جوکوویچ واکسینه نشده می گوید که از ایندین ولز و میامی خارج شده است

[ad_1]


نواک جوکوویچ از صربستان قبل از مسابقه دیویس کاپ گروه F بین صربستان و اتریش در اینسبروک، اتریش، در تاریخ نوامبر، هنگام گوش دادن به سرودهای ملی ماسک صورت می‌گیرد. 26، 2021.

مایکل پروبست/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مایکل پروبست/AP


نواک جوکوویچ از صربستان قبل از مسابقه دیویس کاپ گروه F بین صربستان و اتریش در اینسبروک، اتریش، در تاریخ نوامبر، هنگام گوش دادن به سرودهای ملی ماسک صورت می‌گیرد. 26، 2021.

مایکل پروبست/AP

نواک جوکوویچ گفت که نمی تواند در مسابقات تنیس زمین سخت در ایندیان ولز، کالیفرنیا یا میامی شرکت کند زیرا واکسینه نشده است و نمی تواند به ایالات متحده سفر کند.

قهرمان 20 دوره گرند اسلم چهارشنبه توییت کرد که مرکز کنترل بیماری “تأیید کرد که مقررات تغییر نمی کند، بنابراین من نمی توانم در ایالات متحده بازی کنم”

جوکوویچ که اخیراً به شماره شماره یک سقوط کرده است. 2 در رده بندی ATP، تنها در یک تورنمنت در سال 2022 بازی کرده است زیرا هیچ ضربه ای برای محافظت در برابر COVID-19 دریافت نکرده است. او در ژانویه از استرالیا اخراج شد و اجازه نداشت برای دفاع از عنوان خود در ملبورن پارک تلاش کند.

رافائل نادال برای بیست و یکمین جام بزرگ خود در اوپن استرالیا قهرمان شد و مساوی با جوکوویچ و راجر فدرر را به عنوان بیشترین ادعای یک مرد در تاریخ تنیس شکست.

جوکوویچ 34 ساله اهل صربستان است که در آوریل 2020، همزمان با شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، گفت که با نیاز به واکسینه شدن برای سفر مخالف است. در ژوئن همان سال، با تنیس حرفه‌ای در حال وقفه، او مجموعه‌ای از مسابقات نمایشگاهی را در صربستان و کرواسی بدون قوانینی که نیاز به فاصله‌گذاری اجتماعی یا پوشاندن پوشش نداشت، ترتیب داد – توری که پس از ابتلای برخی بازیکنان از جمله جوکوویچ به COVID-19 لغو شد.

نام او روز سه‌شنبه در قرعه‌کشی مسابقات آزاد BNP Paribas در کالیفرنیا قرار گرفت، حتی اگر وضعیت او مشخص نبود زیرا ایالات متحده از بازدیدکنندگان خارجی برای ورود به این کشور واکسینه شده است. علاوه بر این، این مسابقات قبلاً اعلام کرده بود که همه افراد حاضر در ایندیان ولز باید به طور کامل تلقیح شوند.

جوکوویچ روز چهارشنبه نوشت: «در حالی که به طور خودکار در قرعه کشی @BNPPARIBASOPEN و @MiamiOpen فهرست شده بودم، می دانستم که بعید است بتوانم سفر کنم.»

ایندین ولز این هفته در جریان است. مسابقات آزاد میامی از 21 مارس آغاز می شود.

جیمز بلیک، مدیر تورنمنت در میامی گفت: «ما از ابتدا فهمیدیم که حضور نواک در میامی اوپن برای ورود او به ایالات متحده تعیین‌کننده بود، که می‌دانستیم این امر بسیار دور خواهد بود. ما یک زمین بازیکن فوق العاده عمیق و با استعداد داریم و مشتاقانه منتظر میزبانی یک رویداد بزرگ هستیم.

کریس ویدمایر، سخنگوی انجمن تنیس ایالات متحده، که مسابقات تنیس اوپن آمریکا را اداره می کند، گفت که این سازمان هیچ نظری جز توجه به این که این رویداد از دستورالعمل های دولت پیروی می کند، نخواهد داشت. مسابقات گرند اسلم آمریکا قرار است از آگوست آغاز شود. 29.

سال 2022 برای جوکوویچ که در طی یک حماسه 11 روزه در استرالیا و قبل از اینکه به خانه فرستاده شود، تحت بازداشت و یک پرونده قضایی قرار گرفت، شروع پرتلاطمی بود. جوکوویچ در جریان رفت و برگشت قانونی گفت که واکسینه نشده است و فکر می‌کند باید از قوانینی که واکسن‌ها را الزامی می‌کنند معافیت پزشکی دریافت کند، زیرا به گفته او، آزمایش کووید-19 دوباره در دسامبر مثبت شد. او همچنین گفت که علیرغم داشتن چنین نتیجه ای در مصاحبه حضوری با یک خبرنگار شرکت کرده است.

در ماه فوریه، جوکوویچ در مصاحبه ای گفت که حتی اگر برای شرکت در مسابقات آزاد فرانسه یا ویمبلدون لازم باشد، واکسینه نمی شود.

در آخرین روز ماه گذشته، جوکوویچ از لیست شماره حذف شد. رتبه 1 برای اولین بار در دو سال گذشته، سقوط به رتبه شماره. 2 پشت سر دانیل مدودف مجموع 361 هفته حضور جوکوویچ در ATP یک رکورد محسوب می شود و همچنین هفت باری که او یک فصل را در رتبه اول به پایان رسانده است. 1.

و در 1 مارس جوکوویچ اعلام کرد که او و مربی ماریان وایدا پس از 15 سال زندگی مشترک از هم جدا می شوند.

جوکوویچ در تنها تورنمنت سال خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی دبی مغلوب یری وسلی شد.



[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما