حوزه مالیات، شما را همراهی کنند و کم‌هزینه‌ترین مالیات را برای شما رقم بزنند. ماده ۶- شرکت معتمد دارای مجوز فعالیت مکلف است حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ صدور مجوز نسبت به شروع فعالیت به طور کامل بر اساس موضوع آن اقدام نماید. در غیر این صورت، مرکز موظف است به شرکت معتمد از طریق سامانه مکاتبات الکترونیکی تذکر داده و در صورت عدم شروع فعالیت ظرف ده روز از تاریخ تذکر، علاوه بر اجرای حکم ماده ۳۴ این آیین نامه، نسبت به لغو مجوز صادره اقدام نماید. گروه پرشین حساب در سال ۱۳۹۱ با کمک پروردگار، با هدف افزایش سطح آگاهی مجریان و مدیران در بازار کار مالی و مالیاتی کشور فعالیت خود را آغاز نمود تا به‌ عنوان یک مرجع تخصصی در این حوزه شناخته شود.

یا مثلا امکان دارد ضعف مالیاتی آن شرکت و افشای آن در گزارش حسابرسی باعث عدم تایید ایشان در مناقصه مد نظر باشد و آن شرکت متحمل ضرر بزرگی شود. کارکنان بخش حسابداری و مالی به طور مستقیم با عامل اجرای خدمات مالیاتی در ارتباط هستند و باید با توجه به قوانین مالیاتی دستورات محول و هماهنگ شده را انجام دهند. کارکنان و عواملی که به طور مستقیم در این امور دخیل هستند باید اخلاق حرفه ای را رعایت کنند و قابلیت کار گروهی داشته باشند به این افراد حسبدار مالیاتی می گویند. موضوع کمتر بودن دستمزد خدمات مالیاتی شاید در ابتدا برای شرکت ها و اشخاص حقیقی جذاب باشد اما در آینده ممکن است برای آنها مشکلات بزرگی را به وجود آورد و ضررهای سنگینی را به همراه داشته باشد.

مزایای خدمات مالیاتی تدبیر حساب برای هر کسب‌وکار

اما مشکل این تفاوت در درآمد شرکت حسابداری در کجاست ؟ آیا حسابداران ایرانی توانایی کمتری نسبت به سطوح بین المللی دارند؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است! در واقع دلایل متعددی را می توان در این زمینه مطرح کرد که یکی از مهمترین آن ها بالا رفتن مداوم نرخ دلار در ایران و به تبع آن کاهش ارزش پول ملی است. این عامل باعث کاهش درآمد شرکت های حسابداری در ایران در مقایسه با میانگین درآمد بین المللی به دلار است. این تحریم ها جدا از اینکه یکی از دلایل کاهش ارزش ریال بوده، سبب شده تا بسیاری از کمپانی های بزرگ بین المللی به دلیل ترس از مجازات های امریکا به بازار ایران وارد نشوند. همین جدایی از نظام مالی بین الملل سبب شده تا نگاه کم ارزشی به خدمات حسابداری شرکت های ایرانی بوجود آید. خدمات حسابداری Accounting services مجموعه خدمات مالی را می گویند که یک شرکت حسابداری آن ها را ارائه می دهد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما
ما محتوای این سایت را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تهیه می‌کنیم، اما توجه داشته باشید که استفاده از این محتوا باید با اندیشه و توجه به منابع دیگر همراه باشد.