جانسون و جانسون خود را به دو شرکت تقسیم خواهد کرد.

[ad_1]

تصویرجانسون اند جانسون اعلام کرد که این دو شرکت تشکیل خواهند شد که یکی بر روی محصولات مصرفی مانند پودر بچه و دیگری تمرکز بر داروها و تجهیزات پزشکی است.
اعتبار …مایک سیگر / رویترز

جانسون اند جانسون روز جمعه گفت که خود را به دو شرکت سهامی عام تقسیم خواهد کرد و به آخرین نمونه از خود کوچک شدن برای خشنود کردن سهامداران غول‌پیکر اشاره کرد.

این شرکت 135 ساله که بیش از 136000 کارمند دارد، اعلام کرده است که قصد دارد بخش تولید مشتری خود – Tylenol، Band-Aid، Neutrogena Beauty Products و موارد دیگر – را به یک تجارت جداگانه تبدیل کند. J. & J را ترک خواهد کرد. از جمله بخش تجهیزات دارویی و پزشکی، که شامل تولید واکسن کرونا می‌شود.

این شرکت گفت که قصد دارد این جدایی را در 18 تا 24 ماه کامل کند.

الکس گورسکی، رئیس برکنار شده، “در طول تاریخ خود، جانسون و جانسون نشان داده است که می‌توانیم نتایج سودآوری را به همه سهامداران خود ارائه دهیم و باید به رشد کسب‌وکار خود ادامه دهیم تا ارزش امروز، فردا و برای دهه‌های آینده فراهم شود.” اجرایی، در بیانیه ای گفت. J&J پیش از این اعلام کرده بود که خواکین دواتو در ژانویه به عنوان مدیر اجرایی منصوب خواهد شد، در حالی که آقای گورسکی به عنوان رئیس اجرایی ادامه خواهد داد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که جنرال الکتریک، یکی دیگر از نمادهای شرکت های بزرگ آمریکا، از طرح هایی برای تقسیم خود به سه شرکت پرده برداری کرد. و تنها چند ساعت پس از آن که توشیبا، غول صنعت ژاپن، اعلام کرد که این اعلامیه جدایی خود خواهد بود.

این اقدام مدیران شرکت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد تا بیشتر بر شرکت‌های خود تمرکز کنند و قیمت سهام خود را افزایش دهند تا امپراتوری تجاری که گاهی اوقات در حال گسترش است را تسهیل کنند.

اما J. & J. این کشور همچنین با هزاران ادعای قانونی مبنی بر اینکه محصولات مبتنی بر تالک می تواند باعث سرطان شود، دست و پنجه نرم کرده است. جی. و ج. فروش پودر بچه بر پایه تالک سال گذشته در آمریکای شمالی متوقف شد، اگرچه گفته می شود این پودر بی خطر است. در ماه اکتبر، این شرکت یک بخش برای مدیریت پرونده های حقوقی برای حمایت از ورشکستگی راه اندازی کرد.

سهام این شرکت در معاملات قبل از بازار 4 درصد افزایش یافت.

اعتبار …دزیره ریوس برای نیویورک تایمز

مادران مجرد – که هرگز ازدواج نکرده‌اند – در سه دهه گذشته شاهد افزایش خرید خانه بوده‌اند. کارشناسان می‌گویند، اما همه‌گیری‌ها این پیشرفت را تهدید می‌کنند.

تارا سیگل برنارد برای نیویورک تایمز گزارش می دهد که زنان در یک سال و نیم گذشته بیشترین آسیب را از دست داده اند. در همان زمان، بازار مسکن به شدت رقابتی رشد کرده است: بر اساس شاخص ملی قیمت خانه S&P CoreLogic Cas-Shiller، قیمت خانه های تک خانواری در ماه اوت، طبق آخرین داده های موجود در یک سال پیش، نزدیک به 20 درصد افزایش یافت.

همراه با چشم انداز چالش برانگیز بازار، این بیماری همه گیر اعتماد زنان را به شانس خانه دار شدن از بین برده است: تقریباً 60 درصد از زنان سرپرست خانواده مجردی که هرگز استخدام نشده اند – که هرگز ازدواج نکرده اند، جدا شده اند یا طلاق گرفته اند و بیوه شده اند – می گویند. طبق مطالعه سپتامبر توسط شرکت وام مسکن فردی مک، خرید آن مقرون به صرفه نبود و نمی دانست که چه زمانی این کار را انجام دهند.

بر اساس تجزیه و تحلیل انجمن ملی مشاوران املاک که روز پنجشنبه منتشر شد، زنان مجرد 19 درصد از خرید خانه را بین ژوئیه 2020 تا ژوئن 2021 به خود اختصاص دادند که در مقایسه با 18 درصد در سال گذشته افزایش داشت. جسیکا لوتز، معاون جمعیت شناسی و بینش رفتاری در Realtors Group گفت که این افزایش جزئی بالاتر از نرخ پیش از همه گیری است، اما تا حدی می تواند نتیجه کاهش تعداد زوج های آمریکایی باشد.

او گفت: «زنان در حال حاضر رنج زیادی می کشند. ما می دانیم که با وجود اینکه قیمت ها افزایش یافته و موجودی کالا کاهش یافته است، آنها با درآمد کمتری خرید می کنند.

به عنوان مثال، زنان مجرد اولین خانه خود را خریداری کردند، با میانگین درآمد خانواده 58300 دلار در سال 2020، در مقایسه با 69300 پوند برای همتایان مرد خود. هنگامی که زنان مجرد خرید می کنند، سن آنها بالاست و هزینه کمتری برای خانه خود می کنند: برای زنان، میانگین سنی خریداران مجرد برای اولین بار 34 سال است، در حالی که برای مردان 31 سال است و زنان حدود 14 درصد کمتر هزینه می کنند.

مالکیت خانه اغلب با دلایل خوبی به عنوان نشانه ای از ثبات مالی در نظر گرفته می شود. مقاله را بخوان

در سراسر کشور، کارفرمایان در تلاش هستند تا بفهمند چگونه، چه زمانی و کجا کارمندان را به سر کار بازگردانند. در گفتگو با رهبران شرکت ها در صنایع مختلف – افرادی که متهم به برقراری تماس نهایی هستند – اتفاق نظر وجود نداشت.

مدیران عامل برای ایجاد تعادل بین انتظارات به سرعت در حال تغییر با انگیزه های خود تلاش می کنند، کلمه نهایی در مورد نحوه اداره شرکت هایشان. آنها مشتاق پاسخگویی به کارکنانی هستند که از استقلال جدید خود لذت می برند، اما تمایلی به کنار گذاشتن کنترل بیش از حد ندارند. و در پاسخ به خواسته‌های کارگران، آنها مدام در حال تغییر سیاست‌ها هستند و جنبه‌هایی از کسب‌وکار خود را که ممکن است تغییر نکرده‌اند، دوباره بررسی کنند.

دیوید گیلز، ستون نویس دفتر گوشه نیویورک تایمز، با چندین مدیر عامل صحبت کرد و فهمید که آنها چگونه می خواهند در طول این همه گیری از دفتر کار کنند.

  • در اوایل اکتبر، PwC اعلام کرد که کار از راه دور یک گزینه دائمی است. کارگران دو هفته فرصت داشتند تا تصمیم بگیرند که با آن چه کنند. تکالیف ممکن است برای کسانی که تصمیم به جابجایی یا دوری می کنند، اما در معرض خطر ترک نیستند، تغییر کند. تیم رایان، رئیس PwC در ایالات متحده، گفت: «اطمینان دارم که آنچه ما اعلام کرده‌ایم برای تعداد زیادی از کارفرمایان طی چند ماه آینده عادی خواهد بود.

  • مدیر عامل Millernall، اندی اوون، گفت: “گفتن به کارمندان در محیط کارشان برای پیشرفت بیشتر از یک گروه از مدیران ارشد در رأس یک سازمان مهم است. صندلی آرون و سایر سازندگان مبلمان اداری که هنوز به صورت تمام وقت به همه کارگران یقه سفید خود بازنگشته اند.

  • از آنجایی که گوگل برای بازگشت کارمندان بیشتری به دفتر در سال آینده آماده می شود، در حال برنامه ریزی برای بازسازی بسیاری از فضاهای اداری خود است. ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل و شرکت مادر آن آلفابت، گفت گوگل، جایی که برخی از کارگران داوطلبانه به آنجا بازگشته‌اند اما بیشتر آنها هنوز از راه دور کار می‌کنند، همچنان سازنده (و سودآور) باقی مانده است، اما به چند روز محدود شده است. – تعامل فرد با همکاران در حال پیر شدن بود. آقای پیچای گفت: «ما در حال کار بر روی زمان قرض‌گیری هستیم تا روی خاطرات رابطه و ارتباطات شما کار کنیم. “این کار ضرر دارد.”

  • به گفته پیو، یک سوم کارگران پاییز گذشته گفتند که ساعات بیشتری را نسبت به قبل از شیوع بیماری صرف می کنند. این امر مخصوصاً در مورد افرادی که رفت و آمد داشتند صادق بود. برای بسیاری، ساعات صرف رانندگی یا حمل و نقل عمومی در روز کاری گنجانده شده است. خانم اوون از Millernall گفت: “من فکر می کنم مردم سخت تر کار می کنند.” محو شدن مرز بین روز کاری و بقیه زندگی منجر به افزایش نارضایتی در نیروی کار شده است و می تواند به توضیح استعفاهای دسته جمعی که بر بازار کار تأثیر می گذارد کمک کند.

مدیران عامل مشتاق به بازگرداندن کارمندان هستند – و کسانی که عادت به کار در خانه دارند می ترسند دور بمانند. مقاله کامل را بخوانید

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما