حساب های جعلی؛ جنجال تازه بر سر نیوکاسل!

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، خبرها حاکی از وجود حسابی به نام سعود القحطانی است. کیت استوارت 22 نیوکاسل در هنگام خرید موفق به ایجاد حاشیه های جدید می شود. سعود القحطانی یکی از نام هایی است که مقامات امنیتی به دست داشتن در ترور جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف رژیم حاکم در عربستان سعودی متهم کرده اند.

کارشناسان سایبری شب گذشته هشدار دادند که این کاربر یکی از هزاران حساب کاربری است که رژیم سعودی برای تبلیغ و انتقاد از وضعیت جدی حقوق بشر در این کشور استفاده کرده است. صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی مبلغ 370 میلیارد پوند برای خرید نیوکاسل یونایتد پیشنهاد کرده است، اما حضور سرمایه گذاران در این کشور انتقادات زیادی را در فوتبال انگلیس به دنبال داشته و بسیاری با این تغییر مخالفت کرده اند.

این حساب کاربری با 25000 دنبال کننده، توییت هایی را به دو زبان انگلیسی و عربی منتشر می کند. به عنوان مثال، الیور هولت، نویسنده ورزشی ساندی میل، اخیراً از خرید نیوکاسل از سرمایه‌داران سعودی انتقاد کرد و پاسخی دریافت کرد. پادشاهی نژادپرست و حیله گر سعودی در میان سعودی ها محبوب است و شما کی هستید که آن را دیکتاتوری می نامید؟

بسیاری از روزنامه های ضعیف و منافق در انگلیس در تلاش برای جذب هواداران نیوکاسل هستند. آنها از این تغییرات شگفت زده شده اند و اکنون یک مدیر جدید داریم. سوء استفاده و اقدامات ضد سعودی/ نیوکاسل در دستور کار همه است. اما چه کسی اهمیت میدهد؟ ما ثروتمندترین باشگاه جهان هستیم.

این اتهامات در دادخواستی که سال گذشته توسط گادا اووز، روزنامه نگار مستقر در الجزیره ارائه شد، مطرح شد. کیت استوارت 22 حساب کاربری جعلی توییتر که توسط سعود القحطانی و یک فرد ناشناس در بریتانیا اداره می شود.

آقای. خانم اویس، یکی از دوستان خاشقجی، پس از متهم کردن شاهزاده محمد به قتل خاشقجی و داشتن عکس های نامناسب و جعلی، مدعی شد که این حساب مورد حمله قرار گرفته و اکانت او توسط رژیم سعودی هک شده است. در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. درج شدند. با این حال در مدت کوتاهی که از ورود عربستان به لیگ برتر می گذرد، مورد انتقاد قرار گرفته اند و باید دید نیوکاسل در این شرایط چگونه خواهد بود.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما